Takže jeden může mít i meč, zatímco druhý nemůže mít ani louč a žabikuch - a není to bug.
No ještě že máme tebe - herního pánaboha, šéfa PC světa a supermana dotů, a zopakuješ nám milostivě ze svého růžového obláčku že jsme blbí!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Tylere, tohle je pro ostatní. Ty to nečti ať nedostaneš tanec sv. Víta nebo slintavku.
Ostatní, kteří měli pro mě rady, to třeba ocení.
Všechny rady jsem bral do úvahy.
Jsa duše hloubavá a nenechavá, udělal jsem další testy. Tedy oblékal jsem si kde co v kdejakých kombinacích, vč. hader co mám na kradení a které tedy rozhodně nedělají nic s výřečností ani s charismem.
Také jsem se porůznu špinil bojem až do stavu zakrváceného.
Výsledek je, že pravděpodobně jsem tou dýkou a loučí ojebal nějakou nepopsanou herní mechaniku. A že to bylo jinak.
Tzn:
Pravděpodobně mají věci v KCD2 nějaké atributy které hráč nevidí, nebo "jen" nejsou popsány v zadání questů. Např. některé součástky oblečení mají pravděpodobně (kromě toho že konkr. kápě třeba dává +1 k char apod.) také skrytou popisku "že se používají k plátovému brnění", či "že je to prošívané - drátové - jinak vyztužené", nebo něco podobného.
Těch jsem našel zatím tři kusy, jednu kápi, jeden krejzl a jednu hazuku. Kápě byla asi to co mi bránilo původně.
Další možností, kterou jsem zatím nezkoumal, ale napadla mě hned, a já teď budu zase nějakou dobu raději vozit materiály do systému ICZ BL-O BG2, kam vás zvu (je tam k nalezení stanice Jára Da Cimrman a již několik těžebních a zprac. stanic jak v prostoru tak i na planetě), protože jsme zahájili stavbu extra velké stanice a ta potřebuje desetitisíce tun matrijálu je to, že nezáleží ani tak na čísle charismy, ale na čísle útoku.
Je totiž možné, že q. sleduje spíše to, kolik máte v té levé části kde je vyčísleno kolik dává hráč poškození bodného, sečného a drtivého, než to, kolik máte char a výřečnosti.
Pokud se nemýlím a je tomu tak, tak jsem sundáním dýky a pochodně mohl snížit tato čísla pod nějakou hranici, při které hra tolerovala i nějakou výstrojní součástku s nějakou nezveřejněnou vlastností (pravděp. to byla ta konkr. panská kápě).
V testu jsem měl postupně pravděpodobnost že se mnou hodí řeč až kolem 80%, pak už jsem toho nechal, a v různých kombinacích jsem měl za pasem i meč či palcát. Někdy to prošlo, někdy ne.
Cokoli plátového, luk, kuše, píšťala, a štít, naproti tomu, byly vždy, i jednotlivě, e-e.
A teď mám plnou almaru hader a abych je prodal, asi bych musel hrát do Vánoc... btw stálo to cca 20 000 grošů... zbytek jsem už měl... né dělám si srandu, po tomto experimentu jsem si nahrál pozici před ním
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Moze byt ze je to tou specialnou Bruncvíkovou dykou.
Kedze ju nemam tak som to s nou neskusal.
A za koho si sa rozhodol vydavat? Ja za slachtickeho synka (co vlastne som aj ked nepriznany) .
Mozno to zalezi aj od toho. Slachticky synek asi moze nosit mec, nejaky ucenec asi nie. Nepamatam si co bola ta tretia moznost.
Upravil/a pSipi dne 14-04-2025 15:35
Moze byt ze je to tou specialnou Bruncvíkovou dykou.
Kedze ju nemam tak som to s nou neskusal.
A za koho si sa rozhodol vydavat? Ja za slachtickeho synka (co vlastne som aj ked nepriznany) .
Mozno to zalezi aj od toho. Slachticky synek asi moze nosit mec, nejaky ucenec asi nie. Nepamatam si co bola ta tretia moznost.
Taky za šlechtice.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Po dokončení hry pokračuji ve volném průzkumu mapy. V Suchdole jsem narazil na Ptáčka
a Hanuše
Trčej tam jak č…..!
Nedají se zabít ani píšťalou.
To je bug…, nebo né?
Ano, hra je po dokončení příběhu rozbitá. Když se objevíš v Čertovce, jdou odtud všichni pěšky pryč na Suchdol a tam dřepí. Jediný kdo mi na Čertovce zůstal je maník ze Skalice, a ten tam stojí a čumí do zdi. Takže mohl vlastně klidně taky odejít do Suchdole.
Zůstal ti alespoň meč nebo ho máš taky fuč?
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Tak jsem po patchi znovu prošel konec a už jsou všichni v Čertovce. Meč je stále pryč. Udajně je problém s tím když je meč překován. Proč to neopravili nechápu.
Takže si na Steamu dejte do spuštění -devmode (prave myšítko na hru, properties, launch option).
Potom ve hře otevřete konzoli čudlem ~ a zadejte do řádku
wh_cheat_additem longswordHenry_reforged
a máte svůj meč v inventáři.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Tyler Durden napsal:
wh_cheat_additem longswordHenry_reforged
a máte svůj meč v inventáři.
Meč se mi neobjevil. Dal jsem pravé myšítko na hru, Vlastnost a do MOŽNOSTI SPUŠTĚNÍ vložil devmode a v konzoli vložil wh_cheat_additem longswordHenry_reforged. Kde je chyba?
Upravil/a Paulus dne 16-04-2025 19:11
V novém update v1.2.4 už zase funguje perk zálesák, jde brát kůže a paroží apod. tak se k tomu občas zase po 2 měsících absence vrátím, to jim to trvalo https://kingdomco...otes-1-2-4
Hned po vydání pro mě hra fungovala celkem bez problémů a meč mi zůstal.
Zkoušel jsem poslední část příběhu a meč opravdu zmizne z inventáře.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
V novém update v1.2.4 už zase funguje perk zálesák, jde brát kůže a paroží apod. tak se k tomu občas zase po 2 měsících absence vrátím, to jim to trvalo https://kingdomco...otes-1-2-4
KUCHÁNÍ ZVĚŘE MNĚ NEFUNGUJE. Mám jen bílé tlačítko bez písmenka a nefunkční. A to v „Dovednostech“ mám „Dary přírody“.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.