April 19 2024 15:47:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
FW 190
Joe Hallenbeck
ÚsměvLidi muzu sem hodit odkaz na jedno video?
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
myslím, že můžeš Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
http://www.esnips...6.6.06.avi

Nakonec to pri pristani na bricho rozbil. Ach ti Focke Wulfove Šklebící se
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 08-07-2006 17:10
313_FlyBoy
RY-C
 
WT_Flan
Joe Hallenbeck napsal:


Nakonec to pri pristani na bricho rozbil. Šklebící se


No, to se nedivim. Nejpspis smichy z toho co vyvadi ten Spit za ocasem.Šklebící se
 
Joe Hallenbeck
WT_Flan napsal:
Joe Hallenbeck napsal:


Nakonec to pri pristani na bricho rozbil. Šklebící se


No, to se nedivim. Nejpspis smichy z toho co vyvadi ten Spit za ocasem.Šklebící se


No alespon to splnilo ucel Šklebící se
313_FlyBoy
RY-C
 
haluz paja
No,mozna nic noveho,ale na to pocteni... Mrknutí
http://vrbacky.com/Fw190/Fw190.html
 
1stCL_Fucida
Je tam pár chyb..nevím, jestli to doporučit jako source. Spíš pár zajímavých věcí o motorech, než o letadlu samotném.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Panove nemate nekdo takove foto tehle cedulky aby bylo mozno precist text? Pripadne pilotni manual nebo neco kde by mohl byt uveden text. Je to paka na odstreleni prekrytu, takze tam bude nejake uprimne varovani...

[img]http://www.wtigers.org/extra/109.JPG[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Joe Hallenbeck
If You see Spitfire on your tail, press this button and bail out Šklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící se


V Ilovi to neni napsane? Zamračený
313_FlyBoy
RY-C
 
WT_Horrido
V Ilovi to neni napsane a prave proto to potrebuju abych to tam mohl dopsat Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LWolf
Joe Hallenbeck napsal:
If You see Spitfire on your tail, press this button and bail out Šklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící se


To sis asi spletl s nějakou hláškou ze spitfajru. Naše nápisy jsou německy a bez smajlíků Mrknutí
Upravil/a LWolf dne 17-07-2008 08:23
 
TozziFan
Myslím, že mám někde dobový instruktážní film o FW190, ale je to namluvené v ruštině. Asi ukradený a upravený pro seznámení ruských pilotů s tímto strojem.
 
Safrik
FK_TozziFan napsal:
Myslím, že mám někde dobový instruktážní film o FW190, ale je to namluvené v ruštině. Asi ukradený a upravený pro seznámení ruských pilotů s tímto strojem.


No je fakt, že daný nápis potřebovali rudí letci přeložit na prvním místě. Šklebící se Mám ale takovej pocit, že tam to není, v tom dokumentu.
 
FK_Rychtyg

No je fakt, že daný nápis potřebovali rudí letci přeložit na prvním místě. Šklebící se Mám ale takovej pocit, že tam to není, v tom dokumentu.

Pokud myslíte ten desetiminutový, tak má Šafřík pravdu, tam to nenajdeš. Takže nezbývá nic jiného než hledat dál... Zkusil bych spíš nějaké ty fotografie než videa, v dobových filmech to nezjistíš určitě, i když nějaký záběr bude na tu páku směřovat,na 90% to nebudete čitelné. V novodobých videích pořizených z různých leteckých dnů nebo jiných akcí, kde se tyto letouny vyskytují takový záběr asi nenajdeš.
 
1stCL_Fucida
Tyto letouny se dnes na leteckých dnech nevyskytují, protože ani jeden zatím nelétá. Létají pouze repliky Fw 190 A-8/N a snad už i Fw 190 D-9/N. Zatím jsem ten popisek v žádné z cca 15ti monografií, co tady mám, nenašel. Troufnu si předpokládat, že Horridova sbírka zdrojů vzhledem k jeho vztahu k této konstrukci bude podobná, jako moje a problém tedy zůstává zatím nevyřešen. Musíme skočit do muzea, kde byla tato fotografie pořízena Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 17-07-2008 18:44
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
Repliky tutu páčku ani nemají
[img]http://img255.imageshack.us/img255/7027/replikacv7.jpg[/img] is not a valid Image.
 
FK_Rychtyg
1stCL_Fucida napsal:
Tyto letouny se dnes na leteckých dnech nevyskytují, protože ani jeden zatím nelétá. Létají pouze repliky Fw 190 A-8/N a snad už i Fw 190 D-9/N.

Hmm, Dora létá určitě to jo, ale myslel jsem, že lze vidět i tento stroj, tak nic, takže jak řekl Fuči, asi jediná možnost je vypravit se do oného muzeaÚsměv
 
606_Temp
Mám dotaz na modré piloty létající fokáče.
Z AAA komunity vypadla A-3 a už se dělá A-1 A-2. Nemohl jsem si nevšimnout, že tu A-3 začalo lítat na serverech (kde jsou povoleny) docela dost lidí a upřednostňují ji před A-4/5.
A-2 -Na vláknš o A-2 se objevil i graf rychlosti, který ji plánují dát do vínku a ona bude rychlejší, než A-4. Nechci tu vůbec rozpotávat flejmy.
Ohledně A-3 mě zajímá co to letadlo umí oproti A-4 z čistě sobeckých důvodů, abych jako červený věděl na čem jsem. A ohledně A-2 mě zajímá názor "kvalifikovaných" proč by měla být rychlejší, než A-4.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Mno. Věc se má tak, že celý Fw 190 A-4 je celkem nešikovně namodelován. V období mezi březnem 1942 a červnem téhož roku měly tehdy nové Fw 190 A-3 potíže se svými novými motory BMW 801 D-2. Problém tkvěl v nedostatečných antidetonačních schopnostech paliva - to se při vyšších tlacích právě v nové odnoži BMW 801 samovzněcovalo, motor klepal a výkon klesal. Situace byla natolik hraniční, že některé letouny zvládaly provoz s maximálním plnicím tlakem..a jiné ne. Předtím, než se podařilo problém lokalizovat a přidáním aditiv do benzinu definitivně vyřešit, tak část Fw 190 A-3 létala právě s nižším plnicím tlakem. Sice o něco poklesl výstupní výkon, ale motor pracoval bez potíží.
Domnívám se, že právě toto se Oleg snažil namodelovat na Fw 190 A-4, paradoxně na letoun, který tím již zasažen v podstatě nebyl.
"Nový" Fw 190 A-3 je namodelován s normálním plnicím tlakem. Jeho výkon víceméně odpovídá reálné předloze, která neměla problém s palivem. Je tedy jasné, proč jej piloti preferují před A-4 - je prostě výkonnější. Reálně ta letadla měla bojovou hodnotu prakticky identickou, skutečně zásadní rozdíl tkvěl pouze v jiné radiostanici.

Moc údajů o výkonech Fw 190 A-2 nemám. Docela by mě zajímalo, kde na tohle přišli. Hodil jsem na AAA dotaz. Skoro bych věřil tomu, že si to drobátko cucli z prstu Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
Tyy jo Zamračený
313_FlyBoy
RY-C
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,723,504 návštěv