...
Pokud někdo přemejšlí, že si ho rozchodí s kšiltovkou, ať na to hned zapomene...
...
OpenTrack s kšiltovkovou symetrickou verzí mi funguje výborně, ... tak se mi OT občas rozkalibruje a musím kliknout na STOP/START. ...
Mohu jen potvrdit, že OpenTrack s kšiltovkovou symetrickou verzí mi funguje dobře. Dalo mi sice hodně práce a času než jsem si vše vycentroval k obrazu svému a ještě dolaďuji, ale je to použitelné.
Jestli chce někdo použít zoom na ose Z pomocí OT a létá simulátor Rise of Flight, je třeba provést manuální edit dvou souborů.
Veškeré úpravy jsou v adresáři X:\xxxx\Rise of Flight\data\input, kde je soubor: "standard.actions". Provedeme jeho edit a najdeme řádek s názvem BC_HEAD_ZOOM, namapovanou osu (příklad joy1_axis_p) přepíšeme na _trackir_axis_Z (podtržítko a znaky dodržet ) a dáme uložit.
Nyní bude osa Z již fungovat, ale je nutné udělat její invert a synchronizovat s pohybem vpřed i vzad.
Najdeme ve stejném adresáři soubor: "__current__.responses" řádek BC_HEAD_ZOOM,1,0,0,0| parametry změníme na BC_HEAD_ZOOM,1,0,1,0| uložit.
Posledním krokem bude nastavení Opentrack v Options záložka Output je možnost zaškrtnout Disable Z axis compensation. Pokud by to někdo s ovládáním zoomu myslel vážně, vůbec bych se nebál a vytvořil pro Rof vlastní profil v OT, protože křivka na ose Z bude pro komfort užívání jiná než se používá jen na pohyb v kokpitu.
Celé ovládání zoomu je pak docela intuitivní, ale chce to získat nějakou tu praxi no.
Edit:
Při ladění zoomu jsem vyřešil poslední kosmetickou překážku v používání. Hned po aktivaci téhle funkce je nezvyklé, že poloha zoomu je ve výchozí poloze v 50%, sice se na to dá zvyknout, ale díky tomu může pilot ztratit rychleji přehled co se děje kolem něj a nejen při manévrech v souboji.
Základní pohled je prostě lepší mít odzoomován a to lze docílit jedině úpravou její křivky.
Jenže nastavení křivky head zoom v Responses není pro virtuální osu OT vůbec přístupná, ale dá se to naštěstí oblafnout přidáním jakékoliv jiné fyzické analogové osy, která poslouží pouze k přístupnění a editaci křivky pěkně v grafice.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/zoom1.jpg[/img] is not a valid Image.
Celé kouzlo spočívá v prohnutí celé křivky tím bude pohled v základní poloze posunut zpět a zároveň slouží i pro nastavení citlivosti.
[img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/zoom2.jpg[/img] is not a valid Image.
Po nastavení a potvrzení konfigurace je nutné fyzickou osu v controls zase odstranit, protože by se prala s tou virtuální a ovládání přeci chceme mít pomocí osy v opentrack.
Takovou úpravu je nutné provést u všech strojů ve kterých létáte a to v grafice nebo rychleji manuálně přidat řádky z již upraveného stroje do souborů “xxxxx.responses”, to zabere méně času než se piplat z každým strojem zvlášť hojda. Pet
Upravil/a petsild dne 26-12-2016 11:44
Nazdar borci.. Mám doma Ps3 kamerku nový model, používám jí na FaceTrackNoir... Bohužel mě to v některých věcech limituje, tak chci udělat Clip ze třema diodama...
Budou mi ty diody fungovat i na te nove Ps kamerce??? Na internetu je fůra návodu, ale prej vše na tu starou...
Taky jsem četl, že ta nová to nepodporuje, tak nevim:(
- hatire simplified. 200 lines of code removed with no loss of functionality. Thanks to @drdanilov21 for providing serial comm dump. I couldn't do any hatire work without it.
- hatire workaround for 100% cpu on some devices and/or serial converters.
- remove confusion between tracking not started vs no feed, by @ph0b
- add shortcuts for zero and toggle while a key is held, only. Only on Windows.
- add tracker reset global shortcut. Fixes intermittent breakage in trackers with global state.
- OSX and Linux keybindings fixed. Previously resulted in crashes.
- RealSense offers to install driver if device detected in the post-installation stage.
- free up bindings for already-bound keys while binding another key on OSX and Linux.
- cleanups to numeric code that aren't visible to end users
- The Octopus no longer gets high on PCP and LSD when exactly perpendicular to the screen (e.g. 90 deg pitch), see #356.
- PT tracker auto threshold slider becomes meaningful (see #355 for a technical explanation).
- code and build system cleanups invisible to end-users
- fix OSX crash bug due to missing QtSerialPort in the binary version.
- require separate build directory. Helps user experience when building on Linux. Common source and build directory causes build breakage.
- workaround for freetrack protocol enabled even if opentrack is stopped.
- some new compiler optimization flags used. Please report new crashes on the issue tracker with your CPU model.
Chci se zeptat. Spouští se freetrack v Il-2 1946 nějakým tlačítkem? Freetrack mám zapnutý, ale ve hře se musím rozhlížet myší. Dlouho jsem to nelítal, ale dřív mi to fungovalo
- camera dialog works with more webcams. PS3 Eye still broken in the camera dialog despite investigating.
- internal build system fixes
- freetrack protocol "remove dll path after quit" works better now
- Intel RealSense tracker SDK updated
- Intel RealSense tracker more robust and cleaned up ( @ph0b )
- Numeric cleanups. Mapping dialog may work a bit faster.
- Dialog related API cleanups. Please report any breakage in tracker, protocol, or filter dialogs on the issue tracker!!! Thanks.
- Shortcuts now check for exact shift, alt, ctrl modifiers. Binding F11 won't use ctrl+F11 in opentrack, for instance. (requested by white-fang on BMS forum).
- Accela UI labels don't get smaller or larger as that resized the sliders by accident
- Camera offset axis shift value sign fixed
- A test tracker outputting a sine wave
- Significant config saving performance improvements. The "ok" button is way faster now. At least ten times. On Windows it was slow even on an SSD.
- Config is only saved if there are actual changes, not if e.g. user clicked and then changed back.
- Compiler changed. The software should be slightly faster.
- Qt updated to 5.6.1
- Library interface split into "logic" and "api". This eases compile times for developers and helps third-party plugin developers.
- Kalman filter got removed since it never worked correctly.
- User interface elements renamed. It should be easier for new users. See #371
- Internal code architecture and code improvements.
- fix Aruco tracker crashing on detecting the marker (issue #375)
- fix Rift SDK 0.2.5 crash on startup
- allow ewma speed adaptation up to the previous max value, 500%
Joska mě poslal odkaz na šikovné video od uživatele Len Endy, kde ukazuje vlastní techniku kalibrace clipu v OT.
Provedl jsem tedy stejný postup a výsledek je opravdu dobrý. YouTube Video
Návod přímo od autora Halíka je:
1. start
2. Make left-right yaw motion
3. Move head slightly lower
4. If moved to the limit of where you want to pitch down, click "toggle calibration" to stop, we're done
- Otherwise, repeat from start
Není ten postup kalibrace na videu s tolika pohyby hlavy zbytečně složitý? Vždyť stačí jen pohyb doleva, doprava a nahoru, dolů, proč se z toho dělá taková věda?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.