November 24 2024 23:29:24
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
Aces_Wild
Engine postavený na WWI, kde sami autoři přiznávají některé zásadní nedostatky, např. chybnou implementaci směrovky, kde se bude překopávat FM u všech letadel, kde si vycucávají bůhví odkud jak asi funguje kinematika pozdvozku je zcela jistě vlastní liga... a o generaci dále, oproti War Thunderu.
Opět je třeba připomenout, že všechny stávající WWII moduly mají za sebou zpětnou vazbu od pilotů (díky Brunotteovi se upravovalo FM u Dory), ať již vysloužilých nebo stále aktivních, viz. Duxford, že byly vytvořeny za pomocí dat, za která se i platí a že jsou vytvářeny společností, co dělá zakázky pro armádu. Připomeňte mi kolik pilotů spolupracovalo na např. Spitovi nebo P-40 pro BoX?
 
ukulele
1stCL_Fucida napsal:

Joe Hallenbeck napsal:

...z pohledu simulace avioniky a snad i FM je DCS extraliga a to ostatní tak na úrovní první ligy a nižších soutěží.


Z hlediska FM v pro WWII důležitých nizkých rychlostech osobně považuji BoX sérii za "o generaci dále", než je DCS. To je silné, ale pořád je to pocitově spíše blíže staršímu Šturmovi a jeho poněkud sterilnějšímu projevu. BoX jede vlastní ligu.


Přirovnat FM DCS ke starému Šturmu, tak to už chce opravdu velké přesvědčení o své pravdě
 
AJaromir
DCS používá pro výpočet letového modelu techniku CFD.
Více zde:

https://en.wikipe...d_dynamics

Takže je jedno, jestli se jedná o vrtulové nebo proudové letadlo. Výpočet fyziky se hodí pro jakýkoliv model díky své universálnosti.
Upravil/a AJaromir dne 23-04-2017 19:00
 
1stCL_Fucida
Aces_Wild: Jo, Brunottemu se jistě nelíbilo, že s Dorou není možné normálně vzlétnout, zatímco u Mustangu nebyl naprosto žádný problém Úsměv. Ano, tohle už bylo opraveno a bylo to opraveno celkem záhy (max. v řádu týdnů, spíše dnů), ale ukazuje to, že nic není úplně dokonalé. V DCS jsou 4 (slovy čtyři) vrtulová letadla z WWII, která spolu nemohou příliš bojovat, protože DM je hrubě nekonzistentní, jak konzistentní je FM, to jsem rok nezkoušel. Je to spíš takový MSFS bez mapy světa, bez radiofonie a bez IFR.

Jaromíre: Se slovíčkem CFD se zaklínal jako první sim WWIIOnline. Výsledky byly hodně, ale opravdu hodně špatné. Mimochodem, zaklínal se jím i Rise Of Flight a tím pádem samozřejmě i BoX. Pokud někdo máte chuť, napište Čutorovi, nebo Gryzlovovi, kteří se modelováním pomocí CFD zabývají dlouhé roky na profesní úrovni. Letadla nemodelujeme dostatečně detailně a absolutně to nejsme schopni v reálném čase počítat. A to nebudeme schopni možná ještě desítky let. Marketing, marketing, marketing.

Aces_Wild napsal:
Engine postavený na WWI, kde sami autoři přiznávají některé zásadní nedostatky, např. chybnou implementaci směrovky, kde se bude překopávat FM u všech letadel, kde si vycucávají bůhví odkud jak asi funguje kinematika pozdvozku je zcela jistě vlastní liga... a o generaci dále, oproti War Thunderu.
Opět je třeba připomenout, že všechny stávající WWII moduly mají za sebou zpětnou vazbu od pilotů (díky Brunotteovi se upravovalo FM u Dory), ať již vysloužilých nebo stále aktivních, viz. Duxford, že byly vytvořeny za pomocí dat, za která se i platí a že jsou vytvářeny společností, co dělá zakázky pro armádu. Připomeňte mi kolik pilotů spolupracovalo na např. Spitovi nebo P-40 pro BoX?


V BoSku nedávno oplakávali úmrtí Stěpana Mikoyana. Od doby, co se ke starému Šturmovi vyjadřoval Ján Režňák, od doby, co si nechal "zkriplit do nelétatelné podoby" nastavení Eric Brown, od doby kdy, jsem osobně probíral Spitfira s jeho pilotem...od té doby jsem hluboce přesvědčen, že pamětníci jsou pro vývoj simulátorů nevyužitelní. Je to moc dlouho. Ale naopak jsou velmi platní k marketingovým účelům.
Jiná věc jsou současní piloti daných letadel, jejich názor je cenný. Škoda, že si nikdo z nich nelajzne dělat s takovým strojem třeba vývrtky Úsměv. Tím nechci snižovat jejich přínos, ale řadu věcí prostě extrapolujeme z jiných informací, které máme. Z jiných, byť třeba podobných letadel. Ze zápisků testovacích pilotů starých desítky let. A že si někdo foukne nějaký ten profil, aby si potvrdil, že piloti měli pravdu?

