November 23 2024 11:25:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Výška
torr
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t.
 
Sipi
A co ti ako brani vyletiet vyssie? :sm50:
 
57MH_Zvire
torr napsal:
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t.


No asi špatně pilotuješ. :hoper:
 
airspace.cz
torr
Sipi napsal:
A co ti ako brani vyletiet vyssie? :sm50:


rychlost v těchto výškach jsem rád že podle budíku mám 250-300km/h a letadlo je taknějak nestabiln.Velkých výšek jsem dosáhl pouze s Kometem,to mu říkám záchytný stíhač.
 
torr
57MH_Zvire napsal:
torr napsal:
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t.


No asi špatně pilotuješ. :hoper:


moc jsem teda nedozvěděl,měl jsem na mysli třeba jestli pomůže míchání benzínu, atp
 
Sipi
To si isiel nejak pomaly. Urcite si mal plyn na 100%? BF stupa jak opica a do tych 9 km dostupa rychlo. S FW sa do 8km tiez da slusne lietat. TA je uplne ina kategoria Úsměv
Upravil/a Sipi dne 27-02-2006 12:39
 
WT_Horrido
Letej tak vysoko jak to vyzaduje takticka situace a ukol ktery hodlas plnit.
To jen ti piloti drzci se zuby nehty za vsech okolnosti realneho letani na vychodni fronte letaji v 8000. Mrknutí
Upravil/a WT_Horrido dne 27-02-2006 12:41
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Sipi
Tu neslo ani tak kde a ako vysoko ma lietat ale o to ze sa tak vysoko nevyskriabe. Mrknutí
 
WT_Horrido
No ja jen ze neni nutne za vsech okolnosti splhat jako blazen.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Sipi
To je samozrejme suhlas. Gagarinom som sa nikdy netuzil stat. Šklebící se
 
Jp-
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
 
torr
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš


je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.
 
clone9cz
nahodou, litani v 10000 je bajecna vec ... polomer zatacky 2km, stoupavost 20 metru za minutu, kde je 100m vyskovy rozdil oproti nepriteli neco neprekonatelneho Úsměv
 
http://www.wwii-illusion.net
neky
Jp- napsal:
BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš


Nevim jestli ti to je jasný ale Jep tím chtěl říct, že budíky ti ukazují jinou rychlost, než letadlo vůči zemi skutečně má. v 8000 např. Bf109/G10 letí 680km/h.
a to, že ero lítá blbě je v pořádku, páč nahoře je řídký vzduch
a tedy nižší vzltak. a spousta motorů to taky nema ráda.
Upravil/a neky dne 27-02-2006 13:29
 
3BAP_Bugs
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš


je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.


Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:

1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)

Možno to pomôže:sm16:
 
http://3iap.org
GC3_Chroust
3BAP_UO_Bugs napsal:
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš


je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.


Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:

1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)

Možno to pomôže:sm16:




Vzdyt oni to maj prece samej automat...tam tohle muze vynechat Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
1stCL_Fucida
Jakýsi bojový dostup u Fw 190 A-4 je kolem 8km - tady letadlo ještě stoupá, trochu akceleruje, je jakž takž rychlé. Nemá moc smysl létat podstatně výš. Maximální hranice, kam se dokáže došplhat je kolem 10km..ale k boji je to tam nepoužitelné, sotva to tu výšku drží. S Fw 190 A-5 je to podobné, ale jednou jsem stroj vytáhl do 11km. Ale prakticky použitelné je to taky zhruba do těch 8km+. Bojovat s těmahle stroji proti vysoko letícím B17 je velkej hardcore Úsměv Fw 190 D-9 je na tom lépe..ale ne o moc. Pokoušet se o boj s Thunderbolty v 9km je už hodně u hubu..i když taky jsem asi před dvěma dny v téhle výšce "poučil" jednoho Thundera, který si následovně mohl vychutnat asi 60 - 90ti vteřinový pád do hlubin Úsměv. Úplně jiná kategorie je Ta 152 H-1 - v 9km se pustí do motoru trocha dusíku a bojovat se s tím dá až do nějakých 12km obstojně, maximální dostup je tak 14km. Tam už dokonce ani La-7 neotravují Úsměv.
Když se porovná výškovost BMW801 s DB605, tak Daimler je na tom lépe, ale 109ky jsou nahoře jen dost obtížně ovladatelné. Když se to srovná se Spitfiry IX, nedejbože HF.Mk.IX, tak jsou standardní Fw 190 A-8 a Bf 109 G-6 nad 7km proti Spitfirům skoro nepoužitelné. Ale holt nenaděláme nic..takhle to bylo Úsměv. Úplně největší masakr je to ale s Thunderbolty - tam je doslova cítit, jak amík se ten vpředu modlí, aby vystoupal nad 7km a němec za ním si zase přeje, aby ho dohnal včas, protože pak už ho nedožene a bude v loji Úsměv. Tyhle výškové souboje mají zvláštní kouzlo..všude kolem kondenzačky.. jen mám trochu odpor proti těmhle soubojům na východní frontě..občas mi trochu vadí, když si takhle poletuju ve 4km a hledám Sturmy..a pak uvidím jejich cover, kterej nad náma kondenzuje Úsměv. Na druhou stranu boj s kondenzujícím Rusem nebývá zdaleka tak těžký, jako s Američanem..přeci jen to americké turbodmychadlo..to je malý zázrak v téhle době.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
torr
3IAP_Chroust napsal:
3BAP_UO_Bugs napsal:
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš


je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.


Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:

1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)

Možno to pomôže:sm16:







Vzdyt oni to maj prece samej automat...tam tohle muze vynechat Šklebící seŠklebící seŠklebící se


moment všude právě není automat:
traktor(fw190) - chladič
štuka - chladič,pitch
he-111 - chladič,pitch
jak je to s míchaním palivové směsi to opravdu nevím
 
1stCL_Fucida
U Fw 190 nech chladič otevřenej - jen při zahřívání motoru na zemi a při únicích vysokou rychlostí ho zavírám. Na vrtuli ani na benzin nešahej Úsměv.

Se Stukou se do 8km stejně nevyškrábě, ale zase chladič naplno, vrtuli na 100%, stejný s He 111.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Do 4000 nemusis se smesi delat nic. Pak zacit ochuzovat podle toho jak se chova motor.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,024,957 návštěv