DCS WWII
|
magot |
Přidané 08-07-2018 16:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
magot napsal:
Kvůli ofukování té nádrže. I když teď si říkám jestli by ten moment vlastně neměl bejt opačnej ..
U nádrže typu torpédo samozřejmě ne ..
A co třeba uvažovat nad tím, že po odhození nádrže ti mimo jiné skokově klesla hmotnost?
Taky samozřejmě, + menší odpor. |
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-07-2018 09:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Nevíte někdo, zda se dá při tvorbě mise vložit oběkt do mapy a dostat se do mapy-terénu jako v Clodu a tam lépe usadit např. nákladní auto? Myslím že to v Lock onu šlo. Na Youtube jsem na to nenarazil. Musí se spustit mise, okouknout a dejít a znova. Upřenit, znova zapnout a to je neskutečná práce kurva drát. |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 09-07-2018 09:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Nyní je v DCS editoru dole na liště ikonka tanku. Na tu když se klikne, tak jsou na mapě vidět modely daných jednotek. Musíš ale hodně zoomovat. Přesto to dost pomáhá. |
|
|
|
magot |
Přidané 09-07-2018 10:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Pepe máš tam pohyblivé objekty (ikona - tank/letadlo/vrtulník/loď) a pokud chceš statické objekty + budovy tak jsou pod ikonou mostu (včetně tanků, letadel apod.)
Pak nomálně zaoomuješ myší a pokud máš velmi rychlé pc tak se ti ihned zobrazí všechny detaily mapy, pokud máš pomalé tak chvíli počkej než se vše načte.
Pak objekt normálně umístíš levým tlačítkem myši. Jednoduše jako ve Clodu nebo ve starým šturmoj.
Nicméně DCS nemá tak obsáhlý seznam objektů - domů které jsou použity i na mapě jako starej šturm či CLOD.
Takže na výběr těch budov je dost málo a např. pro WWII takřka žádné ..
Ale dost objektů se dá postahovat jako mod. |
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-07-2018 11:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
magot napsal:
Pepe máš tam pohyblivé objekty (ikona - tank/letadlo/vrtulník/loď) a pokud chceš statické objekty + budovy tak jsou pod ikonou mostu (včetně tanků, letadel apod.)
Pak nomálně zaoomuješ myší a pokud máš velmi rychlé pc tak se ti ihned zobrazí všechny detaily mapy, pokud máš pomalé tak chvíli počkej než se vše načte.
Pak objekt normálně umístíš levým tlačítkem myši. Jednoduše jako ve Clodu nebo ve starým šturmoj.
Nicméně DCS nemá tak obsáhlý seznam objektů - domů které jsou použity i na mapě jako starej šturm či CLOD.
Takže na výběr těch budov je dost málo a např. pro WWII takřka žádné ..
Ale dost objektů se dá postahovat jako mod.
Díky Magote, to tak zhruba vím. Jde mi o to se dostat na terén mapy jak V COLDU a tam posouvat oběkty přesně a ne jen nastavovaným kurzem. Icemane kde na liště?
[img][img]http://img24.cz/images/97986127622221415060_thumb.jpg[/img] is not a valid Image.[/img] |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 09-07-2018 11:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
V editoru mise, dole pod mapou je několik ikon a úplně v pravo je ikonka tanku. Na tu kliknout. Jen je potřeba hodně nazoomovat mapu. |
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-07-2018 12:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Ano, koukal jsem že to postnul Saburo. Musím na to mrknou. Díky |
|
|
|
Fiks |
Přidané 09-07-2018 16:04
|
Uživatel
Příspěvek: 658
Založený: 28.08.10
|
Pepe,jestli si myslíš,že tam dáš objekt,zmáčkneš enter a uvidíš to
ve 3d,případně že budeš hejbat a otáčet s kamerou jako v Clodu,tak takhle to nefunguje. |
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-07-2018 19:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Fiks napsal:
Pepe,jestli si myslíš,že tam dáš objekt,zmáčkneš enter a uvidíš to
ve 3d,případně že budeš hejbat a otáčet s kamerou jako v Clodu,tak takhle to nefunguje.
Ano už jsem pochopil. Já měl dojem že to dříve šlo. Jenže nevím proč tam nemám tu ikonku tanku na liště. No nic, díky. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 09-07-2018 19:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Ve 3D to teoreticky jde přes funkci prepare mission. Ale hádám, že k tomu bude třeba CA. |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 09-07-2018 19:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Pepe, a máš Betu a nebo stabilní verzi DCS,zatím tuším je to jen v Betě |
|
|
|
Fiks |
Přidané 09-07-2018 20:03
|
Uživatel
Příspěvek: 658
Založený: 28.08.10
|
BP_Iceman napsal:
Pepe, a máš Betu a nebo stabilní verzi DCS,zatím tuším je to jen v Betě
Bohužel je to tak |
|
|
|
Pepe |
Přidané 09-07-2018 23:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Ano. Jak to tak. Tak se to vyřešilo. Díky chlapci rybolovci. :-) |
|
|
|
magot |
Přidané 13-07-2018 20:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
maj to v plánu ještě opravit toto? |
|
|
|
petsild |
Přidané 14-07-2018 11:58
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Ještě tak upravit lepší manévrování s menším počtem paliva, podobně jak to má Mustang no.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 14-07-2018 14:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
petsild napsal:
Ještě tak upravit lepší manévrování s menším počtem paliva, podobně jak to má Mustang no.
No Mustang měl problém s polohou těžiště při zaplněné zadní trupové nádrži. Pokud se z ní palivo odčerpalo, jeho charakteristiky se značně změnily. Spitfire takovými problémy netrpěl. Ten by měl po vylétání pár metráků paliva být "jen" lehčí. A to předpokládám snad i je
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 14-07-2018 16:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Nazdar Saburo Jasný, v tomhle směru nepředpokládám, že by to bylo blbě
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 25-07-2018 20:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Komet Simulations Me 163B Komet
We have a big announcement that our external model is near competition thanks to a very talented modeller (Combatace)!
Here are the screenshots, we hope you enjoy them:
|
|
|
|
Koty |
Přidané 25-07-2018 21:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
@Saburo pěkněs je tam prohnal )))
bo jsi to nebyl ty?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
saldy |
Přidané 26-07-2018 00:02
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
Komet bude lítatelný?
|
|
|