IL-2 Sturmovik - Les na mapě přes FMB
|
j4ck41 |
Přidané 07-06-2006 16:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
hoj.
potreboval bych "zalesnit" vetsi oblast na mape. pomoci objektu samostatne stojiciho stromu (myslim, ze to je ?164?) to docela dobre nejde:
- prilis mnoho objektu;
- takto zalesnena plocha je i z vetsi vysky jako pest na oko a pri prizemnim letu je rozdil v proporcich oproti klasickemu lesu primo markantni.
nevi nekdo jak to vyresit? prehledl jsem nejakej vhodnej objekt? LZE TO VUBEC POMOCI FMB UDELAT?
btw. pouziti textury (i kdybych vedel jak) nepripada v uvahu, nebot chci do toho zalesneneho prostoru umistit dalsi objekty
Upravil/a clone9cz dne 29-09-2008 00:48
|
|
|
|
Liptow |
Přidané 07-06-2006 23:46
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
len tak ako hovoris, umiestnit strom ako 3d objekt. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 08-06-2006 08:38
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Liptow napsal:
len tak ako hovoris, umiestnit strom ako 3d objekt.
...a litat se na tom nebude dát! |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 08-06-2006 08:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
Liptow napsal:
len tak ako hovoris, umiestnit strom ako 3d objekt.
...a litat se na tom nebude dát! To máš vyzkoušené? |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 08-06-2006 10:33
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
rudidlo napsal:
CVS_boZZda napsal:
Liptow napsal:
len tak ako hovoris, umiestnit strom ako 3d objekt.
...a litat se na tom nebude dát! To máš vyzkoušené?
... no když narveš na mapu milion objektuů, tak si asi dovedeš představit co to udělá. Nemusíme chodit úplně daleko a podívej se na některé mapy na serverech. Je tam tolik oběktů, že FPS je totál v prdeli ikdyž na jiných serverech se mi průměr pohybuje okolo 50fps. Takže můj názor je pouze odhad co to asi udělá. Ale třeba e pletu a stromy to neovlivní. Krom toho, když chceš udělat tímto způsobem les, tak to bude hooooodně stromů! |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-06-2006 11:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Bo ZZdo, pocet objektů na mape FPS prilis neovlivni, pokud tedy zrovna nad takovym mistem neproletavas v prizemnim letu. Potom se FPS snizuje obdobne, jako pri pruletu nad default mapovymi objekty.
Jedine, co se zhorsi, je doba nacitani mapy. Vyzkouseno na mapach WT_Dedicated, kdy na nekterych je vlozeno i vice nez 2 000 objektu a mapa bezi plynule. |
|
|
|
Jp- |
Přidané 08-06-2006 11:48
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
na Wt-čkách plynule :sm6:
Stromy sem zkoušel a je to hnusný v tomhle případě máš asi smůlu jinak se to udělat nedá :cry: FPS to moc nežere, ale je to fakt hnus. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 08-06-2006 11:48
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
pokud tam bude 2000 objektů, ale z toho 1990 stromů, tak by se to mohlo načíst poměrně svižně, ne ?
nebo i když se jedná o jeden a ten samý objekt, tak ho načítá co by kus po kuse ?? |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-06-2006 13:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Jp- napsal:
na Wt-čkách plynule :sm6:
Jepe, nebuď hnusnej...:sm11:
Lagování na WT nedělají mapy, ale buďto telata s blbě nastaveným přípojkem, nebo rozbujelé statistiky...:lucka2: |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 08-06-2006 14:11
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
A co server Spitvs109. Ty mapy se nedají hrát jak tam je FPS v prdeli! A nebo je to tam něčím jiným???:sm41: |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 08-06-2006 14:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
A co server Spitvs109. Ty mapy se nedají hrát jak tam je FPS v prdeli! A nebo je to tam něčím jiným???:sm41:
Jak kdy. Někdy je to v pohodě, jindy je to k uzoufání. Hodně lidí, implicitně ping přes 100, statistiky pro několik tisíc pilotů a občas nevhodné počasí...
Btw: Kouřmo na mapě nadělá větší binec, než 500 vložených objektů.
Zkus mně věřit, když jsem osázel svoji první mapu Kubáně objekty, tak jsme to testovali. Daleko větší úbytek FPS udělá koncentrace letadel na malém prostoru a flaky. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 08-06-2006 14:36
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
WT_Pedropan napsal:
...
Btw: Kouřmo na mapě nadělá větší binec, než 500 vložených objektů.
Zkus mně věřit, když jsem osázel svoji první mapu Kubáně objekty, tak jsme to testovali. Daleko větší úbytek FPS udělá koncentrace letadel na malém prostoru a flaky.
hmm, tak toho jsem se bál ... |
|
|