To se nám ta speciálka pěkně naplnila, eště bude nedostatek míst...
Mužu se ze zajímavosti zeptat, co má v sobě server za železo? (CPU, RAM, síť)? Vím, že servery, které opakovaně dosahují plného počtu hráčů 84 a je to tam na nich bezproblémů (CombatBox, Fini) sou oba aktuálně na Ryzenech 5600x/5800x... Fini myslím dřív byli na Ryzenu 3300x a to už taková sláva nebývala, neviditelná letadla apod... CombatBox dokonce jede v pohodě oba dva servery na tom jednom CPU současně, samozřejmě je kritický hrubý výkon jednoho jádra, stejně jako hra samotná to využívá více vláken, ale jedno nepoměrně víc...
A další velký problém je prý internetové připojení... Alonzo (Server Guru CombatBoxu) kdysi psal, že když měl slabý železo v datovym centru s ultra-mega-giga připojením, tak to sice furt psalo tu hlášku "Erratic Plane behaviour" (to napíše pokud to spadne pod 50sps simulací za vteřinu, tedy cpu nestíhá), ale lidi hlásili, že i přesto to běhalo zcela v pořádku, kdežto když měl silný železo na horším internetovým připojením, který dávalo spolehlivě přes 50sps, tak lidi hlásili problémy, laggy, stuttery, záseky a pod... Takže to vypadá, že to připojení je dost kritický...
I run Combat Box, a North America hosted server. It's been quite popular recently. We run fairly complex maps in order to create interest and realism. For most of last year we have been running on an overclocked 8600K in my basement. It's running at 4.8ghz coupled with fast 3200mhz memory. Server performance is good (tick times around 10-15ms at most) but the network isn't great -- it's hosted at my home on consumer-grade fibre. The 150/150 connection is pretty good, but it's not as good as hosting in a datacentre.
Last week we tried to switch to a dedicated 9700K in a professional datacentre in New York. Unfortunately because the server runs only at 4.3ghz with 2133 RAM, we immediately saw "multiplayer server overload" messages because the tick time crept up above 20ms. I have full performance data if people are interested, but to summarise: we were getting down as low as 30 simulations per second, with full-time "red blob bar" on the performance graph, and full-time "multiplayer overload" spam. So we switched away from this server back to the home hosted server.
But now players are complaining. They say that the player experience on the machine in the datacentre (with much better networking) was better than they see with the home-hosted server. This is despite the game running at 'only' 30 simulations per second and spamming with overload messages.
So my question: do we really need 50 simulations per second? Could we tune it to run at (say) 25? Or just suppress the 'overload' messages and manage server performance ourselves?
I'm stuck in a very frustrating catch-22. If I want datacentre hosting I have to put up with a slower CPU and RAM, which IL2 doesn't like, or I have to remove mission elements which I also don't want to do. But players are saying they'd rather be on the datacentre machine because it was a better experience, and they didn't notice the apparent overload! Help!
Cus no zatim to nebylo nikdy tak hrozne aby jsme to museli odpiskat no CPU je tam nejakej X5660 RAMky to ma 48GB vic neresim ma to kamos a dal nam to na hrani za to jsme mu vdecny a vic neresim
stejne se nas nikdy nesejde vice nez 84 az bude umet server bezet na vice jadrech pak se mozna neco zmeni do te doby .....
To se nám ta speciálka pěkně naplnila, eště bude nedostatek míst...
Mužu se ze zajímavosti zeptat, co má v sobě server za železo? (CPU, RAM, síť)? Vím, že servery, které opakovaně dosahují plného počtu hráčů 84 a je to tam na nich bezproblémů (CombatBox, Fini) sou oba aktuálně na Ryzenech 5600x/5800x... Fini myslím dřív byli na Ryzenu 3300x a to už taková sláva nebývala, neviditelná letadla apod... CombatBox dokonce jede v pohodě oba dva servery na tom jednom CPU současně, samozřejmě je kritický hrubý výkon jednoho jádra, stejně jako hra samotná to využívá více vláken, ale jedno nepoměrně víc...
A další velký problém je prý internetové připojení... Alonzo (Server Guru CombatBoxu) kdysi psal, že když měl slabý železo v datovym centru s ultra-mega-giga připojením, tak to sice furt psalo tu hlášku "Erratic Plane behaviour" (to napíše pokud to spadne pod 50sps simulací za vteřinu, tedy cpu nestíhá), ale lidi hlásili, že i přesto to běhalo zcela v pořádku, kdežto když měl silný železo na horším internetovým připojením, který dávalo spolehlivě přes 50sps, tak lidi hlásili problémy, laggy, stuttery, záseky a pod... Takže to vypadá, že to připojení je dost kritický...
I run Combat Box, a North America hosted server. It's been quite popular recently. We run fairly complex maps in order to create interest and realism. For most of last year we have been running on an overclocked 8600K in my basement. It's running at 4.8ghz coupled with fast 3200mhz memory. Server performance is good (tick times around 10-15ms at most) but the network isn't great -- it's hosted at my home on consumer-grade fibre. The 150/150 connection is pretty good, but it's not as good as hosting in a datacentre.
Last week we tried to switch to a dedicated 9700K in a professional datacentre in New York. Unfortunately because the server runs only at 4.3ghz with 2133 RAM, we immediately saw "multiplayer server overload" messages because the tick time crept up above 20ms. I have full performance data if people are interested, but to summarise: we were getting down as low as 30 simulations per second, with full-time "red blob bar" on the performance graph, and full-time "multiplayer overload" spam. So we switched away from this server back to the home hosted server.
But now players are complaining. They say that the player experience on the machine in the datacentre (with much better networking) was better than they see with the home-hosted server. This is despite the game running at 'only' 30 simulations per second and spamming with overload messages.
So my question: do we really need 50 simulations per second? Could we tune it to run at (say) 25? Or just suppress the 'overload' messages and manage server performance ourselves?
I'm stuck in a very frustrating catch-22. If I want datacentre hosting I have to put up with a slower CPU and RAM, which IL2 doesn't like, or I have to remove mission elements which I also don't want to do. But players are saying they'd rather be on the datacentre machine because it was a better experience, and they didn't notice the apparent overload! Help!
To byl stejně vždycky dobrej džob.
Jen to chce dost volného času a větší politický a kulturní přehled.
Většina těch bab si chce povídat, případně společnost na věci, že by jeden často nevěřil.
Občas se člověk i někam podívá, něco nového naučí. Třeba na kuchařský kurs pro páry, na svatbu jako partner matky nevěsty a tak různě. Většinou dostane gigolo do ruky složku co se musí naučit, co dotyčná očekává, co ji zajímá, kam se vlastně půjde, dostaneš dresscode, někdy přímo kreditku aby nebylo fópa. Takoví ti vysportovaní urostílci jsou většinou prostituti, často pro teplý, společníka nepoznáš, většinou je to obyčejnej chlap.
Škoda, že toho času už není dost.
Upravil/a ringlett dne 04-01-2023 18:35
Zdarec panove s velkou litosti musim oznamit ze z casovych duvodu jsme nuceni odstoupit a uvolnujeme sve pozice pro nahradniky proto z rastru prosim odstranit
Achileus
2/JG26_Krak (Lanc)
2JG26Fokusak
2JG26_HASIC
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.