Má P-47 nějaký automatický omezovač otáček když je vzduch v karburátoru moc vysoký? Jsem furt přemýšlel proč se nemohu dostat na těch bájných 12km výšky, až jsem ručně otevřel mezichladič naplno. Tím se teplota přestala pohybovat na hranici 50°C přestaly mi padat otáčky turba.
Anebo se může jednat o nějak podivně nasimulovaný přehřátý vzduch v motoru, kdy motor téměř skokově ztrácí tah. Musím vyzkoušet.
Takže přehříváním karburátoru to asi není. Protože jsem schválně šel nad 50°C co to udělá, ale nic se nestalo. Druhá teoretická možnost je porucha regulace palivové směsi kvůli přehřátému karburátoru. Fakt nevím.
D-30 stoupal tak do 11 km .. do těch 12 km víceméně až v optimálních podmínkách, bez baků, poloprázdný, proti větru, dobrý tlak a vlhkost apod.
Nebylo to jak když jdeš na nákup pro rohlíky
Do 13 km ani hovno imho, leda s Ta-152, kterej byl přizpůsoben pro výškové lety, případně Ju-86P nebo ten vejškovej spit tam dosáhl.
No jak píšu. Vzal jsem to bez podvěsů, jen hlavní nádrž. Na těch 12 km jsem vylezl, ale ze záhadného důvodu jsem musel ručně otevřít mezichladič naplno. V malých výškách to nemělo vliv, i když šla teplota v mezichladiči nad 50°C. Ve velkých výškách došlo k pádu otáček turba, po otevření mezichladiče, se to spravilo. Takže jediné co mě napadá je porucha řízení bohatosti palivové směsi. Podobně, jako to má P-51D přímo v manuálu napsané, že nad 30 000 stop nebo kolik se má vypínat ohřev karburátoru.
Myslím že pravou odpověď mi mohou dát jen vývojáři, když jim pošlu klip a vyčtou to z nějaké telemetrie.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.