April 28 2024 15:38:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 1
1stCL_Bumik

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Hun in the sun! Kamerad in der Sonne
Kukuloo
Tak sa nam to blizi Úsměv som si dal este v klude test ako mam namapovane ovladanie stroja na nasom AOE2 servri a po respawne tam zacalo nejake vtaca cvirikat v sluchatkach. To som si doteraz nikdy nevsimol na letisku. Taky pekny detail, ako farba haku na Wildcatovi Šklebící se


Zajtra bude server od 19:00 zaheslovany heslom na nasu akciu. Heslo vam dodaju vasi velitelia. Podobne bude novym heslom zaheslovany aj team speak, aby sme sa tam vosli. Ak budete mat cas, odporucam sa medzi 19:00 a briefingom pripojit a skusit respawn, nastartovat a otestovat ci je vsetko v poriadku. O 20:55 prebehne nahranie ostrej mapy, to si vyziada par minut. O 21:00 by uz mala byt ostra nahrana. Aby ste vedeli co je v plane. Potom uz sa dej co sa ma diat.

Predpoklad uspechu je, ze veci budu fungovat. Urobili sme co sme mohli.

Po pristani to chce foto letky, videa budu vitane, fotogulomety tiez. Samozrejme reporty si radi vzdy precitame.

Manzelka s troma detmi a jednym v brusku sa chysta niekde prec. Uz maju skusenosti a aj ja im to odporucam. A vam tiez Šklebící se
Letka_13/Kukulo
 
1stCL_Fucida
Heslo na TS nastaveno na:
Sampus
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hot_Dog
1stCL_Fucida napsal:

Heslo na TS nastaveno na:
Sampus


No a víš že si to napsal do veřejného vlákna?
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
Kukuloo
Okrem nas podivinov, co dnes idu na obidvoch stranach Kanala zachranovat svet, do tohto vlakna asi nikto nechodi Šklebící se
Letka_13/Kukulo
 
606_Druindin
... tak třeba Velky kormidelník ze sekce WT letectvo si to asi přečíst dokázal Úsměv
 
Kukuloo
On tam bol uz predtym ako sa menilo heslo Úsměv

Ludia mimo nasu akciu budu z ts na tento vecer vyprevadeni.
Letka_13/Kukulo
 
Perugi
Jsem moc rád, že jsem se mohl akce účastnit. Velké poděkování organizátorům. Těšíme se na další. Mrknutí
 
headhunter_cz
Připojuju se k děkovačce. Byla to super akce. Díky organizátorům a všem zůčastněným.
 
Hans-Assi
Perugi napsal:

Jsem moc rád, že jsem se mohl akce účastnit. Velké poděkování organizátorům. Těšíme se na další. Mrknutí


Tesáno do kamene, nápodobně Úsměv
 
ATA_Kubule
Taky děkuji všem. Akce byla super. Moc mě ten fullreal bavil!
 
