May 17 2024 04:19:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Me 110G2 x I-16
torr
Situace - Me-110G2 letí asi 800m alt ,rychlostí 400km/h+,vodorovný let.Je vůbec možné aby I-16 mohla Me-110G2 dostihnout,dělat za zadkem různé akrobatické prvky jako svíčka apod.,prostě aby Me-110G2 nepředlétla a byla furt za zadkem?Přitom Me-110G2 nedokáže I-16 uletět.Jak tohle má blízko k realite?
 
Liptow
Me-110 by mala byt v 800m o cca 80kph rychlejsia nez Rata. Ak je vsak 110 na uvod stretnutia pomalsia a kym na svoju maximalku pracne vyakceleruje, rozbehnuta I-16 ju dokaze 3x obletiet a zostrelit na tri rozne sposoby.
 
AH_Watson
torr napsal:
Situace - Me-110G2 letí asi 800m alt ,rychlostí 400km/h+,vodorovný let.Je vůbec možné aby I-16 mohla Me-110G2 dostihnout,dělat za zadkem různé akrobatické prvky jako svíčka apod.,prostě aby Me-110G2 nepředlétla a byla furt za zadkem?Přitom Me-110G2 nedokáže I-16 uletět.Jak tohle má blízko k realite?


Nenarážíš na sestřel na AH serveru, mapa Stalingrad 1942, včera 5.3.06 večer ?
 
Mungo
1. iste, moze ta napr. zoomnut z vysky a kedze jej vydrz sa myslim pohybuje tak okolo 600km/h, bude mat dostatocny prebytok energie aj na manevre okolo. Umanevruje ta ale vzdy.
2. Rata ani vo vodorovnom lete nie je zas tak pomala, 400 km/h zase nie je extra rychlost 110-y
3. si sa zbytocne flakal!!! Praskni do koni a sliapni nato - 110 aj s podvesenou vyzbrojou v tejto vyske utiahne 450 km/h vo vodorovnom lete. Trochu sa pohraj s plynom a chladicmi, aby si zistil, kedy este neprehrejes motory, ale chladic auto a plyn medzi 80-90% tych 450 da. Hlavne dobre vytrimuj kormidlo, nech je gulicka v strede a 110 si to svisti jedna radost.
 
torr
AH_Watson napsal:
torr napsal:
Situace - Me-110G2 letí asi 800m alt ,rychlostí 400km/h+,vodorovný let.Je vůbec možné aby I-16 mohla Me-110G2 dostihnout,dělat za zadkem různé akrobatické prvky jako svíčka apod.,prostě aby Me-110G2 nepředlétla a byla furt za zadkem?Přitom Me-110G2 nedokáže I-16 uletět.Jak tohle má blízko k realite?


Nenarážíš na sestřel na AH serveru, mapa Stalingrad 1942, včera 5.3.06 večer ?


Ha,tak ty jsi ten a akrobat,moc pěkně ses kroutil a tak by mě zajímalo jestli jsem ti nějak ublížil zadním střelcem.Totiž sekundu předtím co si mě sundal,jsem vystřelil dávku přímo do motoru,poškodil jsem te aspon trošku?
 
torr
Mungo napsal:
1. iste, moze ta napr. zoomnut z vysky a kedze jej vydrz sa myslim pohybuje tak okolo 600km/h, bude mat dostatocny prebytok energie aj na manevre okolo. Umanevruje ta ale vzdy.
2. Rata ani vo vodorovnom lete nie je zas tak pomala, 400 km/h zase nie je extra rychlost 110-y
3. si sa zbytocne flakal!!! Praskni do koni a sliapni nato - 110 aj s podvesenou vyzbrojou v tejto vyske utiahne 450 km/h vo vodorovnom lete. Trochu sa pohraj s plynom a chladicmi, aby si zistil, kedy este neprehrejes motory, ale chladic auto a plyn medzi 80-90% tych 450 da. Hlavne dobre vytrimuj kormidlo, nech je gulicka v strede a 110 si to svisti jedna radost.


No právě výkon na 110%,na manévrovací boj ani pomyšlení,prostě - zdrhnout a zadní střelec to jistí(já).
 
AH_Watson
torr napsal:
[
Ha,tak ty jsi ten a akrobat,moc pěkně ses kroutil a tak by mě zajímalo jestli jsem ti nějak ublížil zadním střelcem.Totiž sekundu předtím co si mě sundal,jsem vystřelil dávku přímo do motoru,poškodil jsem te aspon trošku?


Ne, já to nebyl. Já jsem byl níž v Laggu, viděl jsem tě odlétat od lodí na východ a sledoval tě. Pak jsi otočil na západ a letěl domů. To už jsem tě nahlásil v TS, protože jsem tě stahoval jen pomalu, i když jsem schválně nestoupal a držel se pod tebou. Pak přilétl išak a začal tě kropit. Taky jsem hleděl jak mu to šlo pěkně! Naposledy jsem viděl, jak ti zapálil motor - to už bylo jasné, že asistenci nepotřebuje. Byl to tuším Flym, ale nejsem si tím jistý.
 
torr
AH_Watson napsal:
torr napsal:
[
Ha,tak ty jsi ten a akrobat,moc pěkně ses kroutil a tak by mě zajímalo jestli jsem ti nějak ublížil zadním střelcem.Totiž sekundu předtím co si mě sundal,jsem vystřelil dávku přímo do motoru,poškodil jsem te aspon trošku?


