May 20 2024 11:12:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Combat pilot
magot
Q&A s Jásoňem
YouTube Video



Upravil/a magot dne 29-09-2023 16:10
 
LesniHU
magot napsal:
Q&A s Jásoňem
-zaplat panbuh, ze youtube umi prehravat zrychlene
-obetoval jsem tricet minut sveho zivota a nic zajimaveho jsem se nedozvedel. Vlastne snad ani nic jisteho, jen marketingove prisliby.
 
magot
LesniHU napsal:

magot napsal:
Q&A s Jásoňem
-zaplat panbuh, ze youtube umi prehravat zrychlene
-obetoval jsem tricet minut sveho zivota a nic zajimaveho jsem se nedozvedel. Vlastne snad ani nic jisteho, jen marketingove prisliby.

Já to teď poslouchám při vaření jen jako audio, no je to utrpení. S tím zrychlením to je vlastně dobrý nápad, to mne nenapadlo. Bejt to zrychlení analogově, byl by to ještě navíc dobrej kačer donald Šklebící se
Přesně nevědí nic, jedna z mála věcí - klikatelný kokpit, tak to taky nevědí.
Co mne ale zaujalo, CP nebyla na počátku Jásoňova inciativa, ale těch lidí z barved wire. Čili nebýt jich že se ozvali, možná by J. dělal něco úplně mimo sim bussines.
Další konkrétní věc, že byl BOX byl svého času ziskový, ale trvalo to dlouho než se dostali ze ztrát. Ty zisky ale nemohl investovat do vylepšování hry páč je rus v 1C utopil .. no a pak že ho už jen štvali jak to dělaj ten bussines Úsměv
Další konkrétní věc, že nechtěj podporu z třetích stran ale chtějí dodat demo hlavnímu investorovi, kde bude stroj, bude létat nad historickou oblastí. Myslím že i s letadlovkou. Pak se investor rozhodně jestli to pošle dál nebo se jim dá sbohem.
Pak už by jim jen zbývala podpora třetích stran, kterou primárně nechtěli.
 
magot
[img]https://media.discordapp.net/attachments/1105564946340778006/1169003492585783296/Halloween_2023.png[/img] is not a valid Image.
 
311_Mart
https://youtube.c...uStYP3GwHf

Prohlídka Akagi a vlající větrný rukáv Šklebící se
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
Tyler Durden
To jsem vždycky chtěl v leteckém simulátoru mít, vlající plátno na zábradlí. Předobjednáno! Úsměv
Když máš dostatek mýdla, můžeš vyhodit do vzduchu celý svět.
 
310_cibule
Už jen prolézt si Akagi či Enterprise pro mne bude zážitek. A jestli ve wildcatu nasimulují točení klikou, budu na vrcholu blaha : )

Škoda, že si to nejde předobjednat ; )

YouTube Video



"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
batoh
Příslib dalšího simulátorového porna, dalšího honění joysticků. Než se rozjede tento nový Pacifik, snad někde najdu kufr plný peněz a nové oči. Šklebící se
 
310_cibule
Je to tak. Teď jsem si pořídil novou GPU, až vyjde toto, budu zas potřebovat novou (a ta 3080 bude mít zlomkovou hodnotu). Na to, že prakticky nelétám (on-line vůbec), je to dost nákladný koníček ; ))
Upravil/a 310_cibule dne 04-04-2024 12:55
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Ajvn
Jelikož protože jsem BOX už vpodstatě odepsal, volám: Jasoňu zaber.Mrknutí

Už se ví na jakém engine bude ta sranda postavená?
 
Tyler Durden
Unreal 5.
Když máš dostatek mýdla, můžeš vyhodit do vzduchu celý svět.
 
