November 21 2024 20:51:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 1
AJaromir

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
He-219 'Uhu' - výkony a porovnání s protivníky
LesniHU
Pokracovani z vlakna 'Pripravovane patche a datadisky...'.

1stCL_Fucida napsal:He 219 by byl turbo super uber extra hardcore masakr letadlo a Oleg by musel vytunit Mossie, aby sahalo Uhu aspoň po kolena - ale pořád je to čistě noční stíhač spíš s nízkým uplatněním v současné koncepci simulátoru


LesniHU napsal:
To si nemyslim. Samozrejme, ze by bylo potreba udelat Mosquito ze stejneho roku (=jak se to tu porovnava, tak frontove nasazenou v roce, kdy letaly Nemecke prototypy), ale pak by bylo Mosquito lepsi. Uhu ziskal svou povest hlavne diky vybaveni pro nocni stihani, hrubym vykonem nic moc.


1stCL_pbarry napsal:
LesniHU napsal:
Uhu ziskal svou povest hlavne diky vybaveni pro nocni stihani, hrubym vykonem nic moc.


Napriklad tohle neni pravda. H.W Lerche, rechlinsky testovaci pilot se o heinkelu vyjadruje vysoce priznive po letove strance..


Hoper napsal:
1stCL_pbarry napsal:
LesniHU napsal:
Uhu ziskal svou povest hlavne diky vybaveni pro nocni stihani, hrubym vykonem nic moc.


Napriklad tohle neni pravda. H.W Lerche, rechlinsky testovaci pilot se o heinkelu vyjadruje vysoce priznive po letove strance..

pokud to chceme ?? rozebírat - po letové stránci co by protivník Spita ? Mrknutí
asi by bylo lepší to trošku více upřesnit...


1stCL_Fucida napsal:
Dobře Uhu rozebírá Brown v křídlech Luftwaffe. Lepší rozbor tohohle stroje jsem stejně zatím neviděl.


WT_TeeDee napsal:
Napriklad tohle neni pravda. H.W Lerche, rechlinsky testovaci pilot se o heinkelu vyjadruje vysoce priznive po letove strance..
Prijde mi to jako mytus ohledne He219 a jeho rychlosti. Pritom 585km/h v 6000m neni nic prevratneho. To, ze nekdo hodnoti letadlo priznive po letove strance, prece neznamena jen rychlost, ne?
Takova Ju88G zvladla se vstrikovanim MW50 626km/h a bez tlumicu vyfuku jeste o 21km/h vic, viz Eric Brown.


Vykony He219 podle Browna 585km/h v 6000m, stoupavost 10m/s. Videl jsem take udaj 619km/h v 6400m. Letadlo melo povest skveleho vybaveni a vlastnosti pro lety ve vsech povetrnostnich podminkach a auru vysokych vykonu. Pokusne nasazeni predseriovych stroju v cervnu 43 bylo velmi uspesne, seriove stroje prichazely do sluzby ke konci 43.

Jeho protivnici:
Mosquito NF II: pouzivano od jara 42, vykony normalni mkII: 370 mph (595 km/h) ve vysce 22,000 ft (6,706 m). Stoupavost 3,000 ft/min (15.2 m/sec). Predpokladam, ze nocni stihaci verzi s radarem pracujicim na metrovych vlnach budou brzdit anteny, ocekavam tak o dvacet kilometru v hodine. Jeste v roce 42 prisel radar AI Mk VII s antenou skrytou v nose.

Mosquito NF Mk XII: Uprava Mk II s radarem AI Mk VIII v nose (misto kulometu). Nasazena od konce unora 43.

NF XV: specializovana vyskova verze, nasazena od brezna 43 v malych poctech (nebyly pro ni cile). Schopan letat ve vysce az 13715 m.

NF XVII: uprava podobna verzi XII, ale s vybornym radarem SCR720. 90 kusu zkonvertovano nekdy od poloviny roku 43.

NF MkXIII: jako XII, ale na bazi Mosquita verze FBVI, pouzivana od unora 44 (634km/h ve 4200m, pocatecni stoupavost 9.5m/s).

Na prelomu jara a leta 44 pak prichazeji vyborne stroje P-61 a Mosquito NF Mk30 (682 km/h ve vysce 8077m).

