"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Je to tak. Měl prostě velký voči. To, co skeptici, kteří kritizují úplně všechno z definice (a občas se podle teorie pravděpodobnosti i trefí), věděli hned, zjistil až "odsouzeníhodnou" metodou- pokus omyl.
Odvážným štěstí nepřeje. Dobře jim tak : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To záleží. Někdy to může být vizionářství v tom dobrém slova smyslu, jindy neschopnost domýšlet souvislosti. Tohle vždy rozsoudí až budoucnost.
A je na každém z nás, aby se pokusil dopředu odhadnout, o co v jednom každém případě jde. Z mého pohledu jsou opět špatně extrémy, apriorní skepticismus ke všemu novém a nekritická podpora téhož. Zejména pokud jde jen a pouze o rozhodnutí na základě pocitů a emocí.
Žádný jednoduchý návod holt neexistuje : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Mě teď přijde, že Microprose nemá prostředky na vytvoření něčeho svého.
Zatím konsoliduje menší projekty, střádá dolárky, ale možná jednoho dne, že nastřádá dost a zaplatí si vývoj pořádného enginu, developery a grafiky.
A nebo zkrachuje. Tento čas vzrůstu sw firmy, kdy je ještě velmi mladá, je velmi vrtkavá, člověk nikdy neví ..
Zatím to vypadá že má tak sotva jednoho grafika co není schopen dodat obrázek větší než 720x466 v 21. století
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Bude to skvělý, dokonalý, vůbec nejlepší. Posílám obratem pět set dolarů (ale zatím nevím kam)...
Už jsem se vzpamatoval a jsem zpět ve své kůži ; ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Three Microprose B-17 games have been announced on Steam:
'B-17 Flying Fortress: The Mighty Eighth Redux' is using the original B-17 II code base, but with new graphics (DirectX 12 based).
'B-17 Flying Fortress The Bloody 100th' is a completely new game based on the B-17 II idea but with new features.
'The Mighty Eighth VR' is a multiplayer, VR-version where you cooperatively (or SP + AI) manage a single B-17.
In an interview in PC Pilot from march 22 Microprose mentioned target dates for the releases being Q4 22 - early 23.
One of the new features in The Bloody 100th would be that you can set up missions in any theater of war (Pacific, North Africa etc).
In the VR-version you would also be able to fly the B-24 and possibly the Lancaster.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ta písmena VR dávají docela obavy. Když vyšly první informace tak psali, že to budou moc hrát jak VR tak i neVR hráči dohromady. Na stránkách je to tak uvedený. Snad to bude i při vydání.
No ta jejich poslední věta je zcela absurdní.
Když už se teoreticky budou mordovat s kokpitem B-24 a Lancasteru a neumožní to hrát lidem s monitorem, tak takové pomatené prohlášení je jen známka toho, že úplně neví co dělají..
Obchodní model nějakého manažerského idiota imho ..
Připomíná mi to fiasko google stadia.
Aby to někdo nepochopil špatně, jsem fanda starého microprose, ovšem ten nový mne zatím nepřesvědčil..
Upravil/a magot dne 26-10-2022 20:57
Základ blábolu je zachování původního kódu. To už z jakéhokoliv principu je nemožné. Už jen kvůli kompatibilitě s jádrem operačního systému. Dále pak už jen kvůli aktualizované grafice. Ti co celej život lítali MSFSX ví, jaký je dnes problém mít 32 bitový program, který prostě kvůli tomu neumí adresovat více jak 4294967296 bytů (= 4GiB). Dojdou mu adresy a bum, pád hry kvůli OOM. No a teď co, dají tam nové textury, efekty, 3d modely s tím, že to bude kompatibilní se starým kódem? Nemyslím si. Jediné co se z kódu dá zachovat, je herní mechanismus. Podle mě je VR taktický krok, protože v něm hráč nebude tolik vnímat nedokonalou grafiku. Pokud fotky na onom fóru IL2 jsou obrázky hotového produktu, tak to za mě nevypadá nijak úchvatně. Jako nenadchne, neurazí.
Upravil/a AJaromir dne 26-10-2022 21:07
1:00:23 - 1:06:10
takže sumasumárum připravují 3 odlišné tituly B-17 (z toho jeden VR) + 1 titul s B-17 který bude akční adventura + 1 titul který bude pouze editor z použitého enginu B-17
Mě dost dostává ten Outerra engine. Ten je už přes 10 let starý. Navíc se jedná o engine vyvíjený slovenskou firmou. A teď je to najednou Microprose? Co se tam přihodilo?
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.