What started as a technology test-bed for propeller aircraft and multiple cockpit codebase, turned in the end into a full fledged aerobatics aircraft simulator. Our primary goal with the Eagle was to create a groundbreaking prop-engine flight model to be used for our WW2 aircraft.
Edit: Tak tím WWII letounem je F4U Corsair!
Eagle Dynamics
Created by the same team behind the Spitfire LF Mk.IX: Epsom Campaign, the Charnwood Campaign is a historically-based campaign for the P-51D Mustang over Normandy in July 1944.
spíše než na kameře záleží na denní době...
viz koment pod videem "...at night."!!!
No to jiste pomaha. Ale kdyz se kouknes na to nocni video, uvidis, ze zaverka kamery je i tam tak rychla, ze v prvni casti videa zachyti jen sem tam nejaky plamen, ne vsechny. Z cehoz zaroven vyplyva, ze se na ni neda spolehnout, ze zechytila plamen cely od zacatku az do konce, nehlede na to, ze nezname citlivost pouzite kamery na infracervene zareni.
Trocha postřehů z nové Normandie,
o víkendu jsem potrápil poslední DCS 2.2 a potom prvotním šoku generování stromů musím nakonec poslední patch vlastně pochválit.
Značným vylepšením je konstantní fps za všech okolností hlavně při zoomu, který na 2.1 v určitých náročných momentech způsoboval hrozný stuttering.
Poprvé od vydání mi Normadie náhodně nezamrzla , vlákno zde: https://forums.ea...p?t=196211 což byl pro mě a mnoha dalších uživatelů asi největší problém.
Dále jsou upravené zvuky WWII strojů a právě Spit je nyní zvukově dost lahodný, že se ho nemůžu nabažit.
Nové efekty kouře či výbuchů spolu s trasírky střel vypadají velice přesvědčivě.
Další vylepšení dostalo i chování AI a jejich upravený dm napravuje jejich někdy nesmyslnou původní nezničitelnost, nyní po zásahu do motoru klesá poškozenému stroji výkon a obratnost a je donucen k nouzovému přistání.
Ještě se vrátím k novému generování stromů, které vypadá dost zvláštně a doslova rostou před očima. Za to může aktivace nového rozsahu vzdálenosti (měřítka) posuvníku v nastavení.
Naštěstí je řešení, které stromy nechá viditelné už od hodnoty 3000, jako v předchozí 2.1 a starších, více zde: https://forums.ea...p?t=197538
petsild napsal:
nyní po zásahu do motoru klesá poškozenému stroji výkon a obratnost a je donucen k nouzovému přistání.
To je neskutečná revoluce
za mne smutné "ano"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
tak aby to nebylo takové smutné - dojmy z updatu z jiného vlákna vypadají dobře, tak je se na co těšit :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tak jsem neodolal a pořídil jsem si mapu Normandie a WW2 set jednotek za krásných 29,99$, což je přeci jen o hodně sympatičtější, než 59,99$. Zatím nemám ale žádné WW2 éro. Kdy si dávno, mnozí už možná nepamatují (IL-2 Sturmovik Forgotten Battles) v "pravěku" virtuálního létaní, jsem nesmírně rád létat za Luftwaffe a Bf-109 jsem měl velmi v oblibě.
Dotaz na zkušené DCS bijce zní: Jaké éro (Mustang, Bf-109,FW-190,Spitfire) z těch co je nyní dostupné doporučujete a proč? Samozřejmě po Dunkirku v kině bych nejraději Spitfire ale je to stále Early Access takže jaké jsou prosím Vaše dojmy? Díval jsem se, že dokonce existuje kampaň.
To Saburo: nezkoušel jsem v DCS žádné WW2 éro, zatím jen roury. Dík za tipy. Nejspíš koupím toho Spitfire. Nejtěžší říkáš? To bude srandy kopec. Pokud na něj jdou zavěsit rakety a bomby tak je to de facto taky univerzální éro.
Rakety a bomby na Spita zavěsit zatím nelze. Pylony, 250+500lb bomby, externí palivové nádrže jsou pro něj sice v DCS namodelované, ale nelze je momentálně použít.
