Kraken popisuje defekt ve výpočtu odečítání os. Ten tam evidentně je od první verze a můžete trénovat co chcete :D
Minimálně by se to mělo chovat jako kamov.
Očekávám, že to záhy fixnou ...
Jenomže ovladač (joystick, který máš doma) se neumí chovat jako ten, co je ve skutečném letectví a už vůbec ne jako ten, co je ve skutečném vrtulníku. A tím to je. Takže nezbývá nic jiného než vyřešit problém alternativní cestou.
Upravil/a AJaromir dne 01-04-2022 22:21
Ale LesníHu ty vůbec netušíš co to tam dělá. Tam i na zemi když dám páku na půlku dopředu, zmáčknu tlačítko, pákou vůbec nehýbám, mám ji stále napůl dopředu a pustím tlačítko, tak mě to samovolně dá plnou výchylku. To s vyvažováním nemá nic společného. Je to prostě kravina. Takhle vyvažování nefunguje v žádném letadle. Vyvážení tam není od toho aby vyhodnocovalo jakou silou na to tlačím. Vyvažování ke tam od toho abych to tam nemusel stále držet. Tak funguje vyvažovaní u všech letadel.
Nešto Ajaromíre alternativní cesta nemůže dělat něco jiného než skutečnost. Pak to se simulátorem nemá nic společného. Prostě i s pružinovým joystickem, když vychýlím páku a zmáčknu tlačítko, znovu ho uvolním a dám páku do středové polohy tak to virtuálně musí držet páku v té poloze kde jsem to držel předtím já. Ne dvakrát dále. Tohle je celý problém vyvážení v DCS AH-64 a proto se s tím dá jen obtížně létat. Je zajímavé že v DCS UH-1 takový problém není.
AH_Kraken napsal:
Ale LesníHu ty vůbec netušíš co to tam dělá. Tam i na zemi když dám páku na půlku dopředu, zmáčknu tlačítko, pákou vůbec nehýbám, mám ji stále napůl dopředu a pustím tlačítko, tak mě to samovolně dá plnou výchylku. To s vyvažováním nemá nic společného. Je to prostě kravina. Takhle vyvažování nefunguje v žádném letadle. Vyvážení tam není od toho aby vyhodnocovalo jakou silou na to tlačím. Vyvažování ke tam od toho abych to tam nemusel stále držet. Tak funguje vyvažovaní u všech letadel.
Hele, fakt netusim, co to tam dela, ale jestli to dela to, co jsi popsal, tak je to spravne, alespon v ramci moznosti danych tim, ze joystick ma pevne dane pruziny. Ano, v realite, ktere se lze slusne priblizit plne force feedbackovym joystickem, bys tu paku mel vepredu, zmackl bys tlacitko a paka by tam zustala. Kdyz nemas ffb joystick, tak trimem chces nastavit to, co jeho fyzicka stredova poloha reprezentuje (alespon ja to chci), a pak samozrejme jina nez stredova poloha reprezentuje jinou polohu. A vubec, co tedy chces, kdyz das paku dopredu, zmacknes tlacitko trimu a pustis ji, abys ji nemusel drzet, tak kde skonci a kde jinde by podle tebe skoncit mela?
Mimochodem, ASW-24 ma stejny system trimu: zmacknes tlacitko a paka zustane v aktualni poloze (a to temer perfektne, coz je na ciste mechanicky system slusny vykon).
Nezlob se LesníHu opravdu vůbec netušíš. Je jedno jestli mám pružinový joystick. Ta virtuální páka v kabině vrtulníku musí zůstat tam kde jsem při trimování měl joystick já a né se posunout jinam. A zůstat tam když mám pružinový joystick opět ve středu. Tak to funguje v DCS UH-1 a není s tím žádný problém.
Mimochodem, to co popisuješ u ASW-24 je to co tady celou dobu tvrdím.
AJaromíre - Kouknu na to jestli tam není někdy nějak zapnuté FFB. Ale má Warthog, tak by to snad nemělo mít vliv. V UH-1 to nedělá.
Ne, neni jedno, jestli mas pruzinovy joystick nebo FFB. V jednom pripade se fyzicka stredova poloha nezmeni, ve druhem ano. Veskere vychylky je treba pocitat vuci teto poloze.
Kraken popisuje defekt ve výpočtu odečítání os. Ten tam evidentně je od první verze a můžete trénovat co chcete
Minimálně by se to mělo chovat jako kamov.
