Upraveno a rozšířeno pravidlo (viz. také první strana): 5) Zbraně:
- nikdo nenakládá žádné zbraně a munici, munice ve věžích bude ale dostupná dle defaultního nastavení
- je povoleno používat věžové střelecké pozice navigátory
- není povoleno používat dopředu spřažené zbraně, tzn. hlavní kulomety a kanony. To se tedy týká pouze Bf-110
Nestačí tedy uzamknout zbraňové systémy, nastavit konfiguraci na letišti "Empty" a nemusíme řešit zákaz?
Ptám se pro kamaráda.
Nestačí, obrana vzad je kvůli AI stíhačům v případě narušení jejich operační zóny. Držím palce
Osobně trefím leda velké kulové.
No, já jen doufám, že do večera rozchodím prográmek JoyToKey, který mi včera večer před tréninkem po letech zcela vypověděl službu (všem se omlouvám). Jinak budu s VR nepoužitelný. Sakra!
Upravil/a 310_cibule dne 06-05-2022 11:38
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Achille, jak to vypadá? Povedlo se ti server přemluvit? Poletí se dneska?
Jsem si dal včera v jedenáct večer cvičný let offline. Vítr mírný, asi 12 m/s, turbulence 2 m/s, mraky v 600 m a sněhánky na maximum. Jo a taky jsem si dal soumrak. Bloudil jsem v tom skleníku hodinu a půl, než jsem našel letiště. Jen bylo asi 100 km od toho, co jsem najít chtěl, ale hodlednost byla tak brutální, že jsem při přistání viděl jen zhruba do poloviny dráhy, tak se offline bez radiomajáku jen extrémně těžko dalo vymýšlet něco víc. No těším se .
No, já jen doufám, že do večera rozchodím prográmek JoyToKey, který mi včera večer před tréninkem po letech zcela vypověděl službu (všem se omlouvám). Jinak budu s VR nepoužitelný. Sakra!
Včera jsem při simulaci s přetíženým letadlem (dnes tak plní nepoletíme) držel v letové výšce 300 m něco lehce přes 350 IAS. Ale v daném počasí jsem jen hodně těžko držel stabilní kurz a výšku, spíš jsem se vyloženě probíjel vzduchem. Snos jsem při bočním větru vylučoval (pocitově) vyosením o nějakých 25°
Uvidíme, jak moc turbulentní to bude a odkud a jak silně nám to bude fičet dnes, ale s 350 indikovanými počítat můžeš Hlavně nesmíme vlítnout do těch flakových oblastí. Jednu jsem ochutnal dva dny zpátky a byl to velice intenzivní a ne moc dlouhý zážitek .
čas odletu 7:00AM (herního času)/ 20:00 reálného času
počasí: zataženo, výška mraků 800, -15 stupňů celsia, 8 m/s, směr větru 240 stupňů (tzn. od východu na západ dle BOX)
cílové letiště: Tačinskaja
aktuální mapa se všemi dostupnými hrozbami, které byly zaznamenány k současné situaci: Upravil/a magot dne 06-05-2022 19:26
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Fuci&HU:
nas vychytraly plan spocival v tom, ze poletime co nejdal od mest a dalsich podobnych mist, aby nas lstivy sovet nevidel. Melo to nevyhodu, ze napriklad otocny bod "louka" byl skutecne stred louky a ten se spatne identifikuje.
[img]https://oshi.at/vwSi/HQlr.JPG[/img] is not a valid Image.
Hledat reky taky nebyla zadna hitparada, takze prvnich nekolik etap jsme leteli ciste na stopky a nevedeli, jestli se jeste nekdy najdeme. Tedy, ja jsem nevedel, jestli se najdeme, Fuci tehdy jeste nevedel, ze oba nevime, jestli se najdeme. Nicmene dalsi useky byly v lesnatem terenu, takze po necelych padesati minutach mohl Fuci hrdinsky shlizet na cilove letiste:
[img]https://oshi.at/Hdmw/HihM.jpg[/img] is not a valid Image.
:-)
pomalu pojíždíme, napětí stoupá, otřesy z dopadů granátů artilerie doslova otřásají Junkersem
Soundtrack aktivován!
Čemuž to sice dodalo parádní filmovou atmosféru, ale kua nejde ztlumit volume, takže komunikace přechází na visuelní a chat. Naštěstí po 5 minut hudba končí
úzká formace s Noemisovým letem, kde navigoval Saldy. Málem jsem jim podvozkem urval směrovku.
Po většinu letu byla nulová viditelnost. Pouze v přízemním letu bylo možné sem tam zahlédnout stromy či obrysy měst. Před 8h ranní bylo takřka nemožné visuelně navigovat a nalézt např. zamrzlou řeku.
Po utavení prostředního motoru a zadření druhého motoru nastalo nouzové pokácení dvou bříz u města Borisovka kde byl radiomaják. Zhruba 10 minut před cílem
Tommyho let v pěkné formaci s druhou tetou
přistání Tomyho stroje a jeho dvojky
Heinkely byly a rychlé a doletěly mnohem dříve
vyložení zraněných
taborák na opečení buřtů už byl připraven! Upravil/a magot dne 07-05-2022 11:24
Dali jsme dva lety.
Jeden za noční čarodějnice a postřelovali startující stroje, hra nám dokonce připsala sestřel, i když nechápu. Motali jsme se tak kilometr až 1 1/2 daleko.
Potom střídačka a podle kompasu, hodinek a mapy ke zdárnému přístání s Tetičkou v Tačinské. Díky za taxikařinu Matmy!
Pánové bylo to fajn a něco trochu jiného.
Nu a příště už zase na ostro a na nože!
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.