Start a přistání chce hodně potrénovat. Není to jako u jiných titulů plnej knédl, minimální práce s kniplem a směrovkou co zabírá na rychlostech na kterých zabírat nemůže. Možná ti to v DCS přijde až frustrující, ale věř, že je to realistické. Hlavní potíží je, že necejtíš stroj pod sebou. Je to jako jízda v autě, kdy se rozhodneš projet zatáčku krapet rychleji. Přetáčivost či nedotáčivost si schopen cítit ještě před vizuálem a vyhnout se tak krajní situaci. V DCS máme pouze ten vizuál.
Další "novinkou" je naprosto rozdílná správa motoru. Pokud chci např. v DCS u Spita/Mustanga snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Jinak se taky můžeš kochat pohledem na stojící vrtuli. U jiných titulů je to úplně šumák, je to zlozvyk co se mi párkrát připomene.
Na závěr bych ještě upozornil, že nákupem Spita vlastně nekupuješ jenom jednoho Spita, ale hned dva. Ten se zkrácenými křídly by měl dorazit ve chvíli, kdy Spit opustí "early access".
Upravil/a Aces_Wild dne 26-12-2017 14:22
Chápu kam míříte. Stačil mě už malinký šok, když jsem plně naloženou A-10A v DCS rozbil poprvé při startu, neboť ono to lítá jako A-10C (tedy Professional Flight Model) a já naposledy létal z A-10A v Flaming Cliffs 1. Mám trochu představu co mě čeká ale zase když už vlastním tu mapu a WW2 jednotky byla by to škoda nevyužít.
Jasně rakety na Spitfire, chápu, že tohle bylo doménou jiných letadel: Mustang, P-47, atd.
Zajímalo by mě jak si nyní Spiftire vede co se týče dokončení. Slyšel jsem, že ze začátku zvuk motoru nebyl nic moc. Je už to nyní plně použitelné?
Opravdu se musí u Spitfire hodně trimovat abych letěl rovně?
Rakety a bomby na Spita zavěsit zatím nelze. Pylony, 250+500lb bomby, externí palivové nádrže jsou pro něj sice v DCS namodelované, ale nelze je momentálně použít.
Start a přistání chce hodně potrénovat. Není to jako u jiných titulů plnej knédl, minimální práce s kniplem a směrovkou co zabírá na rychlostech na kterých zabírat nemůže. Možná ti to v DCS přijde až frustrující, ale věř, že je to realistické. Hlavní potíží je, že necejtíš stroj pod sebou. Je to jako jízda v autě, kdy se rozhodneš projet zatáčku krapet rychleji. Přetáčivost či nedotáčivost si schopen cítit ještě před vizuálem a vyhnout se tak krajní situaci. V DCS máme pouze ten vizuál.
Další "novinkou" je naprosto rozdílná správa motoru. Pokud chci např. v DCS u Spita/Mustanga snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Jinak se taky můžeš kochat pohledem na stojící vrtuli. U jiných titulů je to úplně šumák, je to zlozvyk co se mi párkrát připomene.
Na závěr bych ještě upozornil, že nákupem Spita vlastně nekupuješ jenom jednoho Spita, ale hned dva. Ten se zkrácenými křídly by měl dorazit ve chvíli, kdy Spit opustí "early access".
Taky bych doporučil ořezat si v nastavení křivek směrovku na 75% i míň, a nastavit si tam nějakou pěknou parabolu. Před vzletem zkontrolovat neutrální trim, při vzletu očekávat knipl k sobě a doprava. Po vzletu dotrimovat. Když se to éro rozežene, tak je v celku stabilní, ale na nízkých rychlostech peklo, no... a o přistání nevím nic on se vždycky odrazí - a na tři se mu nechce.
Pro normální lítání a na pozemní cíle mám spřažený otáčky s přípustí, ještě se mi vrtule nezastavila.
Se spitem při vzletu k sobě netahat. Jinak více méně souhlasím. Nehcat to rozjet, pedály a křidélky kontrovat momentové síly a jak se spit postaví na přední, pomalu přitahovat. K tomu dosednutí.... hodně pomalu podrovnávat a jak se kola dotknou země, tak okamžitě přestat jakkoliv hýbat pákou v jakémkoliv vertikálním směru, dokud si to nesedne i na zadek. Aspoň mně to takhle funguje velice dobře.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.