Za specialku velmi dekuji.
Me dobrodruzstvi zacalo jiz odpoledne, kdy jsem si precetl, ze to bude dnes, zatimco ja jsem predpokladal odklad o tyden. Dusledek byl, ze sluchatka s mikrofonem zustaly v praci a experiment s blootooth mikrofonem skoncil tak, ze to ani nechcete slyset. Takze bez mikrofonu, coz pridalo kolegum vrasky na cele a ja se za to moc omlouvam. Nasledne se ukazalo, ze chat v teamspeaku je zakazany, takze jsem jen bezmocne poslouchal rady, ze si mam odmutovat mikrofon. Depresivni. Druhe dobrodruzstvi bylo, ze hned prvni zasobovani bylo na kriznik, coz s mym naletem v Hueyim asi tri hodin za posledni tri roky nedavalo prilis velkou pravdepodobnost uspechu. Ze jsem to nerozbil me uprimne prekvapilo. Pak to bezelo celkem hladce, az k pozarum, ktere mi shodily FPS asi na deset, coz pro manevrovani mezi stromy a sloupy nepomaha :-). Cestou zpet jsem vymeknul a udelal mezipristani na louce, abych se podival, jak to mam s ovladanim jasu nocnich bryli - mel jsem to skoro spravne, jen prohozene zvysovani a snizovani jasu, takze kdyz jsem tocil stale doleva, tak se jas drzel na maximu. Pak prislo treti dobrodruzstvi, neplanovane letani v noci, kdy jsem se, po pravde receno, citil jako uplny trouba.
Myslim, ze jsem mel ze vsech nejvetsi stesti, skript v mem pripade fungoval bezchybne, takze informace "kam" jsem mel vzdycky spravne. Jen me casto napadalo, o kolik lepe by se to letalo s Harrierem :-)
Propracovaný děj speciálky mě opravdu skvěle bavil. Velké poděkování tvůrci mise a ostatním pilotům za skvělou atmosféru.
Ještě musím vyzdvihnout bravurní pilotáž LesniHU, který i přes komunikační indispozici, jako jediný bez ztráty kytičky misi splnil.
petsild napsal:
Propracovaný děj speciálky mě opravdu skvěle bavil. Velké poděkování tvůrci mise a ostatním pilotům za skvělou atmosféru.
Ještě musím vyzdvihnout bravurní pilotáž LesniHU, který i přes komunikační indispozici, jako jediný bez ztráty kytičky misi splnil.
No kez by, po dotankovani na lodi jsem s tim svihnul do vody hned po rozjezdu na cestovni rychlost.
S tou radiokomunikaci s ATC, za me to bylo +- ok a potreba ladit frekvence se mi libila, zahaprovalo mi to jen jednou, kdy na zadost o start rekla vez unable, nevim proc, mozna mel nekdo zrovna pozadano o pristani, a mozna to bylo tim, ze mi pak nabizela pri priletu zadost o start.
Super specialka s výbornou atmosférou, která ukázala že se nemusí střílet aby to byla zábava. Nečekal jsem, že budu s Mi-8 létat čistej IFR a autor specialky taky ne .
Ale co? Stěrače stíraly i když nestíraly.
Musíme si to zopakovat!
Díky všem za účast a srdce bojovníka.
Jak se opět ukázalo autor míní lidé mění. Uvidíme s čím přijdou příští týden ohledně nových mraků a počasí. Udělám upgrade scriptu a můžeme to pak zkusit znovu.
Perfektna misia - tych 5 hodin, co ste (sme) u toho sedeli, utieklo ako voda!
Skvely scenar a dodatocne sa ospravedlnujem, ze som prisiel pozde a trochu "rozhodil" pocty... ale Edi vsetko bravurne za behu preplanoval!
Bavilo ma, ked sme zacali trochu kooperovat a lietat v skupine, a nie ako banda jednotlivcov. A ten cisty nocny IFR bol zahul najvatsi... :-)
Diky moc Edi, velmi rad to zaletim znovu, s novym počasím a.... kiez by v novej verzii DCS opravili ten bug s vahou podvesu u Mi-8.
Edi, s novym pocasim by ta tvoja minula misia dostala uplne iny nadych!
V editore si skus dat preset "Overcast and rain 1" (myslim... proste ten co pise visibility 0-5 NM), vysku zakladne daj co najnizsie, a letime!
Edi, s novym pocasim by ta tvoja minula misia dostala uplne iny nadych!
V editore si skus dat preset "Overcast and rain 1" (myslim... proste ten co pise visibility 0-5 NM), vysku zakladne daj co najnizsie, a letime!
Určitě na to dojde, bohužel jsem momentálně zaseklej a nemám čas na polety uvidíme tak za 14 dní.
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.