CSW_Cassius Chaerea
Z hlášení mrtvého: "Byl jsem dvojka toho úplně nejvíc nejvyššího velitele gruppe. Po hodince veselého pojíždění a tlachání na letišti, byl dán rozkaz ke vzletu zrovna když naše trojice byla na dráze. Nepřítel se v té době nacházel asi v polovině kanálu. Ve chvíli kdy jsme nastoupali do 3 km, nahlásil druhý schwarm start. Ve chvíli kontaktu s nepřítelem jsme měli výšku 5 km, druhý schwarm hlásil 2 km, třetí nevím. První útok na nepřítele byl proveden na nejvyšší stíhací doprovod, který se nacházel asi kilometr pod námi. Nepřítel profesionálně uhýbal. Ve druhém útoku již náš schwarm něco zasáhl, můj cíl však opět zdárně a včas uhnul. To bylo také naposledy co jsem viděl gruppenkommandeura. Dostal se pod tlak pilotů Spitfiru, kteří již měli naší výšku a začal prudce vyklesávat. Mě pronásledovala s odstupem dvojice Spitfiru na jih od přístavu. Vzhledem k tomu že náš schwarm byl nejvyšší v době zahájení bojů, nechtěl jsem uniknout klesáním, ale udržet si výšku a i v budoucnu ohrožovat nepřítele z výšky. Horizontální pronásledování mého stroje však bylo časově zdlouhavé a já se tak mohl vrátit nad nepřítele až ve chvíli kdy piloti bombardérů již dole odhazovali bomby na přístav. Hodně našich kluků hlásilo boje se Spifiry v nižších hladinách. V nastalém dogfightu mi dlouho trvalo vybrat si cíl na který zaútočit. Nakonec jsem zavrhl myšlenku útočit na rychlosti na točící se Spitfiry, kteří útok stejně permanentně očekávali a neustále se koukali na prdel. Zvolil jsem odlétávající svaz bombardérů, kde jsem vzhledem k bojům očekával absenci eskorty, zvláště u první skupiny bombardérů. Navíc útok na odkryté bombardéry, by mohl donutit ostatní Spitfiry přerušit boj a vydat se za bombardéry. V té chvíli by naši stíhači pak měli větší šanci skórovat na rovně letící eskortu dohánějící ulétávající svaz.
Plynulým vyklesáváním se ze 4 500 m dostávám nad mořskou hladinu přímo za vedoucí bombardér (jak jsem se domníval a bylo mi i po akci potvrzeno). Naneštěstí i zde byla stíhací eskorta, ale vzhledem k vysoké rychlosti unikajících bombardérů, byla eskorta na naprosto nevhodném místě a neměla asi již dost výkonu pro bezpečné sledování prostoru a prostě letěla rovně za a ve výšce vedoucího bombardéru. Krátká dávka z blízkosti poslala Spitfire s vážně poškozeným motorem do vrtáků ve výšce asi 200 m nad mořem. Dopad stroje jsem neviděl, ale nepředpokládám, že by to pilot přežil, nebo dokonce doletěl nad Anglii. Vedoucí bombardér reaguje včasnými úhybnými manévry, musím spustit střelbu pod vysokými úhly a z dlouhé dávky se jen minimum projektilu uchytí na pravém křídle v oblasti motoru. Boston mě po průletu pronásledoval a pokusil se z předních zbraní o zásah v relativně prudkém stoupání, což se mu i podařilo. Pravděpodobně několik projektilů z browningu proletělo skrz můj trup za pilotem, aniž by napáchaly škody. Vzhledem k tomu, že stále v oblasti nevidím Spitfiry a vedoucí bombardér byl ještě od svých kolegů relativně vzdálen, znovu jsem zaútočil. Boston opět ostře uhýbal a tak se situace opakovala, dlouhá dávka pod vysokým úhlem měla minimum úspěchu opět na pravém křídle dále od motoru.
Po útoku mě již pronásledoval jiný Boston, který byl sledován 1-2 Spitfiry v jeho výšce. Tím vzdávám od dalších útoků na vedoucího, jelikož jsem poškodil pouze jeden motor a palivové nádrže na pravém křídle, tak vedoucí stroj považuji pouze za poškozený a schopný doletět. Po chvilce pronásledovaní dotírající Boston své pronásledování vzdal a vypadalo to, že ani Spitfiry neopouští své bombardéry. Znovu se tedy chystám dostat nad svaz a zvolit si cíl. Vidím pod sebou Boston a kousek od něho v jeho výšce formující se čtveřici Spitfirů. Zpětně musím říci, že jsem zvolil špatně. Jsem si téměř jist, že bych útokem na Boston znovu zaznamenal nějaké poškození stroje. Místo toho se vrhám na čtveřici krasně letících Spitfirů u kterých doufám, že jsou zaneprázdněni formováním, ale dávali pozor a všichni včas reagovali na můj útok. Impotentní útok pak byl korunován dalším plýtváním časem, kdy musím utíkat. V té chvíli definitivně ztrácím kontakt s bombardéry a v nastalé komunikaci se snažím spojit s velitelem druhého schwarmu, který sám (možná i se svou dvojkou) byl také v oblasti. Původně jsem se domníval, že jsem asi 20 km na jih od ostrova Wick (což byla ode mne pěkná dezinfo, protože se ve skutečnosti ostrov jmenuje Wight), ve skutečnosti jsem byl západně (jižně od poloostrova Purbeck). Dokonce se dostávám na okraj mapy a ztracím na půl minuty řízení, než mě to znovu otočilo na mapu. Vydávám se tedy blíže k ostrovu "Wick". Kde doufám, že narazím na velitele druhého schwarmu, který se tam hrdině furt točí ve výšce se Spitfiry.
Nabral jsem výšku cca 3 km, když jsem narazil na další skupinku nižších Spitfirů. Nikoho jiného v oblasti nevidím, tak se osměluji k útoku. Spitfiry opět včas reagovali, až došlo místo útoku ze šesté skoro k headonu. Pak se to nějak posralo více než kdykoli předtím. Asi nemám k útoku již dost přebytečné rychlosti, každopádně po útoku mám Spitfiry nepříjemně blízko za sebou. Když už to vypadalo že z toho nějak vybrousím, tak se ozval velitel druhého schwarmu, že nás vidí, že má kontakt asi z deseti Spitfiry nad vodou. Což mě zarazilo, páč jsem unikal asi jen čtveřici. Tak otočím hlavu a v tu chvíli do mě něco zabrousilo, byl jsem rozmrdán nějakým Spitfirem z těsné blízkosti. Kdybych se mu zespodu nedíval na bláto co měl na pneumatikách, tak bych řekl že ten chlap měl modré oči. Po útoku jsem myslel, že mi něco relativně důležitého chybí, třeba křídlo. No překvapivě se zbavují asi jen půl tuny přebytečných plechů a skla, motor ještě běží. Za sebou mám, ať nepřeháním, takovou třetinu RAF, kteří kupodivu vypadají rychlejší než já. Vzhledem k tomu, že se nacházím těsně nad mořem, tak to vypadalo docela nevýhodně. Dokonce se zase dostávám na kraj mapy, tak ještě musím zatáčet na kurz 170. Druhý útok asi jiného Spitfiru, nebyl už tak dobrý. Ale moc jsem se už koukal za sebe a neodhadl snížené reakce stroje. Při snaze vyklesat si při pohledu na výškovku uvědomuji, že moře je blíže než by mělo být. To že jsem se debilně rozmrdal o vodu, mi trochu pokazilo celou akci. Ta moje situace byla de facto hotová. Měl jsem před sebou asi maximálně minutu života. Přesto ještě chvilku můj Focke-Wulf mohl Spity vázat a nechat se v nějakém manévru popravit. Vedoucí druhého schwarmu by se pak třeba dostal do nějaké výhodnější pozice k útoku zase na nějakého jiného Spitfira.

