August 22 2017 13:03:45
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,573
· Nejnovější piloti: Catsy
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
Playman
Oficiální distributor
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Playman
Oficiální distributor
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
Mira
petsild napsal:

.. nemohu dočkat středy s čím ED příjde.


S čím asi ? S Hornetem Úsměv
 
Aces_Wild
Mira napsal:
S čím asi ? S Hornetem Úsměv

V plánu je velká aktualizace 2.1. Úsměv
 
petsild
Mira napsal:

petsild napsal:

.. nemohu dočkat středy s čím ED příjde.


S čím asi ? S Hornetem Úsměv

Sršně nemusím
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/PS_Outfit2.jpg img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/N.jpg
 
magot
nevím jestli to tady už neproběhlo .. 312sqn skiny
www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/4c3/4.jpg
 
Hoper
to info jak skládat boxy B-17 už tu bylo ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
home.tiscali.cz/cz470266/hamster.gif
 
Saburo
dneska slibovanej upgrade 2.1 nebude, bude možná příští týden, příliš mnoho problémů s tím prej mají...
 
magot
no a na e3 jsou už na verzi 2.2, zřejmě nějaká paralelní alfa
 
Deschain
Saburo napsal:

dneska slibovanej upgrade 2.1 nebude, bude možná příští týden, příliš mnoho problémů s tím prej mají...



teda, jsem šokován Šklebící se
 
petsild
Co budeme dělat?
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/PS_Outfit2.jpg img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/N.jpg
 
AJaromir
Všichni tady chcípnem!
 
magot
plánovaná výluka
s25.postimg.org/f6oyguqfj/Screen_170617_235658.jpg

kýbl v ohrožení (dvacítka ze spitu)
s25.postimg.org/6ppg5xlqn/Screen_170618_000824.jpg
 
petsild
Mega patch neřeší ani jednu z hlavních vad na kráse Normandie. V menu je přidaná gama korekce.

1. Stále naprosto nesmyslné vytížení CPU při aktivaci zrcadel hlavně u Spita.
2. V zrcátku Spita se nezobrazuje nic.
3. Mustang má prozměnu naprosto čirý zaměřovač.

Ach jo… proč to alespoň jednou nespustí před vypuštěním?
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/PS_Outfit2.jpg img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/N.jpg
 
TozziFan
Přece "Open Beta patch 2.1.1" Šklebící se
img24.cz/images/72856567881960843977.pngimg24.cz/images/06840465755673178824.png
 
AJaromir
Je to open alpha, ne beta.
 
petsild
Přeci našel jedno zlepšení Úsměv, B-17 se už dokáže bránit a střelci jsou hodně nepříjemný.
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/PS_Outfit2.jpg img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/N.jpg
 
tomqw
Ahoj,
u Spifire válčím s ovládáním motoru. Zatím se jen učím vzlet přístání okruhy atd. Přesto se mi často přehřívá. Vím, že v manuálu je tabulka a např. boj režim tj otáčky vrtule 3000 a plnící tlak +18 je jen na 5 minut, hodnoty pro stoupání atd. Nemůžu nikde najít mezní hodnotu oleje, nebo si nejsem jistý je to 90°C max 15 minut? Jaká je potom standardní teplota oleje při běžném letu? Teplota oleje se mi také nedaří regulovat. Je zde nějaká možnost víc chladit olej jako je možnost manuálně otevřít chladič na vodu? Ohledně tam je to snažší, naopak při klesání teplota vody padá hodně dolu, ale to je popsané v manuálu. Máte někdo obecně radu jak s motorem zacházíte? Dík moc.
 
57_OTU ajvn
Počkám si na Omegu.Úsměv
 
AJaromir
tomqw napsal:

Ahoj,
u Spifire válčím s ovládáním motoru. Zatím se jen učím vzlet přístání okruhy atd. Přesto se mi často přehřívá. Vím, že v manuálu je tabulka a např. boj režim tj otáčky vrtule 3000 a plnící tlak +18 je jen na 5 minut, hodnoty pro stoupání atd. Nemůžu nikde najít mezní hodnotu oleje, nebo si nejsem jistý je to 90°C max 15 minut? Jaká je potom standardní teplota oleje při běžném letu? Teplota oleje se mi také nedaří regulovat. Je zde nějaká možnost víc chladit olej jako je možnost manuálně otevřít chladič na vodu? Ohledně tam je to snažší, naopak při klesání teplota vody padá hodně dolu, ale to je popsané v manuálu. Máte někdo obecně radu jak s motorem zacházíte? Dík moc.


Běžná teplota je 70-80°C. Je to prakticky stejný motor, jaký je v Mustangovi. 90°C by jsi neměl přesáhnout. Je to prostě dovolené maximum a můžeš jej držet po dobu 15 minut. S motorem zacházím podle manuálu.
 
magot
@tomqw
drž plnicí tlak a otáčky (kolem 2200-2300) v normálu a nepřehřejvá se to, v souboji to pak na chvíli přikrmíš do limitu aby to měl energii.
Chladič má automatiku a ta dostačuje ale lze to podržet stále otevřené na plno myslím. Je tam na to klávesa.
Při dajvech šetři motor a drž otáčky na minimu.
 
Saburo
Spit má jen dvě možnosti ovládání chladičů (všech tří zároveň a nelze je ovládat jednotlivě) - plně otevřeno a automat.

Startuj na otevřeno (ON pozice) a po vzletu to přepni na automat (OFF pozice) a už to nech. Jo ten vypínač je prazvláštně označen...

Neřeš jestli tolik nebo tolik stupňů čehokoliv vydrží nebo ne, to je k ničemu, starej se o rychlost!
Při pomalém letu s vysokým plnícím tlakem odděláš motor za pár vteřin! Pak Ti bude informace o pěti minutách zcela evidentně nanic...
S plnícím tlakem hýbej pomalu a nikdy nedávej vyšší plnící tlak před zvýšením otáček vrtule.
Při snižování výkonu postupuj opačně.
A hlavně si hlídej RYCHLOST!!!
Pak nebudeš mít problémy a v pohodě vylítáš veškeré palivo při režimu motoru "stoupání" 2840rpm / 9lbs.

p.s. na pravé straně kokpitu pod ovládáním podvozku ja tabulka s limity motoru a tuším, že tam jsou i teploty
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-08-2017 16:39
Z USA si to umím spočítat.

21-08-2017 16:27
Z USA na vše asi nad 20 dolarů doměří DPH a co asi přes 70 dolarů tak i nemalé clo, mimopražtí ještě poplatek osobě z pošty na zastupování.

20-08-2017 12:40
I kdyby tam bylo clo třeba 3 %, tak největším problémem je 21% DPH

20-08-2017 12:39
Z 3. zemí je na páky nulová sazba cla. Vlastně na jakékoliv herní příslušenství....

20-08-2017 10:35
Možná. Ale spíš bych chtěl tu USA od VKB než tu z Běloruska od Virpil.

20-08-2017 10:12
Budeš Jaromíre objednávat páku z Běloruska? Šklebící se

18-08-2017 07:40
že děkuji Veiksovi ;-)

17-08-2017 17:46
Kouty - máš PM - s omluvou za pozdni čtení :-)

17-08-2017 17:29
Vi se uz co bude ucastno na Ample Strike 2017 (srpen/zari)? Zatim jsem videl zminku o B52, B1 a Tornado.

17-08-2017 12:18
Zná, ale liší se podle druhu zboží.....

8,157,406 návštěv