zda se že nějak experimentují s CA WWII páč ty jednotky co šli ovládat už nejdou, ale jde zase kupříkladu skdfz-7
Tak můžete vzít Hanse (ono jich tam víc není) na výlet po Normandii
Jo a v betě mě mapa Normandie při vytváření mise padá víc než listí na podzim .. v kostce = nepoužitelné.
Snad to nepřijde této kondici do stable.
Upravil/a magot dne 01-09-2018 10:51
A proto i když je P47čka má srdcovka, nedám už ani haléř dokud nedají do pořádku alespoň základní záležitosti. Srandu si můžou dělat ale všechno má své meze. Srdce mi to může utrhnout ale raději budu trucovat v BoS který je hnusný ale funguje. Tož tak:-)
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Rád si zalétám DCS ještě občas vlezu na Burning... ale když se v souboji hryzne server protože někdo přišel tak to mne vraždí více než nepřátelé.
Upravil/a SepiaX dne 01-09-2018 14:21
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Ty Sepiáku.
Já sice taky nehýřím nadšením z grafiky BoX.
Ale jak jsi to vlastně myslel Ty pabloude , jako, že mapa normandie v DSC, kterou bych použil jedině v případě, že bych se stále ostychal po flámu k vyblití, tak bych si ji dal na záchodě před oči místo prstu do kru, JE JAKOŽE HEZČÍ????
Tož jako, že tak.
Ty Sepiáku.
Já sice taky nehýřím nadšením z grafiky BoX.
Ale jak jsi to vlastně myslel Ty pabloude , jako, že mapa normandie v DSC, kterou bych použil jedině v případě, že bych se stále ostychal po flámu k vyblití, tak bych si ji dal na záchodě před oči místo prstu do kru, JE JAKOŽE HEZČÍ????
Tož jako, že tak.
Grafika v BOX je teda to poslední co by mě na tom vadilo.
Když se některá letadla chovají jak piča, tak tomu nepomůže ani milion polygonů a ultra HD hyper mega textury ..
Upravil/a magot dne 02-09-2018 00:13
Ty Sepiáku.
Já sice taky nehýřím nadšením z grafiky BoX.
Ale jak jsi to vlastně myslel Ty pabloude , jako, že mapa normandie v DSC, kterou bych použil jedině v případě, že bych se stále ostychal po flámu k vyblití, tak bych si ji dal na záchodě před oči místo prstu do kru, JE JAKOŽE HEZČÍ????
Tož jako, že tak.
Je to o chuti každého soudruha:-)
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Dyk jo.
Hoši teď vážně.
Byl by někdo ochoten udělat nějakou takovou ucelenou "zprávu" o tom v jakém je DSC-WWII dneska stavu? A jaká se zhruba asi jeví budoucnost? Komunikují nějak vývojáři? (ala BoX). Taky bych to třeba prubnul.
Pokud jo, tak díky předem za námahu a ochotu.
Dyk jo.
Hoši teď vážně.
Byl by někdo ochoten udělat nějakou takovou ucelenou "zprávu" o tom v jakém je DSC-WWII dneska stavu? A jaká se zhruba asi jeví budoucnost? Komunikují nějak vývojáři? (ala BoX). Taky bych to třeba prubnul.
Pokud jo, tak díky předem za námahu a ochotu. ;):)
* P-47D ve vývoji jako létatelné s PFM a ASM
* Mosquito a A-8 ve vývoji, nejprve AI, později létatelné s PFM a SSM, tedy ala FC3; pokud se budou dobře prodávat, pak i ASM
* I-16 u ED na testy
* A-20, C-47 a Ju-88 ve vývoji jako AI
* Pacifik a vše kolem pozastaveno dokud nebude technologie "celého světa"
* soustředí se na západní frontu 44/45 neboť východní má velmi dobře pokrytou konkurence
* mapy pro WWII, viz. předposlední zpravodaj; bojiště neoznámeny
...new World War II era maps...
* na modelu poškození se opět pracuje a ve svižnějším tempu
* vylepšené AI ve vývoji
no on myslel v jakém to je stavu, ani ne co je v plánu
něco takového:
- N44 doznala změn terénu
- přibyly nové statické objekty/ budovy
- změnilo se opět renderování, už asi po sté (byl odbrán lesk terénu)
- myslím že byly vylepšeny textury nebetonových letišť
- taky mě přišlo že byla zvětšena (neosídlená) mapa N44, je tam i britský kanál - severní pobřeží
- byl rozšířen WWII asset pack
- přibyl spit CW s bombama
- engine pernamentně podléhá novému vývoji takže to padá
- chyby u WWII strojů netuším, mám jen spita a poníka. A spit je stále beta verze. Poník je ok.
- AI WWII pozemní techniky (stejně tak moderní) je místy dost pochybné a zabugované
- AI letadel co se týče útoku na pozemní technku je taky celkem mizerné, nedokáží korektně reagovat na triggery v misi ..
- WWII traffic je nekolizní - tzn nelze rozlišit "traffic" vlak od vlaku "war unit"
- Vlaky "war unit" byly taky nekolizní
- Vlaky jezdí jen od západu na východ. Od východu na západ jezdit neumí (war unit)
- N44 mapa má zhruba 40 - 50% nekolizních statických objektů a stromů - tohle považuju za prasečinu
- Vyloďovací čluny jsou prázdné, neumějí "vyloďovat", ale opětují palbu
- AI WWII tanků neumí reagovat na blízko se nacházející jednotky
- Modely flaků a artilerie nemají osádku včetně minometů nicméně AI funguje celkem dobře
- Srážka s dřevěným trakařem způsobí požár
- Mokrá dráha mě přijde že se chová stejně jako suchá (při přistání)
- Neřítomnost podpory CA (ovládání jednotek), není jisté jestli tam kdy bude, slibujou ale známe je ..
- Infaterie pokud je ohrožena tak se nekryje zalehnutí (tuhle animaci by mohli přidat), čumí a stupidně kouká a nechá se zabít
- B-17 nemá osádku, damage model je taky pochybnej ..
bla bla a takhle bych mohl poračovat ještě 14 dní ..
report za online a stav strojů ti spíš řekne Saburo ..
Za mě v kostce DCS WWII modul není hotov, nelze v něm vytvořit nějakou historicky korektní misi či kampaň kvůli nepřítomnosti/ nedodělanosti jednotek ať už pozemních či leteckých s vyjímkou útoků proti pozemním cílům P-51 a Spitem.
Upravil/a magot dne 03-09-2018 15:44
Docela s Magotem o současném stavu N44 souhlasím.
Jen ho opravím v bodu o Spitu, i když není bez chyb , je už nějakou dobu povýšen na release.
Za to nekorektní misi udělat lze, kdo v editoru tvoří určitě poradí, Magot podle spoustu zveřejněných ukázek test misí má zaručeně nějakou pod-pultovku do budoucna schovanou.
Díky za info.
No nic moc, ale stejně to skusím.
Vidím to na mapu Normandie+ponik. Jde to talke koupit?
Pokud jsem se dobře díval tak na Steamu mám smůlu.
Mohl by mě někdo "nanavigovat?"
Jo a na který ten directx hra běží?
(Mám totiž určité podezření, proč mi v : Il2-1946 , ROF a CoD , "nešlape grafika správně.)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.