To bych mohl. Za posledních několik let jsem DCS letěl asi desetkrát. Už umím odstartovat, někdy i přistanu. Chcete mě? :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To bych mohl. Za posledních několik let jsem DCS letěl asi desetkrát. Už umím odstartovat, někdy i přistanu. Chcete mě? :-)
Já bych se zdovolením také zapojil, umím lítat zhruba jako Cibule, možná ještě o krapet "líp", tzn dokážu zbořit i dvě sila!
Nicméně vzhledem k tomu že mám minimum času, musím to plánovat. Jsou nějaké časy/ místo/ TS? Jo mám pouze spojenecký stroje ..
Saburo,funguje ti po aktualizaci na 1.5.7 zrcátko u Spita?
nezobrazuje tak jako v 2.1
je ale dobrý ho vypnout, ono totiž "funguje" ale nic v něm není vidět, je to znát na FPS počítadle...
1.5.7 přinesla i další nešvary z 2.1, například motor u Dory
Dobrá právnická až diplomatická odpověď.Slovy obyčejnýho smrtelníka nefunguje,je na p... a ještě žere fps-ka.
jak je to s těma bombama na P-51D? Zkoušel jsem je a za žádných okolností nevybuchují. Ani na nastavení instant ani na delay.
Udělají jen pufff ať už z malé výšky několika metrů nebo z 4000 stop ...
ty dva přepínače mám defaultně dolů a bomby defaultně nevybuchují,
zkoušel jsem i korektní bombing nalétnout z 8k stop a ve 3k to pustit .. a nic
// edit ... jo tak jsem si nevšiml že pozice dolů jde ještě víc dát dolů ... tak už to funguje
Upravil/a magot dne 16-07-2017 04:00
Saburo napsal:
Fuči, to že Ti dnešní reálné budíky neprasátkují má jednoduchý důvod, sklíčko je podlepené antireflexní fólií, minimálné jeden budík jsem za svou kariéru u AF měnil jen protože se ta potvora odlepovala...
Nejmladší letadlo, se kterým jsem (krom pasažérování v jetech) letěl, bylo tak 30 let staré. Jo vlastně jsem ještě zapomněl na tralalajty, ale to nejsou letadla Přes přístroje tady vždy býval největší expert Petras, jemu jich prošly rukama snad už tisíce z různých epoch. Opravoval je pro lidi z celého světa, třeba by na tohle téma mohl napsat nějakou pohnutku .
Nicméně z jiného soudku: Je to skutečně reflexní, nebo je to "jen" alfa vrstva, která se zesiluje a zeslabuje? Myslím, že když ten odraz trochu oslabí (tak aby vypadal spíše jako na tom prvním obrázku, než na druhém, tak to naopak bude perfektní a ten dojem skla skvělý.
I kdyby to měli přepálené tak ta odrazivost jde změnit v lua kódu, takže si to každý může nastavit dle libosti. Případně v menu to půjde minimálně on/off.
Taky ty vobrázky z DCS se od reality odlišují tím, že tam není pilot. Normálně tam většinu času někdo sedí, takže blokuje světlo a taky by díky tomu nebyl odraz toho rámu za pilotem, ale byl by tam ksichtík toho maníka.
Skoro se chce říct, že to mají v DCS nedostatečně. Tenhle by se u toho i oholil:
[img]http://l7.alamy.com/zooms/49a611b3a6154d2f94c238e52eecdf0e/a-reflection-of-military-officer-duong-van-lanh-is-seen-from-instrument-h4wfet.jpg[/img] is not a valid Image.
A další, povšimněte si kvalitně upravených nehtů na rukou: YouTube Video
Taky ty vobrázky z DCS se od reality odlišují tím, že tam není pilot. Normálně tam většinu času někdo sedí, takže blokuje světlo a taky by díky tomu nebyl odraz toho rámu za pilotem, ale byl by tam ksichtík toho maníka.
On tam pilot v DCS je, jen ho moc lidí nepoužívá ...
Skoro se chce říct, že to mají v DCS nedostatečně. Tenhle by se u toho i oholil:
Teoreticky ano. Jenže když v tom kokpitu sedíš, tak se do toho odráží jen to, co je v úhlu odrazu od tvých očí vůči úhlu (plexi)skla na přístroji. To ale není nebe, nebo tvůj obličej, jak to působí v DCS. Naopak na přístroje se zpravidla díváš z vrchu a odráží se v nich spodní (tmavá) část kokpitu - zahlédneš v nich slabší odraz kniplu, nohou, klínu, docela dobře se naopak odrazí světlé dlaně pilota. Proto jsem se také ptal, jestli je odraz skutečně reflexní, nebo se jedná o pevnou alfa texturu. Ten efekt skla je v DCS sám o sobě příjemný, ale nepůsobí to na mě, jako v reálném letadle (mohu-li tedy soudit dle těch, ve kterých jsem seděl, případně řídil). Ideálně mrkni na pár videí třeba s GoPro. Vynikající video je třeba TOHLE. V čase 6:40 se nádherně odrazí obě pilotovy dlaně, trošku to ruší odrazy od kabiny, které jsou hodně výrazné, ale to nevadí. Také si všimni, že odrazy jsou vidět zvláště tehdy, pokud jsou přístroje ve stínu. Pokud na ně naopak dopadá větší množství světla, tak odrazy nemáš šanci pozorovat. Vlastně to imho působí dost naopak, než tady:
Ale tohle je hlavně o nějakém ladění, věřím tomu, že to v DCS dotáhnou k dobrému výsledku.
Ty WWII tanky neznají asi lehké poškození, tohle by bylo minimálně na poškození pásu. Ten tiger to přežil bez úhony.
Nicméně jedna přesně zacílena do věže = smrt tigru
[img]https://s25.postimg.org/bg12g75u7/Screen_170716_231539.jpg[/img] is not a valid Image.
hell on earth
[img]https://s25.postimg.org/54vuzs4lr/Screen_170716_231608.jpg[/img] is not a valid Image.
tady jedna náladovka
[img]https://s25.postimg.org/4bj975ykv/Screen_170717_001052.jpg[/img] is not a valid Image.
Chtělo by to thunderbolta na tyhle protitankový srandy ...
Upravil/a magot dne 17-07-2017 01:08
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.