Očekávám, že to záhy fixnou ...
Právě Kamov má proti ostatním kvedlákům benevolenci, tj delší čas po vybavení trimu a vrácení klacku do neutrálu. Právě kvůli reaktivnosti Apache to udělá po aktivaci ošklivej kopanec do ovládání, protože někteří piloti joy nestihnou včas vycentrovat. Nebo nemají klacky od těch správných výrobců.
Ne, Cibulemu to bude na MS Sidewinderu fungovat tak jak má!
Ostatní maj smůlu že si kupovali VKB, Virpil, TM a podobné pseudo klacíky
Já jsem měl FFB, Cyborg Evo, s bezdotykovým snímáním. Bohužel, odešel u něj ten bazmek na USB. Hlásil se počítadlu tu jako nedungující disk, tu jako shazovač do modré. Někdy "jen" cykloval otevřená okna... buď jak buď, lítat se s ním už nedalo. Před pár lety odešel do křemíkového nebe...
Ostatně mi sloužil asi 15 let a odlítal tisíce hodin. A nejen odlítal, taky odjezdil s různými pozemáky a kanony v WWIIOL apod.
Takže si CHcI KOUPIT nový joy s FFB.
Ale nový! Ne něco "jetého" z Amazonu!
Uvítám tvé doporučení. Cena není až tak určující, já ten joy užiju.
Prosím.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Jenomže ovladač (joystick, který máš doma) se neumí chovat jako ten, co je ve skutečném letectví a už vůbec ne jako ten, co je ve skutečném vrtulníku. A tím to je. Takže nezbývá nic jiného než vyřešit problém alternativní cestou.
No a ta alternativní cesta je?
A poprosím něco co KU*VA FUNGUJE!!!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Alternativa klacíky od VKB a jeho profi navržený trim, nebo (no-ffb sociální řešení) konkrétně model NXT EVO, vyndat obě pružiny a dotáhnout třecí mechaniku, tak aby páka zůstávala kde potřebuješ.
Ne, Cibulemu to bude na MS Sidewinderu fungovat tak jak má!
Ostatní maj smůlu že si kupovali VKB, Virpil, TM a podobné pseudo klacíky
Já jsem měl FFB, Cyborg Evo, s bezdotykovým snímáním. Bohužel, odešel u něj ten bazmek na USB. Hlásil se počítadlu tu jako nedungující disk, tu jako shazovač do modré. Někdy "jen" cykloval otevřená okna... buď jak buď, lítat se s ním už nedalo. Před pár lety odešel do křemíkového nebe...
Ostatně mi sloužil asi 15 let a odlítal tisíce hodin. A nejen odlítal, taky odjezdil s různými pozemáky a kanony v WWIIOL apod.
Takže si CHcI KOUPIT nový joy s FFB.
Ale nový! Ne něco "jetého" z Amazonu!
Uvítám tvé doporučení. Cena není až tak určující, já ten joy užiju.
Prosím.
Nové HW řešení existuje a jmenuje se Brunner a stojí 1249 eur + musíš mít TM nebo Virpil páku. https://www.brunn...-joystick/
S tím úplně nesouhlasím.
Ano patent se platí, ale neni to zase tolik peněz o proti podobným patentům na hw, který se běžně vyrábí a prodává.
FFB je drahé vyrobit. A stojí přesně tolik kolik uvádí Brunner.
(při malo výrobě, velko výroba by byla v rámci takového výrobku sebevražda)
Ta technologie je úplně jinej level než zbastlit obyčejný klacek s vačkama či pružinama.
MS na Sidewinderu těžce prodělal a musel to dotovat.
Tzn. cena Sidewinderu nebyla reálná a udržitelná, proto od něj dal Gates ruce pryč .
Teoretická cena velko výroby joye s ffb by odpovídala ceně volantu s ffb.
A volanty s ffb jsou důkaz toho že s patentovým trolem problém není. Jde o tentýž patent, ale jen v jedné ose namísto dvou.
Upravil/a magot dne 02-04-2022 13:53
Pro zajímavost jsem provedl průběh křivek při aktivaci trimu v grafice, interní DCS proti externí VKB vychytávce. Na prvním obrázku jasně vidět zvýšený překmit křivky způsobený těsně po uvolnění tlačítka a na konci okamžitý reset polohy.
Naopak u VKB čas potřebný na vycentrování joye máte ve vlastní režii, dokud neuvolníte tlačítko a následuje bonus pozvolný reset polohy.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.