Jinak všechny nepřátelská letadla (až na toho Spitfira, který doprovázel vedoucího),se chovali zkušeně a profesionálně. Ten Spitfire u vedoucího asi ve snaze udržet za každou cenu krok s Bostony, prostě vzdal snahu o vlastní bezpečnost, možná v domnění, že ho střelci z Bostonů varují.

Díky za speciálku organizátorům. Přesto že už druhý den simuluji horečku a zimnici, tak jsem si to užil a jsem rád že ta srážka na letišti s velitelem gruppe neměla vliv na funkci vrchního živočicháře.

Hlavní role:
Jediná německá mrtvola - Cassius Chaerea

Dále hráli:
Gruppenkommandeur - Fučida
Vedoucí bombardér - Mart
Eskorta vedoucího bombardéru - Paulus
Velitel druhého schwarmu - Pbarry
Bukake RAF - manšaft z CSW
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 13-02-2023 15:43
 
606_Druindin
Byla to po velmi dlouhé době povznáčející speciálka, i když původně tak možná ani zamyšlena nebyla. Nicméně se to trochu zvrtlo, nebo možná za červené ani ne tak trochu jako spíš trochu víc. Mám na mysl zejména naprosto jinou formu komunikace než byla doposud používána. No a od toho se odvíjelo vše ostatní.
První trénink prokázal naprostou nezažitost a nutnost začít takříkajíc od nuly - bez nepřátel na čistém nebi přelety z letiště na letiště a postupně přidávat bojové tréninky. Což začalo přinášet svá ovoce. Jenže trénink není to samé, co ostrá akce. Takže zatímco na trénincích jsme víceméně čelili osamoceným útokům, mnohdy bez výhody výšky útočníka, na ostré akci tomu bylo přesně naopak. Ale ustáli jsme to, ovšem ne beze ztrát, ale to k tomu patří.
Osobně jsem se na akci k vyloženě 100% příležitosti nedostal, všude mi chybělo několik desítek metrů, nebo několik desítek mph, tak jsem jen v lepším případě "děsil" fokáče přede mnou "odstrašujícíma" dávkama. Měli jsme v naší sekci pár horkých chvilek, kdy jsme si naštěstí všimli útočníků dostatečně dopředu a stihli to vybrejkovat. Jen jednou se nám to nezadařilo a ztratili jsme žutou 4. Po prvním souboji se sice ztratila žlutá 2, ale pokud se nemýlím domů se dostal v pořádku a dokonce na primární letiště. My ostatní jsme pro nedostatek paliva sedli na sekundárním letišti a tím pro nás akce skončila.

