Nikdo soudný snad nerozporuje, že startující letadla jsou legitimní cíl. Ve své online kariéře jsem zažil kde co. Včetně protivníka úmyslně zabíjejícího lidi na padáku. A ano, kouzlo speciálek je v tom, že válka se neptá.
Ale pokud někomu přijde v pořádku, aby průzkumné letadlo, které nemá vyhledávat boj a které startuje dříve kvůli průzkumu zneužije svoji pozici na zničení někoho, kdo ještě nesmí do vzduchu, tak se proberte.
Pak se můžeme dostat do situace, kdy bude ok si startovat kdykoliv a dělat si cokoliv.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Pak se můžeme dostat do situace, kdy bude ok si startovat kdykoliv a dělat si cokoliv.
Mezi námi Tempíku, taková speciálka by taky měla něco do sebe. Představuju si to tak, že ráno v osm začně běžet mapa a druhý den ráno v osm skončí. Lítejte si jde chcete, máte dva životy a přidělený letecký park. Přihlásit se může třeba 100 pilotů, na serveru najednou max 25 od jedné strany. Kdo splní víc cílů vyhrál. Používejte pouze stroje své strany. Ve válce a lásce je vše dovoleno.
Na mapě letiště, továrny, kolony, dělostřelecké baterie ...
Pak se můžeme dostat do situace, kdy bude ok si startovat kdykoliv a dělat si cokoliv.
Mezi námi Tempíku, taková speciálka by taky měla něco do sebe. Představuju si to tak, že ráno v osm začně běžet mapa a druhý den ráno v osm skončí. Lítejte si jde chcete, máte dva životy a přidělený letecký park. Přihlásit se může třeba 100 pilotů, na serveru najednou max 25 od jedné strany. Kdo splní víc cílů vyhrál. Používejte pouze stroje své strany. Ve válce a lásce je vše dovoleno.
Na mapě letiště, továrny, kolony, dělostřelecké baterie ...
Do urcite miry ano. Do urcite miry se to podoba staremu S-M. Ale hlavne se se to podoba klasickem DF serveru.
On imho hlavni problem specialek je v tom, ze maji jeden zacatek. Vidime to i zde, koneckoncu, vsichni cekaji na povel, aby hromadne vzletli v prvni minute, protoze maji pocit, ze s kazou minutou nabiraji nevyhodu. Kdysi jsem o tom dost premyslel nad ruznymi zpusoby, jak to resit, a pres ruzne zpusoby limitovani startu a tim postupneho plneni vzdusneho prostoru jsem nakonec dosel asi k tomu nejelegantnejsimu: proste se rekne, vas start je v XY hodin a druha strana ma taky nalosovany cas startu, ktery vy neznate, a ten muze byt klidne i o hodinu driv ci pozdeji. Tak se mili piloti snazte, jak odstartovat bezpecne a nebyt vyrovnani na plose u drahy jak idioti, zatimco cekate, az uhodi dvanacta, protoze nevite, kdy co prileti.
Samozrejme tenhle zpusob se spatne aplikuje na jakoukoliv specku, ktera se snazi soustredit vse na jeden cil, na jedno misto na mape. Pro vice realisticke sitace, tj. mapa je plna cilu a je volnost planovani obou stran, takze jde vlastne o kazdodenni opotrebeni, by fungoval bezvadne :-)
V podstatě taková byla Normandie ještě na starém Ilovi a byla to dle mého nejlepší speciálka. Jelo se nonstop od pátku do nědělě, ve dne i v noci a jakékoliv útoky kýmkoliv kdykoliv byly legitimní. Ale díky délce akce a tím, že se startovalo zaráz, tak nemohlo dojít k tomu, že někdo mohl zaútočit proti pravidlům na někoho, kdo se nemohl dle pravidel bránit. Útoky na letiště byly zcela běžné a nikdo neřekl na tyto operace ani popel. Protože tak to má být.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Na speciálku, v které si budeme „startovat kdykoliv a dělat si cokoliv“ mám námět.
Operace Bodenplatte – labutí píseň Luftwaffe
Můžeme použít P-51 Mustangy, P-47 či Spitfire Mk. IX. Modří se určitě vyblbnou ve Focke-Wulf Fw 190A a 190D a Messerschmitt Bf 109. Byl by to zajimavej „dogfight“.
Kdo ví, třeba by nám Luftwaffe nakopala prdel.
KG66 razí do bitvy, bohužel už tak početně skromnou skupinu-dvojici postihla technická závada a Matwej se musel vrátit zpět.
Musím proto upustit od přístrojové navigace v mracích a raději hledám svou pozici. Po dosažení Rýna východně od cíle, zahlédnu most z velké dálky. Rozhoduji se pro útok, ale je mi jasné, že budu pomalý, minimálně ztratím 100kmh na rychlosti. Foto krátce před odhozem.
Odhoz a stoupám se skrýt do mraků, střelec mi hlásí kontakty na šesté. Levý motor to nepěkně schytal od flaku a krátce poté co jsme vyletěli z mraku nás dorazilo Moskyto.
Krátíme si chvíli při čekání na nepřítele v Achmer
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.