BoX má své bugy, z nichž nejznámější je neoptimálně modelované "obtékání" soustavy trup/směrovka, na opravě se pracuje. Nebo vyloženě debilní filosofie provozního poškození motoru, na opravě se nepracuje.

Zifi napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Z hlediska FM v pro WWII důležitých nizkých rychlostech osobně považuji BoX sérii za "o generaci dále", než je DCS. To je silné, ale pořád je to pocitově spíše blíže staršímu Šturmovi a jeho poněkud sterilnějšímu projevu. BoX jede vlastní ligu.

Přirovnat FM DCS ke starému Šturmu, tak to už chce opravdu velké přesvědčení o své pravdě


Psal jsem pocitově. Když pilotuji reálné letadlo, vnímám jeho pohyby, reakce na řízení, chování v mezních režimech, dynamiku, vibrace, zvuky konstrukce. Když letím virtuálně v BoX, tak jsou mé pocity blízké. Bližší (výrazně), než byly u starého Šturma a bližší (méně výrazně), než u DCS. Neříkám, že FM DCS je špatný, ale pocit z letu u mě není tak intenzivní, jako u BoX.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-04-2017 20:49
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
AJaromir
Jo, takhle to nemohu soudit. V DCS se mi líbí, že ty stroje se konečně nechovají, jako by byly na kolejích.
A ta filozofie poškození motoru v BoX je vážně na hlavu. Jako by tam bylo počítadlo, že za 30 sekund po překročení MCP se ten motor prostě posere i přes to, že nebyly překročeny např. bezpečné provozní teploty.
 
magot
Mě přijde pocitově nejpřesnější co se týče trubek Falcon BMS vs zkušenost ze SAAB simulátoru Gripenu ...
 
AJaromir
Nojo, ale SAAB simulátor Gripenu je zaměřený hlavně na systémy, než na fyziku modelu. Aspoň co jsem teda slyšel.
 
ukulele
Stejně jako BMS.. potom to dává smysl
 
ukulele
Psal jsem pocitově. Když pilotuji reálné letadlo, vnímám jeho pohyby, reakce na řízení, chování v mezních režimech, dynamiku, vibrace, zvuky konstrukce. Když letím virtuálně v BoX, tak jsou mé pocity blízké.


Můžu se zeptat o jakém reálném letadle je řeč? Jestli to nebude tím, že to reálné letadlo je možná svojí vahou spíše blíže letounům WW1. To by potom taky lecos vysvětlovalo. Já jsem řídil Cesnu a taky se to chovalu trošku jako hovno ve větru.. stejně jako letouny v BOX, které mají své dědictví v ROF

Tím nechci BOX úplně pošpinit. Začíná se mi to líbit, ale můj pocit je takový, že věřím spíše FM DCS
Upravil/a ukulele dne 23-04-2017 21:32
 
Rumcajs
Tohle rozumování nad WW1 a WW2 je k ničemu. Vše je jen matematický model, který funguje do nějaké míry. Tomu modelu je celkem fuk, jestli modeluje rok 1916 nebo 1944, tedy s vyjímkou kompresibility. Výkon, váha ... jsou jen parametry modelu, to nikde není zadrátované natvrdo.

K chování jako "hovno ve větru" ... byl jsem kdysi svezen L 410. Oblítávali jsme republiku v 300 metrech nad povrchem, prováděl se test radarů PVO a jejich schopnosti zachytit nízko letící cíl. No a nad Krušnejma horama foukalo a musím říct, že nejen že se letadlo chovalo jak hovno ve větru, ale i my vevnitř jsme tam lítali jako hovna v bandasce. Byla to transportní verze, po stranách jen dvě lavice. Seděli jsme přilepení k okýnkům a když se člověk chtěl podívat na druhou stranu, tak dycky čekal, až to bude házet míň a pak to zkusil přeskočit na druhou stranu. A většinou to letadlo dostalo v půlce skoku takovou facku, že člověk na druhé straně políbil trup, nebo ho to usadilo zpátky na původní stranu. A to L 410 váží skoro 4 tuny prázdná a naložená přes 6 tun. Nemyslete si, že jen proto, že něco váží víc než papírák z WW1, to bude ve vzduchu buhvíjak stabilní. Turbulence hází se vším. Zažil jsem i přistání s 737 když na Ruzyni foukalo a byla to jízda jak na divoké koze.

Úpravy FM ve flight simech jsou tu od doby, co vyšel první patch na flight sim. To je téma ohrané. Každý současný sim prošel sbírkou reinkarnací FM. Dívat se kvůli tomu na první či druhý skrz prsty nedává smysl. Postižené jsou všechny. Dokonalý není žádný.

