September 21 2025 12:32:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 17

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Britské motory
Pavel
Btw. charakteristiky Sabru jsem nenašel, jen příčný řez. Ale je velkej a pěkně je na něm vidět funkce. Jen co ho po částech nascanuju, někam ho sem vrazím.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
LesniHU
Pro uplnost - tohle vlakno je pokracovanim diskuze z vlakna o FW190.

Pavel napsal:
2 LesniHU: Trabant má v klikovým prostoru dvě kotoučový šoupátka, který řídí přepouštění směsi do válců. V podstatě to má podobnou ideu jako válcová šoupátka Napieru.
Ale kdepak, u Trabanta to vsechno rozdeluje pist. Zadny dalsi soupatka tam nejsou. Soupatka jsou treba u parnich stroju.


Neco o motoru Sabre: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.

A neco o motoru Sabre v ilovi:
Zdroj stáhnutí  Code
;------------------------------------------------------------------------------
;***EngineTypes:
;Inline
;Radial
;Jet
;Rocket
;Tow
;Unknown
;Azure
   
;
;***PropellorDirections:
;Left
;Right
   
;
;***Carburetor:
;0InlineSuction
;1Carburetor
;2Injector
;3Float
   
;
;***HorsePowersforC.Type,
;***Thrust[kg]forJetTypes
   
;
;***AnglerTypes:
;0FixedProp
;1RetainRPM(1)
;2RetainRPM(2)
;3RetainAOA(1)
;4RetainAOA(2)
;5FrictiontoThrottle
   
;6Manual
;7MesserschmittKomandgerat
   
;
;***CompressorDeviceTypes:
;0NoCompressor
;1ManualStep#Control
;2MessetschmittKomandgerat
   
;
;***MixerDeviceTypes:
;0Generic
;1Rolls-RoyceAutomatic
;2NIICarburetor@ManifoldPressureLimits
   
;
;***AfterburnerDeviceTypes:
;0Generic
;1MW-50
;2GM.1
;3AfterburnerChamber
;4IntercoolerWaterInjection
;5NO2InjectionSystem
;6C3/FuelFeed@CarburetorSystem
   
;
;***Dis:P0isextremum,dimensions:RPMs,Percents
;------------------------------------------------------------------------------

;==============================================================================
[Generic]
;==============================================================================

Type=Inline
Autonomous=1
Cylinders=12
Carburetor=2
Direction=Right

TowFactor=1.0

PropMass=150.0
EngineI=1.0
EngineAcceleration=6.0
Extinguishers=0
CompressorType=1
CompressorSteps=2
AfterburnerType=0
MixerType=1

cThrottle=1
cAfterburner=0
cProp=1
cMix=0
cMagneto=1
cCompressor=1
cFeather=0
cRadiator=1

TESPEED=0.01
TWATERMAXRPM=95
TOILINMAXRPM=70
TOILOUTMAXRPM=99
MAXRPMTIME=280
MINRPMTIME=999
TWATERMAX=135
TWATERMIN=60
TOILMAX=105
TOILMIN=40

SoundName=rollsroyce
PropName=middle
StartStopName=std_e

;==============================================================================
[Sabre-IIA]
;==============================================================================

HorsePowers=1890
BoostFactor=1.1
WEPBoostFactor=1.18
cAfterburner=1
AfterburnerType=11
Thrust=0
PropMass=220.0
EngineAcceleration=8.5
MixerAltitude=6500
Direction=Left


RPMMin=500
RPMNom=3150
RPMMax=3150
RPMMaxAllowed=4600
Reductor=0.81
PropDiameter=2.97
PropAnglerType=1
PropAnglerSpeed=0.10
PropAnglerMinParam=1700
PropAnglerMaxParam=3150
PropAnglerAfterburnerParam=3700
PropPhiMin=16.0
PropPhiMax=50.0
PropAoA0=11.0
CompressorPMax=1.63
Voptimal=360.0

CompressorAltitude0=2500.0
CompressorMultiplier0=0.97
CompressorAltitude1=5800.0
CompressorMultiplier1=0.85
CompressorRPMP0=2000.0
CompressorRPMPMax=3700.0
CompressorMaxATARPM=1.2
CompressorSpeedManifold=0.8

CompressorRPM0=450
CompressorATA0=0.7

DisP0x=2900
   
DisP0y=0
   
DisP1x=0
DisP1y=140

TESPEED=0.01
TWATERMAXRPM=90
TOILINMAXRPM=70
TOILOUTMAXRPM=107
MAXRPMTIME=280
MINRPMTIME=999
TWATERMAX=115
TWATERMIN=60
TOILMAX=125
TOILMIN=40


 
falkon
Vyděšený
HU, z kade mas prosim ta tie parametre ?
 
Pavel
Ad šoupěta u T-601 :
http://lazo.czechian.net/slehofer/5%20motor.htm#Obr.%2037

Mylně jsem tvrdil, že řídí přepoštění, ona řídí sání do klikovky.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
 
LesniHU
Pavel napsal:
Ad šoupěta u T-601 :
http://lazo.czechian.net/slehofer/5%20motor.htm#Obr.%2037

Mylně jsem tvrdil, že řídí přepoštění, ona řídí sání do klikovky.
Nojo, vida, o tech jsem vubec nevedel.

falkon napsal:
Vyděšený
HU, z kade mas prosim ta tie parametre ?
V dobe, kdy jsi psal ten dotaz, jsi mel byt na treninku. Ze? :yes:
Ty udaje jsou z beziciho ila. Jednou jsem ji tak trochu pokusne prohlidnul jeho pamet a k memu mirnemu prekvapeni v ni nasel par zajimavych fragmentu informaci (jako treba ze jeden motor Mosquita je o polovinu odolnejsi nez druhy Úsměv). Samozrejme nemuzu rucit za to, ze se flightmodel temi informacemi skutecne ridi.
 
Liptow
ty brdo, Lesný Hu! da sa tam najst cosi o flajtmodeloch alebo damagemodeli?
 
313_Gryzlov
Dost dobrý Hu :sm38:
 
312_Lazy
HU, vypustil jsi Dzina.. tahle vec uz napadla vic lidi ale zatim nikdo ji verejne neprezentoval..
 
Hoper
chceme aby byl venku ?
 
AH_Watson
LesníHU, to bude fičáák!
 
Tajpan
Hoper napsal:
chceme aby byl venku ?

ANO, už to malo byť. :hoper:
 
LesniHU
Tady zacina dochazet k nejakemu nedorozumeni. Ja jsem skutecne nasel jen par kousku informaci. Vicemene rucne ve stovkach megabajtu dat, a nemam cas ani chut takhle hledat dalsi kousky.
Vsimavi jiste take zaznamenali, ze to jsou sice presna cisla, ale stejne nevime, jak se s nimi potom pocita. To bychom mozna casem dokazali zjistit, ale nevidim duvod, proc bychom meli delat neco, co uz tym z il2compare davno udelal a zverejnil (...cimz zaroven odpovidam Lazymu na narazku o Dzinovi).

Takze na nejake kompletni zverejneni FM, DM nebo nejakeho jineho M se neteste. Navic i kdybych to mel cele, nevidim duvod, proc bych to sem mel cele jen tak prsknout.
 
Hoper
správně Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,067,575 návštěv