start motoru u letícího letadla
|
torr |
Přidané 03-05-2006 10:31
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Když letím v nějakým éru s karburátorovým motorem a chcípne mi tak už ho neumím nastartovat.Takže lze ho nastartovat a jak nebo to prostě nejde?dík za info |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 03-05-2006 10:39
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
rozjfajči to střemhlav a stáhni plyn tak na 20 procent a zkoušej nahazovat dokud nezablafá, Išak takhle jde nahodit. Pokud jsi nízko tak většinou už je vymalováno a pokud ti to chcípne 100 metrů nad lesem tak bůh s tebou
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 03-05-2006 10:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp. |
|
|
|
Rufu |
Přidané 03-05-2006 10:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Jak psal jednou Jamamoto zmáčkni klávesu I 2x, pokud stiskneš jednou zase chcípne. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-05-2006 11:00
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
BP_Tyrl napsal:
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp.
plachtění s motorovým letadlem je úžasná věc ...
tudle jsem si tak letěl asi 70km na letiště
bez paliva
ale nebyl to išak a nebylo to ve 100metrech |
|
|
|
torr |
Přidané 03-05-2006 11:04
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Rufu napsal:
Jak psal jednou Jamamoto zmáčkni klávesu I 2x, pokud stiskneš jednou zase chcípne.
zajímavé , vyzkouším |
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-05-2006 11:24
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
nezapomeň na tu směs a plyn
a let "střemhlav" se doporučoval proto, aby se protáčela vrtule
takže nemusíš pikovat kolmo dolů, stačí mírné klesání |
|
|
|
torr |
Přidané 03-05-2006 11:29
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Hoper napsal:
nezapomeň na tu směs a plyn
a let "střemhlav" se doporučoval proto, aby se protáčela vrtule
takže nemusíš pikovat kolmo dolů, stačí mírné klesání
o jaké směsi se zminuješ?Ještě nikdy jsem nepoužil ruční míchaní benzínu.Je nějaké doporučení jakou bohatost v závislosti na výšce? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-05-2006 11:35
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
bohatost směsi
ta by vcelku měla být jedno, zvlášť když ji nepoužíváš
protože mít tam 110-120% by taky nebylo moc dobré
a já pro jistotu tu směs (u išaka) stahuje na 20% |
|
|
|
Pavel |
Přidané 03-05-2006 11:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Hoper napsal:
bohatost směsi
ta by vcelku měla být jedno, zvlášť když ji nepoužíváš
protože mít tam 110-120% by taky nebylo moc dobré
a já pro jistotu tu směs (u išaka) stahuje na 20%
Směs asi taková jako odpovídá výšce, plyn na zvýšený volnoběh - těch 15-20 % je tak akorát. A pokud letadlo nemá el. startér, potřebuje dopředou rychlost, aby se motor točil od vrtule. U Išaka je to tuším 230 - 250 km/h, jinak se po "I" místo "Engine: Starting" píše "Engine: Off"
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-05-2006 12:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Já to řeším vypnutím a zapnutím magnet a stisku klávesy I. Asi to bude mít stejný účinek. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 03-05-2006 12:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Ono se po prvním stisku I napíše engine off vždy. Až teprve druhý stisk motor nastaruje. Občas. A když ho nenastartuje, tak po třetím stisku to opět napíše engine off. A po čtvrtém to opět startuje . Atd. Většinou se chytne až tak na pošestý. |
|
|
|
Ace |
Přidané 03-05-2006 12:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 133
Založený: 02.11.05
|
A máte nějaký návod na henkla? (vypne se při přehmatu na klávesnici ) Zkoušel jsem: vrtule do vlajky, magneta, směsi, ostrý sestup - v různých kombinacích, ale neúspěšně... |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 03-05-2006 12:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Ace napsal:
A máte nějaký návod na henkla? (vypne se při přehmatu na klávesnici ) Zkoušel jsem: vrtule do vlajky, magneta, směsi, ostrý sestup - v různých kombinacích, ale neúspěšně...
ovládanie motora si daj na CRTL+I , a máš po probléme :jamamoto: |
|
|
|
Ace |
Přidané 03-05-2006 12:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 133
Založený: 02.11.05
|
Jde leccos... na kontrolech mám okolo I ovládání zaměřovače bomb... přehmat je také možný... Ale otázka zní: Podařilo se to někomu ještě nahodit? (nezkoušel jsem to nahazovat po nouzovém přistání...) |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 03-05-2006 12:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
U A 20 to jde. Motor byl dost poškozen, tak jsem ho vypnul a šetřil na přistání. Pomohlo to. Ale Heinkla jsem ještě nezkoušel. Ovšem zapomoci prudšího klesání by to mělo jít. Hraní si s palivem považuji za zbytečný luxus a komplikování celé akce. Stačí si hrát s plynem. |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 03-05-2006 13:12
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
No mě se při noční speciálce Night reapers podařilo v He 111 pětkrát během letu vypnout oba motory ve výšce 200-400 metrů.. nutno podoktnout ve stavu kdy jsem si v Hurii pletl svit měsíce s nepřítelem a tak kulky létaly hlava nehlava
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 03-05-2006 14:25
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
heh, ja si vypnyl motor 109 nekde kolem 10000m (blbym psanim do chatu, proto zasadne odmitam letet bez TS) .... naskocila mrska az v 6000m :yes:
|
|
|
|
GC3_Chroust |
Přidané 03-05-2006 14:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 367
Založený: 30.09.05
|
ja si ho vcera diky psani na LiW u isaka vypl trikrat behem minuty snad....a stejne se fuci divil co to pisu
Jinak me vzdy stacilo ubrat plyn, zmacknout jednou I a bylo to za chvilicku v poho...a to ve vsech trech pripadech...to cajka je horsi |
|
|
|
Munny |
Přidané 03-05-2006 14:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 254
Založený: 11.12.05
|
Hoper napsal:
BP_Tyrl napsal:
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp.
plachtění s motorovým letadlem je úžasná věc ...
tudle jsem si tak letěl asi 70km na letiště
bez paliva
ale nebyl to išak a nebylo to ve 100metrech
Nebylo to při Wilde Sau? Co si pamatuju tak nějaký dobrák v B-25 si takhle doplachtil bez paliva přes půlku mapy (snad z 24 000 feetů) a doma přistál. |
|
|