V čem je probém té odhadnuté kinematiku podvozku toho Jaku 7? Jako že animace zavírání podvozku nebude úplně přesná? A co je na těch našich hrách úplně přesné? Vždyť na věrohodnou přesnost nemá prostředky nikdo. Vše je přesně podle předlohy a pak doplácané lopatičkou do požadovaného chování.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
Zifi napsal:

Můžu se zeptat o jakém reálném letadle je řeč? Jestli to nebude tím, že to reálné letadlo je možná svojí vahou spíše blíže letounům WW1. To by potom taky lecos vysvětlovalo. Já jsem řídil Cesnu a taky se to chovalu trošku jako hovno ve větru.. stejně jako letouny v BOX, které mají své dědictví v ROF


Zifi, já jsem hlavně plachtař, i proto mi taky tolik záleží na mezních režimech a na jejich projevech, na pocitech z letu. Pár různých motorových letadel jsem sice řídil, ale nedostal jsem se k ničemu, co by se dalo porovnat třeba s Fw 190. Takže musím vzít za vděk těmi, kteří porovnávají letadla, která jsem řídil s těmi, která jsem už neřídil. Z hlediska toho "hovna ve větru": Ono jde nejen o absolutní hmotnost, ale hlavně o plošné zatížení, tzn. jakou hmotu nese jaká plocha a jak s ní může určitá masa vzduchu pohnout. Je to o rozložení hmotností atd. Mimochodem, parametry stíhaček WWII, jak z hlediska výkonů, tak i hmotností a plošného zatížení, má třeba Cessna Citation V. Schválně se mrkni na tohle video:

YouTube Video




Pěkný hovno ve větru, co?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ukulele
Nemůžu říct, že jsi mě úplně přesvědčil. Ty turbulence mohly být opravdu hodně silné. Ale něco na tom možná bude
 
1stCL_Fucida
Tyhle turbulence byly už dost silné, BoX tak silné neumí Úsměv. Sám jsem v něčem podobném přistával jen párkrát a byl to vždy zážitek. To pak letadlo narveš na mnohem vyšší rychlost, abys měl rezervu pro případ poryvu do zad, který by tě jinak mohl nemilosrdně poslat k zemi. Zvedneš si rychlost přiblížení třeba o 40%.

Nejlepší na tom je, jak vidíš ten masakr s řídidly. Tady je super, že je právě vidět, jak moc do toho pilot zasahuje a jak moc to s tím érem taky může cvičit. A hlavně je to stejná váhová i výkonostní kategorie, jako trochu nadprůměrně velká WWII stíhačka.
.
.
.
.
.
.
No a pak si porovnej podobné video, BoX a DCS.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ukulele
Tohle všechno jsem si uvědomil, když jsem psal svoji reakci. Ty máš asi zkušenost v DCS pouze s Dorou. Já mám zase jen Mustanga a Bf 109. Ale se mnou ty letouny taky pěkně cvičí na minimálních rychlostech. Zatím se tomuto lítání věnují hodně okrajově. Ona pravda bude asi nejspíš někde mezi BOX a DCS. A taky mi v DCS chybí pořádný DM. Snad na tom pracují.
 
1stCL_Fucida
V DCS z WWII mám jen Mustanga (nebo vlastně dva Mustangy) a Doru, Spitfira a 109ku nemám. A pak nějaký roury.

Když BoX opraví ještě pár dalších nesmyslů, tak to bude z hlediska FM super a obecné prezentaci mechaniky letu snad nebudu mít připomínku. Ono za poslední roky to BoXko odbouralo takových chyb...že už to musí být skoro dobrý Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Paulus
310_cibule napsal:

V životě jsem v DCS nezkoušel žádnou bojovou akci. Vždycky jsem se jen kochal, ať už krajinou či engine managementem. Ale začíná se mi to líbit čím dál víc, takže v Normandii to asi budu muset pojmout seriózněji :-)


Cibule přidej se k nám, k Fiksovi, Langovi a spol. Létáme na BURNING SKIES = WWII s vrtuláky a likvidujme pozemáky a občas i soubojujeme. Budeš mít trénink na Normandii.Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
310_cibule
Dík za nabídku, Pauli. Někdy se zastavím. Ale popravdě řečeno silně nestíhám.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Aces_Wild
Zifi napsal:
A taky mi v DCS chybí pořádný DM. Snad na tom pracují.

Na novém DM mj. pracuje týpek co dělal DM pro CloD. Wags v posledním videu zmiňuje, že co se letadel týká, jejich WWII tým právě maká na P-47. Po plném vydání Spitfire by pak měla přijít ještě varianta Mustanga pro evropské bojiště.

Current P-51D was planned long before the Normandy map came to scene. So we have late war Pacific variant in the DCS now.
I'm very appreciated for such great research. We'll update our Mustang for War in Europe in near future.

Yes. We have a plan to make special version of the Mustang for Europe 44-45. It’s production will start after Spitfire will be complete.
Thanks to remind me about new pilot's suit.

New damage model is in production now. When the system itself will be ready we'll start to make new component models for every plane (WWII at least).

Tady pro ilustraci srovnání DM Spitu z téměř rok starého oznámení.

starý model poškození:
i.imgur.com/TmcVDOJ.png

nový model poškození:
i.imgur.com/neVHI7S.png
 
Mira
Zeptám se hloupě, ale jaký je ( bude ) rozdíl v P51 v současnem DCS a v tom chystaném pro Normandii ?
 
Koty
ještě co se týče hoven ve větru,
ono to vypadá, že to dokáže házet is s takovouhle krávou přerostlou Šklebící se
YouTube Video



Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,037,954 návštěv