May 17 2024 09:45:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
start motoru u letícího letadla
torr
Když letím v nějakým éru s karburátorovým motorem a chcípne mi tak už ho neumím nastartovat.Takže lze ho nastartovat a jak nebo to prostě nejde?dík za info
 
GC3_Messik
rozjfajči to střemhlav a stáhni plyn tak na 20 procent a zkoušej nahazovat dokud nezablafá, Išak takhle jde nahodit. Pokud jsi nízko tak většinou už je vymalováno a pokud ti to chcípne 100 metrů nad lesem tak bůh s tebouÚsměv
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
BP_Tyrl
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp.
 
Rufu
Jak psal jednou Jamamoto zmáčkni klávesu I 2x, pokud stiskneš jednou zase chcípne.
 
Hoper
BP_Tyrl napsal:
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp.

plachtění s motorovým letadlem je úžasná věc ...
tudle jsem si tak letěl asi 70km na letiště
bez paliva Úsměv
ale nebyl to išak a nebylo to ve 100metrech Šklebící se
 
torr
Rufu napsal:
Jak psal jednou Jamamoto zmáčkni klávesu I 2x, pokud stiskneš jednou zase chcípne.


zajímavé , vyzkouším Úsměv
 
Hoper
nezapomeň na tu směs a plyn
a let "střemhlav" se doporučoval proto, aby se protáčela vrtule
takže nemusíš pikovat kolmo dolů, stačí mírné klesání
 
torr
Hoper napsal:
nezapomeň na tu směs a plyn
a let "střemhlav" se doporučoval proto, aby se protáčela vrtule
takže nemusíš pikovat kolmo dolů, stačí mírné klesání


o jaké směsi se zminuješ?Ještě nikdy jsem nepoužil ruční míchaní benzínu.Je nějaké doporučení jakou bohatost v závislosti na výšce?
 
Hoper
bohatost směsi
ta by vcelku měla být jedno, zvlášť když ji nepoužíváš
protože mít tam 110-120% by taky nebylo moc dobré Úsměv
a já pro jistotu tu směs (u išaka) stahuje na 20% Úsměv
 
Pavel
Hoper napsal:
bohatost směsi
ta by vcelku měla být jedno, zvlášť když ji nepoužíváš
protože mít tam 110-120% by taky nebylo moc dobré Úsměv
a já pro jistotu tu směs (u išaka) stahuje na 20% Úsměv


Směs asi taková jako odpovídá výšce, plyn na zvýšený volnoběh - těch 15-20 % je tak akorát. A pokud letadlo nemá el. startér, potřebuje dopředou rychlost, aby se motor točil od vrtule. U Išaka je to tuším 230 - 250 km/h, jinak se po "I" místo "Engine: Starting" píše "Engine: Off"
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
rudidlo
Já to řeším vypnutím a zapnutím magnet a stisku klávesy I. Asi to bude mít stejný účinek.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
BP_Tyrl
Ono se po prvním stisku I napíše engine off vždy. Až teprve druhý stisk motor nastaruje. Občas. A když ho nenastartuje, tak po třetím stisku to opět napíše engine off. A po čtvrtém to opět startuje . Atd. Většinou se chytne až tak na pošestý.
 
Ace
A máte nějaký návod na henkla? (vypne se při přehmatu na klávesnici Úsměv) Zkoušel jsem: vrtule do vlajky, magneta, směsi, ostrý sestup - v různých kombinacích, ale neúspěšně...
 
http://www.bitevnici.wz.cz/news.php
Tajpan
Ace napsal:
A máte nějaký návod na henkla? (vypne se při přehmatu na klávesnici Úsměv) Zkoušel jsem: vrtule do vlajky, magneta, směsi, ostrý sestup - v různých kombinacích, ale neúspěšně...


ovládanie motora si daj na CRTL+I , a máš po probléme :jamamoto:
 
Ace
Jde leccos... na kontrolech mám okolo I ovládání zaměřovače bomb... přehmat je také možný... Ale otázka zní: Podařilo se to někomu ještě nahodit? (nezkoušel jsem to nahazovat po nouzovém přistání...)
 
http://www.bitevnici.wz.cz/news.php
BP_Tyrl
U A 20 to jde. Motor byl dost poškozen, tak jsem ho vypnul a šetřil na přistání. Pomohlo to. Ale Heinkla jsem ještě nezkoušel. Ovšem zapomoci prudšího klesání by to mělo jít. Hraní si s palivem považuji za zbytečný luxus a komplikování celé akce. Stačí si hrát s plynem.
 
GC3_Messik
No mě se při noční speciálce Night reapers podařilo v He 111 pětkrát během letu vypnout oba motory ve výšce 200-400 metrů.. nutno podoktnout ve stavu kdy jsem si v Hurii pletl svit měsíce s nepřítelem a tak kulky létaly hlava nehlava Šklebící seŠklebící se
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33 Mrknutí
 
gc3normandie.over.cz
clone9cz
heh, ja si vypnyl motor 109 nekde kolem 10000m (blbym psanim do chatu, proto zasadne odmitam letet bez TS) .... naskocila mrska az v 6000m :yes:
 
http://www.wwii-illusion.net
GC3_Chroust
ja si ho vcera diky psani na LiW u isaka vypl trikrat behem minuty snad....a stejne se fuci divil co to pisu Šklebící se

Jinak me vzdy stacilo ubrat plyn, zmacknout jednou I a bylo to za chvilicku v poho...a to ve vsech trech pripadech...to cajka je horsi Mrknutí
 
Munny
Hoper napsal:
BP_Tyrl napsal:
Rozfajčit to střemhlav je zbytečné, zvláště jsi li sto metrů nad lesem. Např Išak dokáže neuvěřitelně dlouho plachtit skoro vodorovně, a tak i nad tím lesem se dá nahodit. Jedině pozor, v okamžiku kdy to blafne pokouší se překlopit po křídle. Dtto Hurry, Gládoš atp.

plachtění s motorovým letadlem je úžasná věc ...
tudle jsem si tak letěl asi 70km na letiště
bez paliva Úsměv
ale nebyl to išak a nebylo to ve 100metrech Šklebící se


Nebylo to při Wilde Sau? Co si pamatuju tak nějaký dobrák v B-25 si takhle doplachtil bez paliva přes půlku mapy (snad z 24 000 feetů) a doma přistál.Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,892,026 návštěv