310_cibule
YouTube Video



"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Nad hladinou nekonečného pacifiku problém nebude.
Ten ale možná nastane později až se Jason rozhodne dodat velké ostrovy či kus pevniny. Btw maximum pevniny UE5 je 100 x 100km, to jsou sotva střední čechy..
YouTube Video



Problém těchto 3D enginů jé, že byly vždy designované na 3D akce, případně v dnešní době už i na rozsáhlé RPG, kde je požadavek je sice na velké prostory, ale ne na simy.
Nikdy předtím ale nějaký větší letecký sim nepoužíval tyto v podstatě nevhodné enginy.
Ale budu věřit Jásoňovi, že si vše nejdříve zjistil co tam je možné vytvořit a že nebude za x let plakat, že se tam nevejde ani Okinawa Úsměv
Upravil/a magot dne 04-04-2024 15:12
 
310_cibule
Taky věřím. Ale já věřil i Luthierovi ; ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Ajvn
Kuci mi jsou celkem jedno obrovské ostrovy a pevniny.
Jde mi o to co v BOX nikdy nepujde a proto stojí za prdek.

To jest válečná vřava. Už jsem to tu psal asi 50x.
Tzn : Musejí tam plavat desítky válečných lodí, jezdit desítky pozemáků všeh druhů, včetně desítek kolon trénu, dále případně jezdit desítky vlaků tam a zpátky. Ve vzduchu lítat DESÍTKY lítadel KURVA DRÁT.
Jinak na to seru.Úsměv
 
LesniHU
magot napsal:
Nad hladinou nekonečného pacifiku problém nebude.
Ten ale možná nastane později až se Jason rozhodne dodat velké ostrovy či kus pevniny. Btw maximum pevniny UE5 je 100 x 100km, to jsou sotva střední čechy..
Vsechno stokrat zmensis a mas cely pacifik najednou. Prece nepotrebujes zem a pozemni objekty na desetinku milimetru...
Ale ano, jsem take zvedavy, jak se zrovna tohle vyklube. Treba nevim, jestli skvely UE ma vubec zakriveni zeme...
 
batoh
Prosím, upřesníte?.

1/ Magote, prosím, ty 3D enginy nezvládnou více pevniny - souše? Zvládnou tichomořské atoly, ale už nezvládnou dohromady JV Anglii, V Anglii, Kanál, Francii, Benelux, Dánsko, Německo? A kam já budu vysazovat s Cibulem borce z Dakot 6. 6. 2044?
2/ Ajvne, prosím, to myslíš vážně? Který sim uměl toho tolik rozpohybovat? Nemám moc přehled o hrách, brousil jsem hlavně starého šturma. Existuje něco jako masivní letecký multiplayer?
3/ Nejsou všechny ty počty pixelů v rozporu s počtem objektů?
4/ A co navigace a radary? Nedejbože bombardovací zaměřovače...

?/ Co vlastně chceme a co dostaneme, až nám všem bude 65+? To budou před každou speckou na Steamu i plínky ve slevě? Pff
 
LesniHU
batohu, tady jsem na strane Ajvna a ostatnich.
Ne, nepotrebuji lod z padesati tisic polygonu, potrebuji tisicovku lodi a lodicek o padesati polygonech utocicich na Iwo Jimu.
Ne, nepotrebuji kazdy pitomy sroubecek na externim modelu, kdyz vetsinu casu travim koukanim na deset pixelu velky cil. Potrebuji mraky a pocasi, ve kterych cil je.
Ne, nepotrebuji simulovanou drahu kazde kulky na cele mape, potrebuji ale, ze kdyz potkam vracejici se svaz bombarderu, tak bude mit realisticke poskozeni z doby pred trema hodinama.
Ne, nepotrebuji masivni multiplayer, potrebuji masivni singleplayer, kde pujde hra ulozit.
Ne, nepotrebuji screenshoty, potrebuji *gameplay*, co mi vytvori zazitky (to je to, co s radosti vypravite ostatnim).
Ne, nepotrebuji vystinovanou, raytraycovanou nebo kdovijakou kabinu, potrebuji takovou kabinu, ve ktere bude pilot.
Ne, nepotrebuji obdivovat tisice zasahovych efektu, ale potrebuji, ze kdyz hori pristav, tak je ten kour bude videt z padesati kilometru.
Ne, nepotrebuji promakanou uplne 'super' kampan o dvaceti misich, jednu. Potrebuji persistentni mapu, takce kdyz poletim druhy nalet na Wake, tak uvidim svuj krater z prvniho naletu.
a ono by se dalo pokracovat...
 