"Snipe žlutá sekce" tedy bez nároku a ztráta jednoho stroje i pilota na vrub těžkého poškození po dávce od Fw190. Stroj ztracen v dohledu anglického pobřeží ve vlnách.

Děkuji tedy ještě jednou všem organizátorům, spolubojovníkům i nepřátelům za tuto akci. Z našeho hlediska hlavně Hot_Dogovi a doufám že se mu to doma podaří vyžehlit Úsměv
Upravil/a 606_Druindin dne 12-02-2023 13:29
 
Paulus
Hlavní role:
Jediná německá mrtvola - Cassius Chaerea

Dále hráli:
Gruppenkommandeur - Fučida
Vedoucí bombardér - Mart
Eskorta vedoucího bombardéru - ?
Velitel druhého schwarmu - Pbarry
Bukake RAF - manšaft z CSW[/quote]

Připiš si tam Spitfire Mk Vb Paulus.
„díky“Vyděšený
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
CSW_Cassius Chaerea
Paulus napsal:

Hlavní role:
Jediná německá mrtvola - Cassius Chaerea

Dále hráli:
Gruppenkommandeur - Fučida
Vedoucí bombardér - Mart
Eskorta vedoucího bombardéru - ?
Velitel druhého schwarmu - Pbarry
Bukake RAF - manšaft z CSW


Připiš si tam Spitfire Mk Vb Paulus.
„díky“Vyděšený

Ok. Úsměv Na tvou obranu, byl jsi jediný Spitfire, který v kritický moment odletu od cíle se držel v přední části svazu a tak za příznivějších okolností by mohl reagovat. Kdyby v oblasti byli volní další 1-2 Fokáči, mohlo to pro Bostony dopadnout dost špatně. A je otázkou jestli právě tvá obět nezachránila život vedoucího, který již měl čas reagovat.
 
Hot_Dog
Taktéž děkuji všem zůčastněným a zejména těm na červené straně, že to se mnou vydrželiŠklebící se

Mám záznam z cockpitu z celé akce, ale nějaké stříhání bude na dlouho, to si dnes nemužu dovolitVyděšený Tak zatim sem hodim dva okamžiky, kdy sem si včera vystřelil...

Tady tenhle Fokáč mě mrzí doteď, měl z prdele kliku, tou první dávkou sem se měl trefit, chytlo by se pár Hispán a bylo by hotovo... Jenže přesto, že sme na něj padali z vejšky byl prostě strašně rychlej, první dávku sem předsadil o ždibec míň, než sem měl a to rozhodlo... Během akce sem dokonce věřil, že sem ho aspoň mírně trefil, ale z videa už si nejsem jistej ani tímSmutný Nicméně pěkně tam někdo rozhulil toho, co byl za mnou a střílel po měMrknutí
YouTube Video




No a druhá akce, ta už dopadla o poznání lépe... Můj útok teda, jak CASS píše, už nebyl tak dobrý, důvod byl ten, že sem věřil, že mám ještě trochu víc Hispánců a vystřelil sem s nima moc brzo a po vteřinové dávce utichly komplet, kdybych to věděl, nechal bych si je na bližší vzdálenost... No a tak sem ho kropil .303 British a toho si občas němci ani nevšimnouŠklebící se Ale což, tady to dopadlo jak mělo, vlčáků tam bylo dostVyděšený Navíc po tom co předvedl po Tommyho zásahu už sem se ani ke střelbě dostat nemělPff

YouTube Video




Jo abych nezapoměl, fotografie mého věrného britského plnokrevníka, který mě včera dovezl domu, pokud to ještě někdo neviděl v nějakém jiném vlákněŠklebící se

[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/797277401813876766/1074288268620865566/IMG_20230212_114948.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Hot_Dog dne 12-02-2023 12:26
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
1stCL_pbarry
Hot_Dog napsal:

