No vidis Tajpan, my zase budeme nadavat na nacitovane stroje Reds. Teda mozno okrem niektorych strojov USN. Lebo stupacky, ktore som videl pachat nedavno na Stalingrade v La5FN, resp. co zvlada Spit +WEP berie dych
Co sa tyka Japoncov, otazna je mozno Ki84, ale to bolo skutocne dobre lietdlo. Jej oponenti su ale tiez brutalne stroje. Zato by som ti mohol rozpravat pribehy ako SpitVb, ktory sedel za zadkom mojho Zera ako pribity a este ho aj hladko vytacal, zatial co moj mlyncek uz torque zhadzoval do zeme.
:sm31:
313_Santy napsal:
Já zas sednul do rumunské G2 (a že ji nelítám moc často ) a po začátku než se upravila hladina alkoholu v krvi, šly ty G6 celkem snadno dolů. :lol: Zbyli jsme tam s Ikarem a myslím, že jsme se zhodli, že to s Bf je moc jednoduché a proto raději lezem do děch ruských pleček.
muzu potvrdit, vcera dostavali modri docela naprdel
btw: G2 vs G6 je asi jako La7 vs La5
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 16-04-2006 12:42
Mě to Sabote zase tak hrozné nepřišlo. Já jsem ve středu tu včerejší mapu létal za modré na bf-109G-6 (společně s Ronsocem a Čutorou) a včera za červené s bf-109 G-2. Samozřejmě že to je hodně málo na nějaké velké srovnávání, ale já bych řekl že včera modří dostávali na frak díky tomu že předváděli docela divné věci. Jako příklad můžu použít včerejší souboj který předcházel té vaší honičce toho davu modrých na mě. Před tím soubojem jsem sestřelil dvě bf-109G-6 jeden byl Jamamoto (číslo 9) druhý byl někdo s číslem 13. Oba souboje byly skoro těsně za sebou a oba piloti jak Jamamoto tak ta 13 předvedli pro mě docela nepochopitelný manévr. Každý z nich najednou vytáhl bf-109 do prudkého stoupání které zakončil skoro na pádu, přesto že jsem byl cca 500-600 blízko a tí jsem se nejen dostal přímo za ně ale stali se pro mě skoro stojícím cílem. Takle přece bf-109G-6 nemůže uniknout žádnému letadlu (ono asi ani žádné jiné letadlo takle jinému nemůže uniknout) a myslím že problém byl spíš v tom že piloti bf-109 jsou zvyklí na jejich nadřařenost třeba proti Jakům a že prostě moc točili.
ta 13 se, byl ja a mel sem ustreleny kontroly
ja osobne sem si na ty mape chtel poradne zatocit, celej den sem smrdel ve fokaci a uz me BnZ lezl krkem
ale bylo tam videt jaky rozdily jsou v pilotech. Zkusenym nedelali G6 problemy. Nektere G2 a dokonce i La5FN se dali v pohode pretocit.
AH_Kraken napsal:
Mě to Sabote zase tak hrozné nepřišlo. Já jsem ve středu tu včerejší mapu létal za modré na bf-109G-6 (společně s Ronsocem a Čutorou) a včera za červené s bf-109 G-2. Samozřejmě že to je hodně málo na nějaké velké srovnávání, ale já bych řekl že včera modří dostávali na frak díky tomu že předváděli docela divné věci. Jako příklad můžu použít včerejší souboj který předcházel té vaší honičce toho davu modrých na mě. Před tím soubojem jsem sestřelil dvě bf-109G-6 jeden byl Jamamoto (číslo 9) druhý byl někdo s číslem 13. Oba souboje byly skoro těsně za sebou a oba piloti jak Jamamoto tak ta 13 předvedli pro mě docela nepochopitelný manévr. Každý z nich najednou vytáhl bf-109 do prudkého stoupání které zakončil skoro na pádu, přesto že jsem byl cca 500-600 blízko a tí jsem se nejen dostal přímo za ně ale stali se pro mě skoro stojícím cílem. Takle přece bf-109G-6 nemůže uniknout žádnému letadlu (ono asi ani žádné jiné letadlo takle jinému nemůže uniknout) a myslím že problém byl spíš v tom že piloti bf-109 jsou zvyklí na jejich nadřařenost třeba proti Jakům a že prostě moc točili.
Jak jsem psal....na G-6 jsem si musel po dvou měsících znovu zvykat.... proti F-2, F-4 je to opravdu docela rozdíl, jiný způsob boje....na víc se to všechno motalo kolem letiště, byl tam dost chaos....přece jen, rozeznávat, které Bf je "hodné" a které"zlé" to není žádná legrace. Vím, že jsi mne sestřelil, ale na okolnosti si nevzpomínám....vím, že tě tam jednou nahánělo asi pět Bf, tobě ale v té G-2 stačilo točit na horizontále a pokud to umíš(jako že ano), žádná G-6 tě nemá šanci kopírovat. Zkoušel jsem si trošku nastoupávat a znovu na tebe padat, ale nevycházelo to a v tom blázinci jsem se často dostal za jiné Bf....
To musel být Sobote myslím někdo jiný než ty protože já jsem s tou 13 nejdříve nějakou dobu manévroval bez střelby, pak začala prudce stoupat a já začal střílet až na vršku toho stoupání a potom ještě když ta 109 začala klesat a to jsem ji ustřelil levé křídlo. Ale myslím že je to jedno kdo to byl.
To je jedno Jamamoto mě překvapil jen ten manévr a pamatuji si to jen proto že to náhodou udělali dva rozdílní piloti za sebou. Bylo to včera faj polétání.
Jo bylo to včera naprosto dokonalý!!! Já měl úspěšný jen ten let se třemy sestřely během snad minuty(sám jsem nechápal) jinak jsem spíš dělal terč, ale náramně jsem se bavil...bylo to bezvadný....
ja to Rumusko nenávidím :sm29:
Na AH lietam bez ikonky , takže....:sm19::sm19:
Tie 109-tky sú všetky zo zadu rovnaké. :jamamoto:
Tak Si radšej zoberiem He111 a AI strelci už vedia po kom strielať.
Kua , teraz to vyzerá, že moje IQ je menšie ako iq AI-čka. :sm12: :lol:
Upravil/a Tajpan dne 16-04-2006 18:44
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.