Ne, já to nebyl. Já jsem byl níž v Laggu, viděl jsem tě odlétat od lodí na východ a sledoval tě. Pak jsi otočil na západ a letěl domů. To už jsem tě nahlásil v TS, protože jsem tě stahoval jen pomalu, i když jsem schválně nestoupal a držel se pod tebou. Pak přilétl išak a začal tě kropit. Taky jsem hleděl jak mu to šlo pěkně! Naposledy jsem viděl, jak ti zapálil motor - to už bylo jasné, že asistenci nepotřebuje. Byl to tuším Flym, ale nejsem si tím jistý.


No vidíš a já jsem myslel že jsi spad do vody,totiž nějakýko Lagga jsem na chvíli zahlíd ze střeliště jak klesá a tak jsem mu nevěnoval pozornost
 
Flym
jj, nieje nič horšie ako zoomujúci Išak :lol:
apropó : motoru nič nebolo ale nejaké zásahy som dostal
 
Mungo
Este jedna rada, ked mas za sebou "early" sovietsky stroj a obsluhujes zadne strelisko sam - okrem obligatneho manevrovania, akonahle sa priblizi tak, ze si schopny slusne rozoznat motor a prekryt kokpitu, sustred svoju palbu na ooblast vrchnej casti motoroveho krytu a kokpitu - tieto masiny nemaju celne pancierove sklo, takze s trochou stastia mas isty zostrel a si z toho na beton vonku. Obzvlast dobre u Isaka a jeho superodolneho motora.
Eventualne skus zasiahnut chladice - mozno ta dostane, ale sam sa nemusi vratit domov.
 
Safrik
Tak na takove presne ostrelovani to aby si clovek vzal sebou jeste AWM super magnum SRŠklebící se
 
Mungo
Naco, 2xMG81 ma solidnu kadenciu, aby to pokrylo slusnu plochu. Vo vseobecnosti mam solidny respekt pred vacsinou strojou, ktore maju do zadu strielajuce flusatka a ja nesedim v niecom odolnom.
A pri B-25 mam respekt aj vo Fokosi
 
GC3_Kane
no..upřímně, proti Flymovy v zoomujícím Išaku funguje jen Ctrl+E :sm42:
 
http://3iap.org/forum/news.php
Safrik
Jop kdyz sedim v te 110 tak me to prijde jako bych mel vzduchovky, ovsem kdyz utocim proti necemu takovymu tak tam zas, ze tam jsou minimalne 88-tky :sm54: :yes:
 
Mungo
Cim je to, ze tento pocit doverne poznam? Šklebící se
Ale pravda je asi taka, ze ked to v zadnom strelcovi naplno nekupim a utocnik nie je superstrelec respektive nema primeranu davku stastia, tak mu jeho situaciu ozaj nezavidim. Bol som mnohokrat zostreleny vo viacmiestnych lietadlach, ale takisto nemalo tych, na ktorych sa mi podarilo zamierit a ktori nemali to stastie a nezabili mna, ci jednou davkou nerozmontovali moje lietadlo skoncilo zle. PK od zadneho strelca stihacovi, ktory sa priblizi az moc nie je zase tak zriedkave. Uz som sa tak zbavil dvoch lavociek behom jedneho letu a 1-2 dalsi doranani nevladali vzdorovat kolegom, co mi prisli na pomoc.
 
Flym
zas z toho nerob takú vedu :rolleyes: ... keď stíhač zaútočí tak ako má nepomôže ti ani Svätý Peter Mrknutí
 
Mungo
Pointa je v tom, ze takych stihacov zase nie je tak vela. Teda takych, ktory vedia urobit perfektny deflekcak mimo uhla strelby zadneho strelca. Navyse, ked tomu strelcovi trosku pomahas.
Neveril by si, ako dokaze rozhodit musku lietadlo, ktoreho pilot len kope do kormidiel.
Proste: Kym zijes a lietadlo leti, nevzdavaj to :sm27:
 
313_OTU_oblak
panove...je dobré se naučit nouzově přistávat Úsměv
 
AH_Cutora
Jednu dobu mel Jiricek v haji Joystick. Tak prisel na to, ze Ju87 jehodne letadlo ktere si dokaze vytrimovat, sednul do zadniho strelce a cekal az Hurry prileti a pak jim daval na vyber: chces kuli do motoru, nebo do kebule? Pravda, od te doby se komunita silne vyvinula a dneska uz dost lidi strili jak Zajcevove. Tehdy to tak umeli z nam znamych akorat Ronsoc a Natan.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,890,092 návštěv