Srovnani radaru (berte to spis jako zajimave povidani, presne zhodnoceni schopnosti vsech radaru jsem zatim nikde nenasel):
V he219 byl v prvnich vyrobenych kusech Lichtenstein C pracujici na frekvenci 600MHz (vlnova delka 50cm) s maximalnim dosahem asi 4 km a minimalnim 200m. V dalsich byl novejsi Lichtenstein SN-2 pracujici s delsi vlnovou delkou (okolo 4m - 80MHz), coz vyrazne zvysilo dosah, dalo mu castecnou odolnost proti paskum 'window' a zamotalo hlavu spojencum, kteri necekali, ze Nemci udelaji krok presne proti vyvoji technologie (delsi vlnova delka totiz snizuje presnost radaru, ale v te dobe se s ni dal postavit mnohem vykonnejsi vysilac, nez s decimetrovymi ci centimetrovymi vlnami). Nevyhodou danou volbou vlnove delky byla mnohem vetsi citlivost na ruseni odrazem signalu od zeme (ten prekryje pripadny odraz od cile, takze se nikdy neda zachytit cil vzdalenejsi, nez je aktualni vyska letadla nad zemi), ale spojenecke bombardery letaly dost vysoko, takze to nebyl prilis vazny problem. Oba pouzivaly anteny vne trupu, odtud take jejich nazev.

Nemcum se radar s centimetrovymi vlnami prakticky nepodarilo postavit - do konce valky zkompletovali jen 25 kusu systemu 'Berlin'. Na druhou stranu je treba priznat, ze byli relativne uspesni ve stavbe ruznych 'udelatek' pro boj proti nim.

Nektere spojenecke radary:
AI MkIV - dosah kolem ctyr kilometru, minimum 130m, frekvence 200MHz, tedy metrove vlny a vnejsi anteny, hodnocen pomerne spatne.
AI MkVII - 3GHZ/10cm vlny s parabolickou antenou, kratce potom nasledovany verzi MkVIII, ktera mela vychytane mouchy a pridan IFF system.
AI MkX - britske oznaceni pro americky SCR720, pracujici take na 3GHz. Asi nejlepsi radar valky. Nejvetsi rozsah stupnice 10 mil, ale jaky byl prakticky dosah nevim.


Takze kdyz porovnam rychlosti Mosquita a He219, vidim mirny pokrok oproti NFII (rok a pul to jeho zavedeni do sluzby) a zhruba stejne vykony jako Mosquita ze stejne doby. V nekterych vyskach lepsi, v jinych horsi.
Vykony motoru jsou zhruba stejne, plocha kridel take, ale He219 vazi asi o tretinu vic, coz napovida o manevrovatelnosti. Radar srovnatelny ci horsi, vyzbroj lepsi. Vsechna srovnani podle stavu z druhe pulky az konce roku 43, kdy zacaly zlouzit prvni kusy He219. Takze podle mych meritek je to letadlo po strance vykonu proste prumer, zadna revoluce. Nabira body na vybaveni (vystrelovaci sedadlo, specialni pristroje pro navigaci a radioelektronicky boj apod.) a na vlastnostech pri letu ve spatnem pocasi (velke plosne zatizeni znamena klidnejsi let v turbulenci, ale take v proudu ctyrmotorovych bombarderu).

A ted mi ukazte, co jsem prehlednul nebo spatne vyhodnotil a proc byl He219 vykonne super letadlo Úsměv.

EDIT: doplneni reakce od WT_TeeDeeho.
Upravil/a LesniHU dne 06-04-2006 23:29
 
WT_Horrido
V L+K je psano u A-2 (DB603A) 616 km/hod. v 6400 m a u A-7 (DB603G) 670 km/hod. v 7000 m.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Letecz
Pár reálných údajů o He-219:
http://www.simcen...load&id=18
 
http://www.onlinesimulatory.cz
313_OTU_oblak
WT_Horrido - četl jsem že na nouzový režim z něho vymačkali 715 km/h....
 
1stCL_pbarry
Celkem bylo vyrobeno 268 letounu vsech verzi. Po konci valky byly prej dva kusy predany ceskoslovenskemu letectvu.
 
barryk.webz.cz
Patrikhuhu
1stCL_pbarry napsal:
Celkem bylo vyrobeno 268 letounu vsech verzi. Po konci valky byly prej dva kusy predany ceskoslovenskemu letectvu.


V roce 1950 byly údajně zalétány a předány do VZLÚ. Rekonstruovali je v Letovu.

V knížce od Šorela je údaj max. rychlosti 715 km/h. Netuším samozřejmě kde tento údaj sebral...
 
Jp-
ČS -Uhu
http://modelforum....php?t=664
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,008,858 návštěv