Výška
|
torr |
Přidané 27-02-2006 12:18
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t. |
|
|
|
Sipi |
Přidané 27-02-2006 12:31
|
Nováček
Příspěvek: 65
Založený: 03.10.05
|
A co ti ako brani vyletiet vyssie? :sm50: |
|
|
|
57MH_Zvire |
Přidané 27-02-2006 12:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1287
Založený: 30.09.05
|
torr napsal:
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t.
No asi špatně pilotuješ. :hoper: |
|
|
|
torr |
Přidané 27-02-2006 12:35
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Sipi napsal:
A co ti ako brani vyletiet vyssie? :sm50:
rychlost v těchto výškach jsem rád že podle budíku mám 250-300km/h a letadlo je taknějak nestabiln.Velkých výšek jsem dosáhl pouze s Kometem,to mu říkám záchytný stíhač. |
|
|
|
torr |
Přidané 27-02-2006 12:37
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
57MH_Zvire napsal:
torr napsal:
Sem tam někdo napíše že se stihačkou líta v 8km , s bombrem 5km atp.Já osobně jsem rád že se stihačkou doletim do 6 km s bombrem 3 km.Jak tedy na to?co dělám špatně.Mám na mysli letadla Bf-109,FW-190,Me-110,Ju-88,He-111.Uvažuji stihačky s defaultní výzbrojí a bombry s nákladem pum 1-1,5t.
No asi špatně pilotuješ. :hoper:
moc jsem teda nedozvěděl,měl jsem na mysli třeba jestli pomůže míchání benzínu, atp |
|
|
|
Sipi |
Přidané 27-02-2006 12:37
|
Nováček
Příspěvek: 65
Založený: 03.10.05
|
To si isiel nejak pomaly. Urcite si mal plyn na 100%? BF stupa jak opica a do tych 9 km dostupa rychlo. S FW sa do 8km tiez da slusne lietat. TA je uplne ina kategoria
Upravil/a Sipi dne 27-02-2006 12:39
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-02-2006 12:38
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Letej tak vysoko jak to vyzaduje takticka situace a ukol ktery hodlas plnit.
To jen ti piloti drzci se zuby nehty za vsech okolnosti realneho letani na vychodni fronte letaji v 8000.
Upravil/a WT_Horrido dne 27-02-2006 12:41
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Sipi |
Přidané 27-02-2006 12:40
|
Nováček
Příspěvek: 65
Založený: 03.10.05
|
Tu neslo ani tak kde a ako vysoko ma lietat ale o to ze sa tak vysoko nevyskriabe. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-02-2006 12:51
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No ja jen ze neni nutne za vsech okolnosti splhat jako blazen.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Sipi |
Přidané 27-02-2006 12:55
|
Nováček
Příspěvek: 65
Založený: 03.10.05
|
To je samozrejme suhlas. Gagarinom som sa nikdy netuzil stat. |
|
|
|
Jp- |
Přidané 27-02-2006 12:57
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš |
|
|
|
torr |
Přidané 27-02-2006 13:19
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 27-02-2006 13:22
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
nahodou, litani v 10000 je bajecna vec ... polomer zatacky 2km, stoupavost 20 metru za minutu, kde je 100m vyskovy rozdil oproti nepriteli neco neprekonatelneho
|
|
|
|
neky |
Přidané 27-02-2006 13:27
|
Nováček
Příspěvek: 29
Založený: 21.02.06
|
Jp- napsal:
BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
Nevim jestli ti to je jasný ale Jep tím chtěl říct, že budíky ti ukazují jinou rychlost, než letadlo vůči zemi skutečně má. v 8000 např. Bf109/G10 letí 680km/h.
a to, že ero lítá blbě je v pořádku, páč nahoře je řídký vzduch
a tedy nižší vzltak. a spousta motorů to taky nema ráda.
Upravil/a neky dne 27-02-2006 13:29
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 27-02-2006 13:34
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.
Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:
1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)
Možno to pomôže:sm16: |
|
|
|
GC3_Chroust |
Přidané 27-02-2006 13:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 367
Založený: 30.09.05
|
3BAP_UO_Bugs napsal:
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.
Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:
1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)
Možno to pomôže:sm16:
Vzdyt oni to maj prece samej automat...tam tohle muze vynechat |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 27-02-2006 14:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Jakýsi bojový dostup u Fw 190 A-4 je kolem 8km - tady letadlo ještě stoupá, trochu akceleruje, je jakž takž rychlé. Nemá moc smysl létat podstatně výš. Maximální hranice, kam se dokáže došplhat je kolem 10km..ale k boji je to tam nepoužitelné, sotva to tu výšku drží. S Fw 190 A-5 je to podobné, ale jednou jsem stroj vytáhl do 11km. Ale prakticky použitelné je to taky zhruba do těch 8km+. Bojovat s těmahle stroji proti vysoko letícím B17 je velkej hardcore Fw 190 D-9 je na tom lépe..ale ne o moc. Pokoušet se o boj s Thunderbolty v 9km je už hodně u hubu..i když taky jsem asi před dvěma dny v téhle výšce "poučil" jednoho Thundera, který si následovně mohl vychutnat asi 60 - 90ti vteřinový pád do hlubin . Úplně jiná kategorie je Ta 152 H-1 - v 9km se pustí do motoru trocha dusíku a bojovat se s tím dá až do nějakých 12km obstojně, maximální dostup je tak 14km. Tam už dokonce ani La-7 neotravují .
Když se porovná výškovost BMW801 s DB605, tak Daimler je na tom lépe, ale 109ky jsou nahoře jen dost obtížně ovladatelné. Když se to srovná se Spitfiry IX, nedejbože HF.Mk.IX, tak jsou standardní Fw 190 A-8 a Bf 109 G-6 nad 7km proti Spitfirům skoro nepoužitelné. Ale holt nenaděláme nic..takhle to bylo . Úplně největší masakr je to ale s Thunderbolty - tam je doslova cítit, jak amík se ten vpředu modlí, aby vystoupal nad 7km a němec za ním si zase přeje, aby ho dohnal včas, protože pak už ho nedožene a bude v loji . Tyhle výškové souboje mají zvláštní kouzlo..všude kolem kondenzačky.. jen mám trochu odpor proti těmhle soubojům na východní frontě..občas mi trochu vadí, když si takhle poletuju ve 4km a hledám Sturmy..a pak uvidím jejich cover, kterej nad náma kondenzuje . Na druhou stranu boj s kondenzujícím Rusem nebývá zdaleka tak těžký, jako s Američanem..přeci jen to americké turbodmychadlo..to je malý zázrak v téhle době.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
torr |
Přidané 27-02-2006 14:29
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
3IAP_Chroust napsal:
3BAP_UO_Bugs napsal:
torr napsal:
Jp- napsal:
hele tak asi nelítáš na plnej plyn :sm49: Bf-109 se do 8-9ti dostane snadno a nemusíš na nic šahat prostě si to vytrimuj na stoupání při nějakejch 230-300 km/h dej si třeba 100% plynu ať se ti to nehřeje a za chvilku tam seš. BTW ve vejšce je 300km/h rychlost podle budíků je dosela slušná si stáhni tu uitlitku na přepočítávání od Wtček a uvidíš
je pravda že trim vůbec nepoužívám,řízení mám čistě joyem(proto mě bolí ruka od častýho kvedlání),jinak plyn mám na 100-110%,jak teplota motoru dovolí.Ke trimu mám taknejak odpor protože mám pocit že když něco natrimuju tak se to zpátky nevrátí a musím zintenzívnit práci s joyem.
Ja teda vôbec nie som odborník na výškové lietanie. Max som sa vyškriabal do 5-6km:sm36::sm38:. Neviem, či to robím správne, ale používam:
1. nastavenie zmesy; nad 3500 dávam cca 70 - 80% Mix
2. nastavenie stupna kompresora 1-2-prp.3 (podľa otáčok motora)
3. nábeh vrtule nechám 100% (ak nepotrebujem fofrovať pri klesaní, znížim na 60-70%)
4. otvorený chladič 6 - 8 - open (podľa potreby)
5. občas ťuktnúť do trim (dá sa vrátiť do neutrálnej polohy nastavením tlačítka)
Možno to pomôže:sm16:
Vzdyt oni to maj prece samej automat...tam tohle muze vynechat
moment všude právě není automat:
traktor(fw190) - chladič
štuka - chladič,pitch
he-111 - chladič,pitch
jak je to s míchaním palivové směsi to opravdu nevím |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 27-02-2006 14:35
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
U Fw 190 nech chladič otevřenej - jen při zahřívání motoru na zemi a při únicích vysokou rychlostí ho zavírám. Na vrtuli ani na benzin nešahej .
Se Stukou se do 8km stejně nevyškrábě, ale zase chladič naplno, vrtuli na 100%, stejný s He 111.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 27-02-2006 14:36
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Do 4000 nemusis se smesi delat nic. Pak zacit ochuzovat podle toho jak se chova motor.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|