Test RW na CZ_AH_Dedicated
|
AH_Cutora |
Přidané 27-04-2006 19:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Zdar,
dneska jsem dostal PMko, ktere si myslim ze je obecnejsi dotaz k mapam tak ho zverejnuju a zahajuju diskusi na tohle tema.
UPA_neky:
Dobrý den,
opět se vracim ke startum z runwaye "ze špalků". Byl jsem teď 10minut na mapě SSSR 41 (nevim jak se jmenovala) Za tu dobu jsem viděl 12 lidí, co se srazili. Já sám jsem se (opět) znechuceně odpojil poté, co jsem při rozjezdu (opět) nabral nově se narodivší letadlo (v cestě). Je mi to blbý, že se opět ptám, ale nestálo by za to zvolit jiné řešení? Jako bejvalej CSL snad nemůžu bejt považovaný za lamu. Nevidim chybu v sobě, ale v "systému". To, že se zbytek pilotů neozve přisuzuju debilní české povaze: držet hubu.
Na TS se to komentuje (a komentovalo) dost peprně, ale já jsem jedinej vůl, kterej se ozve. Na lionech se omezování děje přídavným softwarem. Na AH to nejde. Bud´tedy se dá dělat rození ze vzduchu, nebo rozšířit runway na tolik že člověk vykličkuje, nebo si přestat hrát na realitu (100 daslších věcí se s klidem opomíná, ale hlavně že máme "správný" planeset) a buď ty typy tam rovnou natvrdo dát nebo je vyhodit.
zdravim
(obdrženo 26.04.2006 22:36)
Moje odpoved:
Test RW pouzivame ze dvou duvodu
1) na nekterych mapach nejsou vhodne umistena letiste pro online. Letiste byvaji obcas daleko od sebe, maloktery DFkar chce letet vic nez 40km k mistu boje. Uz tech 40km na nekterych mapach co mame mnozi drzkuji.
2) nedostatecny pocet letist pro rozhazeni typu a jejich omezeni. Obvykle vetsina lidi vleze do toho nejlepsiho letounu co na mape je. V pripade map ze zacatku valky se vsichni cpou do nejlepsich mezku i kdyz maji proti sobe jen Huryy Mk. I a II nad kterymi maji prevahu i emilove, pripadne na mape Polska se vsichni cpou do emilu, i kdyz stuka na PZLka staci take... Konkretne na mape Polska uvazuju, ze tam zrusim mezkarske letise a dam tam test RW na kere mohu spolehlive omezit pocet na 4 letadla.
3) efektivni omezeni poctu letounu. Vetsina klasickych letist nejde poradne omezit minimalni pocet letounu. Test RW jsou spolehlive omezitelne, proto je pouzivame.
Ke srazkam na test RW. To je bohuzel negativni pruvodni jev se kterym nevim jak to systemove resit. Nejvetsi problem je kdyz mapa zacina. Vsichni se naraz narodi a chteji do vzduchu a prave tehdy je to nejhorsi. Moje rada jak to resim ja je, ze kdyz se natahne mapa kde chci jit na test RW, tak se kliknu na letiste, vyberu si letadlo, vyzbroj a jdu si odskocit na zachod. Za 5 minut se tam ten curbes uklidni a muzu relativne bezpecne startovat.
Davat vetsi pocet test RW vedle sebe pro sirsi drahu neni casto zadouci, protoze pocet lidi kteri se mohou narodit ej dany dvema vlivy. Poctem test RW kolik jich naskladame vedle sebe a omezenim takoveho toho kruhu v FMB. Kdyz dam 1 test RW a kruh na minimum, tak jsem provedl omezeni na 4 letouny. Kdyz tam ty test RW budou 2, tak je tam razem 8 letadel ...
Starty ze vzduchu - to snad ne. Cela atmosfera je v cudu ... |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 27-04-2006 19:18
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
no pravda ze "spoluprace" DeathKicku + spalkovy RW je nekdy k posrani |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 27-04-2006 19:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
ja vim, proto si davam pauzu nez se to uklidni ... |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 27-04-2006 20:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Vzdyt by melo stacit, aby se kazdy rozhlednul driv, nez odspalkuje, ne? Ale pokud je nekdo nepoucitelny... |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 27-04-2006 20:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
Vzdyt by melo stacit, aby se kazdy rozhlednul driv, nez odspalkuje, ne? Ale pokud je nekdo nepoucitelny...
UPA_NEKY napsal:
Já sám jsem se (opět) znechuceně odpojil poté, co jsem při rozjezdu (opět) nabral nově se narodivší letadlo (v cestě).
Před odšpalkováním se asi royhlédl. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 27-04-2006 20:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Mozna ano, mozna ne, kazdopadne se ten druhy nerozhledl (ani nezaposlouchal). |
|
|
|
Jp- |
Přidané 27-04-2006 21:40
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
to nestihneš ten zatebou už jede a ty se mu narodíš 10m před čumákem no a pak si daj pusinku |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 27-04-2006 22:31
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Kdyz jsi zaspalkovanej, tak skrz tebe projede. Proto se musis divat pred odspalkovanim, pri rozjezdu je to uz jedno. |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 27-04-2006 23:59
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
mam takovej pocit, ze to funguje jenom na letadlovce
na letisti bouchnes i zaspalkovanej |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 28-04-2006 08:23
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
A nebude třeba problém, že TS AH zase tolik lidí nepoužívá? A jsou zalezlí někde jinde?
Pak stačí jeden ve vzduchu a ukoriguje to. Naposledy to předvedl Kraken na mapě Guadalcanalu. A včici v poho odstartovali.
