I když mám rád letadlovky a Pacifik, tak pravda je, že obsah a hratelnost v nekonečném prostoru může být diskutabilní.
Zas ale je fakt, že ostatní bojiště tu už jsou, ať je jejich kvalita jaká chce, a jako první "WOW" je Pacifik asi jediná správná možnost.
V MP nebude průběh bojů nijak podle toho jak to skončilo tenkrát, ale konec bude jasný. Kdo příjde o letadlovku, prohrál.
Takže možná i jednodušší a jasná pravidla pro vítězství, ať už v boji nosičů nebo obraně základny.
No, jsem zvědav co z toho bude. Jestli alespoň něco, nebo něco wow, nebo jen hovno.
Oni potrebujou vytvorit celej novej simulator a pokud bude o level nebo dva lepsi, nez BoX (coz bude, pokud to dotahnou do konce a nezkrachujou driv), tak je jedno, jestli je to Pacifik, Evropa, Afrika nebo neco jinyho (v ramci WW2), litat se bude masivne cokoliv, co bude zrovna k dispozici, protoze to bude uplne jiny politani, bude to graficky nadherny, technologicky pokrocilejsi a to bude stacit... Stejne jako sme s prichodem BoX furt litali vychodni frontu, presto ze by vetsina radsi litala zapad...
Takovejhle "hipe" z novyho simulatoru vydrzi klidne rok, dva a to uz se bude objevovat dalsi DLC, takze to prirozene bude zit, stejne jako zil BoS - BoM - BoK a skoncilo to u BoBp, po ktere to zacalo docela upadat...
A na takovej start novyho simulatoru je Pacifik 1942 vlastne velmi vhodny. Planeset je silne vyrovnany, 10 typu technologicky jednoduchych letadel zaplni nebe lip nez 20-30 typu kdekoliv v Evrope, budou muset delat minimum pozemni techniky a jednoduche mapy, aby to zaplnili... Na druhou stranu ano, sou tam ty lode, ale ve vysledku mozna min prace nez nejaka mapa kusu Evropy se vsi tou pozemni technikou...
Upravil/a Hot_Dog dne 20-05-2023 14:11
Jenže NOR platíme z EU daní a to si ještě ti flákači navíc pronajali UE5 engine, aby nemuseli nic dělat.
Zatím není úplně jasné zda je UE5 vhodný na letecké simy.
UE4 nebyl ..
Jason si to asi bude stavět celé od nuly jako ROF.
Upravil/a magot dne 20-05-2023 18:49
Mno...predne: rici, ze bitwa o Midway je nevhodna, je pomylene. Pokud nekdo tvrdi, ze namorni letani musi byt doplnkem pozemniho, asi netusi, kolik a jakych plaveb bylo mezi temi znamymi velkymi bitvami. Bitwa o Midway je naopak vyborny bod, kdy jedna cast valky vyvrcholila, a dost znamy, aby se prodaval.
Prirozene, aby takovy sim perfektne fungoval (jakykoliv sim!), muselo by byt splneno nekolik predpokladu a naimplementovano nekolik mechanik, ktere, prirozene, nebudou :-(. Kuprikladu ty "nekonecne dalavy" Pacifiku nejsou vubec problem, kdyz existuje tlacitko "skok v case dopredu". Kdyz bylo uz v AoP pred triceti lety, urcite muze byt i dnes. Navic si pacificke bojiste primo rika o to, aby nekdo naimplementoval perzistentni mapy, protoze, nevyhnutelne, bude casem v kampani nekolik vln utoku na stejny ostrov. Kdyz to umelo Tornado pred triceti lety, urcte to lze udelat i dnes, zvlast, pokud na cele mape je jen par desitek km^2 zeme. A proc nejde rozehrana hra ulozit? A tak dal.
Prirozene, pokud se na to divate optikou, ze chcete online prasomlejn, tak se vas pohled rozchazi s tim mym. Jenze sim nezivi dveste lidi online, jakoukoliv hru zivi desetitisice offline hracu, kteri ocekavaji zabavu a zazitky. Predstava, ze teziste hry bude v tom, ze novacka hodite do nejake online bitky, kde bude vlastne jen cilem pro ostatni, je v dnesni dobe F2P her uplne absurdni - F2P hry maji velmi dobre zmakly prave tutorial a snadny vstup pro novacky, jejich zarazeni a matchmaking. Misto toho si polozte otazku: cim z dane hry se muzu chlubit kamaradovi ve skole ci v hospode? Ne cim muzu agitovat, aby zacal letat dany sim, ale jaky zazitek muzu prezentovat.
