od dnešního dne testujeme na našem serveru dynamickou kampaň tvořenou DCG a ovládanou Gennadichem IL2SC.
Server není připojen na stats, takže můžete testovat a umírat bez obav.
Každá mise má svůj seznam cílů, které však nemají vliv na ukončení mise ale na vytvoření mise další.
Nastavení délky mise je defaultně na 120 min, obě strany mají 100 letadel a 100 pilotů.
Po vyhodnocení testovacího provozu bude server buď vrácen zpět do půvdního režimu připravovaných map nebo na něm bude nadále provozována dynamická kampaň.
S tímhle už si hraju tři měsíce a zatím nedoporučuju. DCG je v režimu dogfight silně zabagované. Poslední chybu jsem autorovi reportoval dnes. Jedná se o to, že objekty vnitřně vedené DCG jako existující se na mapě navyskytují, což zněmožňuje správný vývoj celé situace na mapě vzhledem ke zničeným pozemním cílům.
my testujeme jak se to lítá, jestli to bude vykazovat nějaké bugy tak budiž...teď jde spíš o pocit než o 100% správnost generování.
My jsme DCG poprvé zkoušeli v dogfight módu cca před rokem a půl a posun je naprosto zásadní...
Kdybys potřeboval něco vyzkoušet na WT_testbedu s reálnými piloty, dej vědět, můžeme se dohodnout na spoluprasi.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Jirka napsal:
Jedná se o to, že objekty vnitřně vedené DCG jako existující se na mapě navyskytují, což zněmožňuje správný vývoj celé situace na mapě vzhledem ke zničeným pozemním cílům.
Tak tohle jsem reportoval asi před měsíce a půl i v offline kampani a Paul mi vehementně tvrdil, že tam žádný bug není.
my testujeme jak se to lítá, jestli to bude vykazovat nějaké bugy tak budiž...teď jde spíš o pocit než o 100% správnost generování.
My jsme DCG poprvé zkoušeli v dogfight módu cca před rokem a půl a posun je naprosto zásadní...
Kdybys potřeboval něco vyzkoušet na WT_testbedu s reálnými piloty, dej vědět, můžeme se dohodnout na spoluprasi.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.