Tady tenhle Fokáč mě mrzí doteď, měl z prdele kliku, tou první dávkou sem se měl trefit, chytlo by se pár Hispán a bylo by hotovo... Jenže přesto, že sme na něj padali z vejšky byl prostě strašně rychlej, první dávku sem předsadil o ždibec míň, než sem měl a to rozhodlo... Během akce sem dokonce věřil, že sem ho aspoň mírně trefil, ale z videa už si nejsem jistej ani tímSmutný Nicméně pěkně tam někdo rozhulil toho, co byl za mnou a střílel po měMrknutí
YouTube Video





Jo, tak tohle jsem já a vstup našeho druhého schwarmu do souboje. Překvapuje mě, jak daleko od pobřeží to až bylo.. Sledoval jsem ten vláček za sebou a tebe přehlédl a reagoval jsem až na střelbu. Zásah jsem spíš nedostal, možná jen kulomety, ale nevím o tom. Stříleli pak na mě ještě mockrát :-D Čistil mě Perugi, za nim byl spit, za ním pak Hans-Assi, za ním další spit,..Rudidlo a spit. Hans bohužel zahořel a Rudidlo byl poškozen a musel se vrátit.

Díky za záznam a pokud uděláš časem nějáký plnotučný průřez z celého letu, jen dobře.

Díky všem za akci.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Hot_Dog
Čím dál o tom ale přemejšlím, tím musím vyzvdvihnout průběh a výsledek akce z taktického hlediska a to na obou stranách!

Nebylo tam žádný kroucení, Fokáče nás projížděli na rychlosti, my si na nich dělali pozice s ohledem (hlavně díky) na přečíslení... Když se někdo dostal na střelbu, byl tam jen krátce, žádne visení na šestce. Z hlediska výsledku jestli sem to dobře napočítal, tak 3 sestřelené FW-190 a 4-5 spojenců, z toho jedna A-20 a několik různě poškozených strojů na obou stranách, co se vrátili domu, i ten výsledek vypadá velmi realisticky... Přesně jak se popisovalo, nejvíce sestřelů za WW2 bylo na nic netušících pilotech, kdy se za ně dostal někdo, o kom nevěděli... Dovedu si představit, že že takle nějak ten souboj vypadal, největší úspěch byl dostat se z akce v pořádku domu a rozhodně je to blíž, než to co známe z klasických serverů, kdy ty souboje probíhají nejčastěji 1 vs 1, 2 vs 2 a pod... A samozřejmě tady pak rozhodují uplně jiné vlastnosti letadel, než na co jsme zvyklíMrknutí

Takže díky za tenhle zážitek, něco takového sem si vždycky přál a kolikrát na to člověk uplně na léta zapomene v normální online rutině, kdy právě furt dokola lítá 2 vs 2 a přijde mu to normálníMrknutí

PS: Nejsem si jistej, jestli tahle informace pro modré včera nějakým způsobem nezapadla, ale jednalo se o akci Cirkus a naším cílem bylo připravit na Vás past a vylákat Vás do souboje proti početní výhodě v horších (pomalejších) strojích, útok na Doky v Cherbourgu byla vlastně ta záminka a pastÚsměv
Upravil/a Hot_Dog dne 12-02-2023 13:28
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
310_cibule
Ten kokpit je super. Hot_dogu.

Nemám ho tak vymazlenej (taky mi tam chybí ten kočárek pro panenky : ), ale páček mám nejmíň stejně. A s nasazeným VR se bezvadně přehmatavá. Zrovna tuhle jsem si místo přivření žaluzií motoru stáhl směs na cut-off : ) A umřel...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Jo a ke konstatování, že to celé včetně tréninků byl super zážitek, se přidávám. Jen houšt. Díky všem, kdo to umějí udělat, zorganizovat a navíc se jim do toho i chce. Mají můj velký obdiv.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Letka13TD_Luky
310_cibule napsal:

Jo a ke konstatování, že to celé včetně tréninků byl super zážitek, se přidávám. Jen houšt. Díky všem, kdo to umějí udělat, zorganizovat a navíc se jim do toho i chce. Mají můj velký obdiv.

Tradične s Cibuľom súhlasím Mrknutí
PS: Kto mal na Fokáči číslo 14?
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

34,774,198 návštěv