Hot_Dog
Pánové, vážně si myslíte že Jason je tak blbej, že rok zaměstnával 10tky lidí, za což už utratil miliony dolarů a přitom vybral engine, kterej nedovolí víc než 100km2 krajiny a vy ste na to kápli během 10 minutm, co ste si přečetli, že to poběží na Unreal Enginu?

Já sem naopak velmi nadšený, že na to použije hotovej Engine, protože to řádově urychlí vývoj a zjednoduší všechno včetně budoucích updatů, VR supportu, implementace všech fičur jako DX12, tessalace, RayTracing atd... A že není vhodný pro letecké simulátory, kdyby ste si to od něj přečetli celé, tak byste zjistili, že na tom enginu běžej nějaký profesionální simulátory a sám Unreal prezentoval demo pro použití se simulátory... Ok, asi ten engine není dělaný na letecký simulátory ale, v současný době je to dost možná nejlepší řešení a věřím, že to bude vypadat líp, než cokolik dnes dostupného (asi s vyjímkou MSFS). Díky tomu taky vůbec třeba nemusej řešit ten vlající hadr a pytel ve větru, prostě to jenom implementujou, už je to udělaný... Proto to taky ukázali, jak jednoduchý to bylo, nic to nestálo a nádherně to vypadá... Víte kolik práce by stálo udělat něco takovýho od píky??? I kdyby to mělo vypadat mnohem hůř, třeba jako v BoX?

Já Jasonovi věřím docela naivně od prvního dne, co oznámil že na COmbat Pilotovi dělal.. A můj vlhkej sen byl, že bysme se do roka a do dne (respektive v roce 2024) mohli proletět jakýmkoliv způsobem v nějaké betě, což v posledním DD v zásadě potvrdil a možná ještě předčil očekávání... Na rozdíl od toho Ruskýho "týmu" , který v zásadě po odchodu Jasona (a Petroviče) nedokáže nic novýho udělat, jenom po vzoru Ruskýho velkohubectví všechno slibuje mu naprosto důvěřuju... Týmu Il2 BoX naprosto nedůvěřuju, ale lítat to budu dál, protože teď to v nějaký podobě je a nic lepšího není...

A za veškerou podobu, kterou to v současnosti má, tak mužem vděčit Jasonovi... Po BoS přišel BoM a vypadalo to trochu blbě... Pak to převzal Jason, Přišlo BoK a všechno šlo k lepšímu, BoBp to jen potvrdil a BoN dopadl taky dobře, nebejt toho, že ještě před vydáním musel Jason odejít... Nebejt Jasona, současnej Il-2 BoX (nebo Great Battles, jestli chcete), by byl mnohem, mnohem horší, tím sem si jistej...

A BTW, pokud si psal Ajvne, že chceš 10tky, tak všechno tohle BoX v současnosti zvládá, jak si to napsal... A mimochodem není o tolik horší než starej Il-2 1946, v mnoha ohledech vůbec ne... No jo, jenže dřív byla tráva zelenější, vigvamy vyšší a indiáni opálenější, žeÚsměv Ale souhlasím s tebou, jak je to v BoX, tak je to málo a je to ostuda... Toužím po minimálně 150+ pilotech na servru, a 100vkách všeho, co si psal, nikoliv ale desítkách, to umí i BoX... A samozřejmě to že v BoX pohyb 10 lodí v dvourozměrnym prostoru totálně zasere server je ostuda všech (ruských) ostud... Nicméně on za to Jason nemuže a jak říkám, věřím mu, takže v COmbat Pilotu to bude lepšíÚsměv
Upravil/a Hot_Dog dne 04-04-2024 22:13
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
saldy
Ty letadlovky ať jsou detailní, ale ostatní lodě by mohly zůstat v takové podobě. V DCS vidím podobnou cestu-kolísající kvalita textur a 3D objektů a nepohoršuje mě to.
sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1859/002.jpg
sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1666/sib04.jpg
Upravil/a saldy dne 04-04-2024 23:25
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

34,912,071 návštěv