Myslíš E-cores? Ne, ty nevypínám. Jednak protože DCS je umí rozeznat a pracovat s nimi. Tohle se dělo i s mým starým PC, kde jsem měl procesor Core I7-6700K. A ten žádné E-cores nikdy neměl. Já bych byl raději, kdybyste se podívali, jestli vám taky takto kolísají FPS v hlavním menu.
DCS umí používat e-cores? I když vypadneš z menu a jseš přímo ve hře?
What is the maximum number of threads the game can utilize?
About half of P-cores are dedicated for the graphics needs. Currently the rendering pool scales up to 16 threads on P-cores (1 core = 2 threads). The other P-cores are used by the main logic thread, sound engine threads, and the auxiliary thread pool that occupy all available space. E-cores are used only by the resources streaming pool that has no limits (1 core = 1 thread).
Takže nejsou. Stream pool není hra, resp. je to jen vrstva nad enginem.
Očekával jsem jestli tam není zvuk, ale nic.
Ten vram/ ram leak v MT, je jednoznačně defekt, který se snaží už delší dobu zalepit. Hlavně jestli jim džabr vytvořil ticket.
Upravil/a magot dne 16-11-2023 20:42
On to není úplně leak. Jak Jabbers popsal, problém je asi ve velmi vysokém I/O požadavku. Manažer se snaží nahrávat a mazat různá data. Ale tím, že je moc jader, tak je i moc požadavků a ty systém nestíhá vyřizovat. Proto pak dochází k přeplnění VRAM. Po přeplnění VRAM se swapuje do RAM a po přeplnění RAM se swapuje do stránkovací paměti. Snížením počtu spřažených jader se sníží počet I/O požadavků. Jak to tam popsal jeden pán v analogii:
Pokud máte vymalovat místnost, mohou na stěnách pracovat až 4 lidé. Pokud jich máte 8, můžete nechat 4 malovat okraje a 4 malovat velké plochy. Pokud však máte jen jeden kbelík s barvou, začnou se tam tvořit fronty, takže budete chtít dva kbelíky. 16 lidí nejspíše nebude malovat místnost rychleji, spíš naopak. Pomůže to pouze v případě, že je to hodně velká místnost, takže můžete mít na jedné stěně více lidí, ale pak budete také potřebovat více kbelíků. Lidé = procesory, barva = data, štětce = cache na procesoru, kbelík s barvou = RAM. Úložiště hardwaru = pevný disk. Dostat tam barvu trvá věčnost ...
Přeložil Deepl
If you have to paint a room, you have can have to to 4 people work on the walls. If you have 8, you can have four paint the edges and 4 paint the large areas. However, if you have only one paint bucket, they start to queue up there, so you'll want two buckets. Having 16 people in the room, will likely but paint the room and faster, potentially the opposite. It will only help, if it's like very large room, so you can have multiple people on a wall, but then you'll also need more buckets. People = CPUs, paint = data, brushes = caches on CPU, paint bucket = RAM. Hardware store = hard drive. Getting paint there takes forever ...
Abych to shrnul, víc CPU potřebuje víc RAM. Možná by pomohlo, kdyby ED všechno nekomprimoval a nešifroval.
Upravil/a AJaromir dne 16-11-2023 20:54
No, je to takový programátorský oříšek, aby kbelíky nepřibývaly geometrickou řadou
Zrovna čtu knihu o vývoji amigy a jak už tehdá v r. 1990 používali a programovali multitasking a přijde mi jako by u pc o 33 let později znovu objevovali kolo
Nechci tu rozjíždět off-topic, ale do dělení na P-cores, E-cores a v budoucnu (meteor lake) ještě má přibýt LP-E-core. To přinese jen problémy. Bude třeba vytvářet optimalizace pro různé procesory. No děs běs. Aspoň se už naučili dělat chiplety. Možná. meteor lake má mít 4 chiplety stavěné na třech technologiích.
Nechci tu rozjíždět off-topic, ale do dělení na P-cores, E-cores a v budoucnu (meteor lake) ještě má přibýt LP-E-core. To přinese jen problémy. Bude třeba vytvářet optimalizace pro různé procesory. No děs běs. Aspoň se už naučili dělat chiplety. Možná. meteor lake má mít 4 chiplety stavěné na třech technologiích.
The DCS Autumn Sale 2023 has kicked off with big savings across our Shop! Please take this opportunity to land yourself a fantastic deal. Most DCS aircraft, terrains, tech packs and campaigns are on sale with up to a 50% discount!
Už jsem se chtěl radovat, že HB udělá zdarma Draken, ale bude se jednat jen o AI model. No co už. 3D model vzniká ze skenu Drakena, jenž se nachází v Krakově.
Hi all! This is an official huge "THANK YOU" to my +46K subscribers! To every single one of you, enjoy this giveaway :) It's been a hell of a ride since I started making DCS movies back in 2020 and here we are, today. Your support has been more than precious to me, it really means A LOT! Fly safe. Fly Metal. Greetings from France ++
GET A CHANCE TO WIN:
- 4x F-4E PHANTOM II Module by Heatblur Simulations
- 5x ED Modules (Standalone version - No 3rd party developers)
- 4x Campaigns by Baltic Dragon
- 2x Campaigns by Reflected Simulations
- 2x Your callsign to be featured in one of my future video :)
RULES TO ENTER THE GIVEAWAY:
- Subscribe to the channel - https://www.youtu...m/@JPFerre
- Like this video
- Leave a comment with keywords "Phantom" / "ModuleED" / "Baltic" / "Reflected" / "Callsign", depending on what category you wish to apply. You can apply to all, several or just one, it's up to you :) Obviously, you can only comment once, multiple comments will be deleted.
- The event will run from Nov.26th to Dec.10th (6:30pm - GMT+1)
- All winners will be notified around Christmas with a special like and response to their comment, so please make sure you turn on your notifications! We'll then make contact on Discord to get your gifts.
potreboval by som poradit s Datalinkom na F-16C. Vratil som sa po dlhsej dobe k Viperovi ale ouha - nejak zmenili fungovanie Datalinku a nie som schopny ho spojazdnit. Ja ho sice zapnem vpravo za sedackou - a skoncil som. Neviem co dalej. Napr. na HSD sa zapinal XMT na hodnotu L16. To tam uz nie je, teraz su tam dve ine polozky a netusim ktora z nich je spravna. Sanozrejme som vyskusal obidve, ale prd mi to pomohlo, stale sa Viper sprava ako by datalink nemal vobec zapnuty. Treba este nieco niekde zapnut? Nemam tusenia. Viete niekto poradit?
P.S. Pozeral som aj do Chuckovho manualu, no, velmi mi to nepomohlo (nie je aktualizovany).
Upravil/a Baron dne 01-12-2023 21:50
No pokud to zkoušíš v singleplayer, tak by šla udělat jednoduchá test mise. AI by mělo mít datalink automaticky zapnutý.
Vytvoř si v mission editoru na dvanácté před sebou 100 km nepřítele třeba Tu-95 a pak si dej před sebe 50 km druhou F-16 AI s AIM-120C (aby mělo AI tendenci locknout ten bear)
Tu F-16AI zařaď v mission editoru jako member - člen tvého týmu v datalink síti + všechno potřebné nastavení jak je v tom videu. A hned jak nakopneš hru, nastav XMT do stavu TNDL, pak bys měl na radaru za chvíli vidět locknutý bear od té tvoji AI F-16.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.