Bych se moc na test ranway nevymlouval. Jasný, jsou tam i cizinci, ale to se dá zvládnout přávě tím jedním ve vzduchy, který to pohlídá, dokud všici na TS nejsou ve vzduchu. |
|
|
|
Pavel |
Přidané 28-04-2006 09:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Tak plácněte tři TEST RWYs vedle sebe, a nerozjíždějte se přímo ale po tý vedlejší. Tím jak na ní člověk musí narolovat se zároveň jde dobře rozhlídnout. A aby to bylo jistý, doprostřed tý Home base na který se rodí letadla dejte třeba kontrolní věž, aby lidi na tu boční museli.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 28-04-2006 10:29
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Pavel napsal:
Tak plácněte tři TEST RWYs vedle sebe, a nerozjíždějte se přímo ale po tý vedlejší. Tím jak na ní člověk musí narolovat se zároveň jde dobře rozhlídnout. A aby to bylo jistý, doprostřed tý Home base na který se rodí letadla dejte třeba kontrolní věž, aby lidi na tu boční museli.
Dobrý nápad, dají se přihodit pytle s pískem a místa kudy jet označit ohněm, místo pro start pilonem s vlajkou startu, tak jak to mají na spit vs bf a možná by tak šlo upravit i ostatní letiště, občas se stane, že si ke startu vyberu kratší část dráhy a v lepším případě to rozbiju za drahou a nemyslím si že jsem uplná lama. |
|
|
|
AH_Enty |
Přidané 28-04-2006 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 508
Založený: 29.09.05
|
Špatný nápad. Viz první příspěvek Čutory, dole. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-04-2006 13:05
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
na každé Test RWY se rodí ?
To snad ne... - jen na těch, co se označí co by HB, ne ?
pak by to bylo vyřešené - Pavle, prima nápad |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 28-04-2006 13:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Ty RWY se budou dotýkat? |
|
|
|
Pavel |
Přidané 28-04-2006 14:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
AH_Enty napsal:
Špatný nápad. Viz první příspěvek Čutory, dole.
Nemám to vyzkoušené na DF mapě.... pokud je to jak píše čutora, pak to nemá význam, ale já myslel že kruh platí jen pro jednu homebase. A objekt typu homebase se přece váže na jednu konkrétní runway ne ?
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 28-04-2006 15:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Ono to funguje takhle. Kazda test RW, kazde letiste, kazda letadlovka ma pevne dane respawn pointy kde se rodi letadla. Ve FMB pri tvorbe mise nekam placnete HomeBase a nastavite kruh. Ktere respawn pointy jsou uvnitr toho kruhu, na tech se nekdo muze narodit.
Vede to az k nasledujici absurdite:
Date vedle sebe blizko 2 letadlovky. Na jedne chcete udelat rozeni, druhou jen pro pristani. Na jednu letadlovku teda placnete HomeBase a zapomenete stahnout kruh. Ten kruh je defaultne docela velky a muze se stat, ze zahrne obe letadlovky. A pak se tvurce mapy divi jak kreten, ze se mu lidi rodi na obou letadlovkach... Fakt se nam to uz stalo, tim jsme na to prisli, bylo to jedno z voditek ktere nam pomohlo ten mechanismus pochopit.
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 28-04-2006 16:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Aha, můj nápad je tedy úplně k ničemu... ovšem to nic nemění na tom, že byl dobrý
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
neky |
Přidané 28-04-2006 18:07
|
Nováček
Příspěvek: 29
Založený: 21.02.06
|
LesniHU napsal:
Vzdyt by melo stacit, aby se kazdy rozhlednul driv, nez odspalkuje, ne? Ale pokud je nekdo nepoucitelny...
LesniHU napsal:
Mozna ano, mozna ne, kazdopadne se ten druhy nerozhledl (ani nezaposlouchal).
ty si komik kluku... kdyby todle fungovalo, tak neprudim admina.
holt ne každý je schopný se po narození rozhlédnout a pečlivě se zaposlouchat, když na to nemá třeba ani půl vteřiny, než ho přejede rozjíždějící se letoun.
co se týče planesetů. většina lidí IMO dává přednost vyváženosti. a určitě si příležitostně ráda zaletí i tzv nevyvážený planesety a la Polsko nebo SSSR 41.
Proto mi příde zbytečný vyrábět hybridní mapy s těmito startovacími plochami, který omezují určitý typ letadel a lidi se na nich vzájemně přejíždějí. Mapy se švalbinou (to je uber éro) nebo s dornierem či s I-185 (raritky) apod. jsou typy map, kde použití těchto startovacích ploch má smysl.
a tam, kde se tím řeší vzdálenost letiště od fronty nemůže být přece problém nalajnovat více pojezdových drah. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 28-04-2006 20:52
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
UPA_neky napsal:
LesniHU napsal:
Vzdyt by melo stacit, aby se kazdy rozhlednul driv, nez odspalkuje, ne? Ale pokud je nekdo nepoucitelny...
LesniHU napsal:
Mozna ano, mozna ne, kazdopadne se ten druhy nerozhledl (ani nezaposlouchal).
ty si komik kluku... kdyby todle fungovalo, tak neprudim admina.
holt ne každý je schopný se po narození rozhlédnout a pečlivě se zaposlouchat, když na to nemá třeba ani půl vteřiny, než ho přejede rozjíždějící se letoun. Na letadlove lodi skrz zaspalkovane stroje ostatni normalne projizdeji, takze se staci pred odspalkovanim rozhlidnout - casu je na to kolik chces, klidne tam muzes stat a koukat deset minut. Na test runwayich nevim, nikdy jsem se na zadne s nikym nesrazil (ani skrz nikoho neprojel). |
|
|