Vždy je to o offline nebo o kooperativní hře. PVP nikdy moc dobře nefungovalo, protože cílem PVP je mít kompetitivní hru. To není tak snadné a už vůbec ne ve chvíli, kdy chcete simulovat boj, kde jedna strana měla historicky (nejen) technickou a technologickou převahu.
LesniHU napsal:
Mno...predne: rici, ze bitwa o Midway je nevhodna, je pomylene. Pokud nekdo tvrdi, ze namorni letani musi byt doplnkem pozemniho, asi netusi, kolik a jakych plaveb bylo mezi temi znamymi velkymi bitvami. Bitwa o Midway je naopak vyborny bod, kdy jedna cast valky vyvrcholila, a dost znamy, aby se prodaval.
Z nás nikdo samozřejmě prasomlejn nechce, ale jde o to aby si Jason vydělal na chleba a mléko. Pokud má tedy standartní plán průměrného kapitalisty.
Chlebodárce je (bohužel) generický muž, sůl země, sedřený prací a mezi prací a pofackováním dětí a obšťastněním manželky mu zbývá jen 30 min na prasomlejn ..
Ano je tu i generace Z a miléniálové, ty ale nemají 30 minut, ale jen 15 min
Když si to tito nešťasníci nekoupí a nebudou to dlouhodobě létat online, tak to hardcore sim komunita asi neutáhne.
Offline sim by byl taky samozřejmě taky pěkný sim, ale ten už se tu 20 let pořádně neukázal a mám takový pocit, že už nikdy neukáže.
Upravil/a magot dne 21-05-2023 19:38
magot napsal:Offline sim by byl taky samozřejmě taky pěkný sim, ale ten už se tu 20 let pořádně neukázal
To bych tak úplně netvrdil, je tu WOFF a za druhou válku WINGS OVER THE REICH(ten ale nemám, tak nemohu soudit, zdali spadá do kategorie "pěkný offline sim", ale tipnul bych si, že jo).
magot napsal:
Chlebodárce je (bohužel) generický muž, sůl země, sedřený prací a mezi prací a pofackováním dětí a obšťastněním manželky mu zbývá jen 30 min na prasomlejn ..
Ano je tu i generace Z a miléniálové, ty ale nemají 30 minut, ale jen 15 min
Když si to tito nešťasníci nekoupí a nebudou to dlouhodobě létat online, tak to hardcore sim komunita asi neutáhne.
Offline sim by byl taky samozřejmě taky pěkný sim, ale ten už se tu 20 let pořádně neukázal a mám takový pocit, že už nikdy neukáže.
Predne, kdyz ma nekdo mene casu, tim spis je to argument pro to, aby si to mohl pustit kdykoliv, nahrat rozehranou hru a hrat, dokud nezavola manzelka. A taky to treba *zapauzovat*(!!) kdykoliv. Ne cekat na server, ne startovat a stoupat, atd. Ne, hardcore sim nespociva v tom, ze vas prinuti travit neprerusene dve hodiny nudnym presunem z A do B.
No a hlavne, jak jestli to nebudou to dlouhodobě létat online? O to prece vubec nejde, proc by online? Jde o to, ze jim bude stat za to koupit si, nebo koupit nekomu jinemu, kazdy datadisk, a to znamena, ze i kdyz naletaji jen par hodin za rok, tak jim bude stat za to koupit kazdy dalsi.
Coz znamena, kuprikladu, ze nebude "meli jsme prasomlejn nad Stalingradem a ted mame stejny, ale uplne stejny, nad Kubani" a pak taky prasomlejn, ale uplne stejny, nad Moskvou. Nebo naopak, kdo vi, co bylo driv (vidite?). Ale bude to, potapeli jsme letadlove lode u Midwaye, no a ted pozorujeme horici Iwo Jimu, zatimco se namorni pechota blizi k plazi. A priste to bude, ze budeme branit Truk proti svazu letadlovych lodi, nebo se snazit udrzet Rabaul. Rozumime tomu rozdilu, ze?
magot napsal:
Offline sim by byl taky samozřejmě taky pěkný sim, ale ten už se tu 20 let pořádně neukázal a mám takový pocit, že už nikdy neukáže.
:(
Ach jo. A přitom to nemůže být tak těžký vymyslet pár dobrých naskriptovaných misí se solidním voice actingem, poslepovat je dohromady a přidat nějaké blbosti, aby si pilot připadal, že nelítá pořád dokolečka to stejné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.