March 05 2024 08:38:28
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 1
606_Druindin

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
IL2 BOX online speciálka č.2 - Operation Repulse
Voyk
magot napsal:

Prosím piloty z JG26 o doplnění jmen. Danke.


Achileus
Foky
Hasič
Krak
BUS
Voyk
 
saldy
Bude upraven parametr pro tankování paliva-interval se prodlouží, nádrž je plná když přestane blikat symbol pumpy.

Bude upraven parametr pro doplnění munice-interval se prodlouží, letoun je dozbrojen když přestane blikat symbol munice. I zde je možnost zbrojení přerušit, ale není žádný indikátor co mechanici právě dělají. První se vždy dozbrojí munice do palubních zbraní, to může trvat i 1 minutu, pak se nakládají bomby/rakety, myslím že do 3 minut max. je vše naloženo...

U P-47 při plné náloži bomb/raket je třeba pro plné dozbrojení aktivovat "Ctrl A" ještě jednou, teprve pak vám dozbrojí i třetí bombu pod trupem. Fw 190F při plné náloži bomb mi to vše naložilo na jeden zátah a zrovna tak A-20, ale nezkoušel jsem ale všechny letouny. Někdy to může mít vrtochy, možná když dozbrojení zmáčknete trochu předčasně kdy motor není ještě úplně v klidu. Já doporučuju po dozbrojení letounu aktivovat "Ctrl A" ještě jednou pro jistotu a nic tím nezkazíte.

Zbrojit a tankovat můžete současně.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Všem kdo bude nakládat bomby a rakety (Fw-109A/P-47/P-38) silně doporučuje si dělat vzájemnou vizuelní kontrolu naložení zbraní s vaší dvojkou ještě na letišti.
Důvěřuj, ale prověřuj Šklebící se
 
Hot_Dog
magot napsal:

Všem kdo bude nakládat bomby a rakety (Fw-109A/P-47/P-38) silně doporučuje si dělat vzájemnou vizuelní kontrolu naložení zbraní s vaší dvojkou ještě na letišti.


To je přesně ono, co sme potřebovali, teď to bude mít další "náboj", pilot se musí starat, využít pomoct druhých, ověřit, to je přesně ono, díkyMrknutí Časy sou v pohodě, do 5 minut bysme měli přezbrojit a natankovat jakýkoliv letadlo v jakýkoliv konfiguraci, což je myslím na 4 hodinovou specku adekvátní...

Teď už je na každym pilotovy/letce aby se s tím naučili pracovat a připravili se na ostrou specku, dejte prosím vědět, až to bude nahraný na servru v tréninkový misi...
 
AH_Kraken
Na začátek chci říci že mě je jedno jestli se motory budou zahřívat nebo nebudou. Opravdu mi o to nejde.
Jenom když tady čtu jaké jsou možnosti té opravy a tankování. Tak to zahřívání motorů by mohlo zajímavě vyřešit penalizaci za to že pilot se nedostane do prostoru kde může být opraven (je sestřelen na přátelském území, havárie, nouzové přistání). Prostě když přistanu a dojedu do opravárenské zóny, tak mě ten motor za 5 minut tankování nevychladne. Ale když si musím vzít letadlo tak tam musím čtvrt hodiny čumět a zahřívat motor a jsem tím automaticky penalizován. Měl bych se pak o to víc snažit abych to dělat nemusel. Na začátku mise je to jedno tam se všichni přihlásí o půl hodiny dříve a stejně tam budou čekat tak o nic nejde.
 
606_Temp
Jo, takhle by mi to taky nevadilo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
V případě zájmu spojenecké strany mohu spáchat nějaké obrázky.

P-47D (D-28/ Razorback) - 6 slotů (bitevní) 354th FS
354 FS měla ve skutečnosti Mustangy verze D, možná záměna s 354 FG, ta má ve hře skin se žlutým čumákem a hnáty

P-47D (D-28/ Razorback) - 4 sloty (bitevní) 514th FS
Nasdílím skiny založené na skutečných kamuflážích

P-47D (D-28) - 4 sloty (bitevní/ stíhací) 379th FS
Kódy B8, mohu vyrobit

P-38J - 6 slotů (bitevní/ stíhací/ průzkum) 474th FS
P-38J - 2 sloty (průzkum - nebojový) 474th FS
Asi záměna s 474 FG, jako FS neexistovala

P-51D - 6 slotů (stíhací) 361st FS
Mám základní skin na základě originálu
Mohu dodělat v případě potřeby


RAF

Tempest Mk.V - 4 sloty (stíhací) No. 3 Sqn RAF
Vím že kluci své skiny mají, předpokládám, že je něměnili

Spitfire IX - 4 sloty (stíhací) No. 74 Sqn RAF
Označení 4D, v případě zájmu vyrobím

A-20B - 4 sloty (bombardovací) No. 180 Sqn RAF
Ve skutečnosti Mitchelly, kód EV, skin mohu vyrobit


[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/29/Ardeny.md.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a ringlett dne 29-01-2021 18:46
Nelétám, občas se plazím ...
 
Hot_Dog
Ringlette, domluv se Sokolem, on už něco má (nějaký P-47), na něčem pracuje (P-38), když to dáte dohromady, tak myslím, že máme hotovou celou spojeneckou stranuMrknutí Taky pokud budete dělat skiny pro bitevní P-47D, měl by každý kdo v tom sedí říct, jestli poletí "BubbleTopa" nebo "RazorBacka", abyste nedělali skin pro jiné letadlo... Za stíhací P-47D pojedeme pouze verzi D-28 "BubbleTop", ale ty už má sokol hotové...

Jen pro zajímavost, i ve hře je pochopitelný a uvěřitelný, proč USAF přešla z D-22 na D-28 který maj snad po všech ohledech horší letové vlastnosti... Jako těch 10-20km/h jako stíhač určitě každej rád vymění za ten výhled z kabiny, Gyro a dvojnásobnou nádrž na voduŠklebící se
Upravil/a Hot_Dog dne 28-01-2021 16:35
 
magot
@Fuči PM
 
1stCL_Fucida
magot napsal:

@Fuči PM


jj, vím, dnes večer, nebo někdy zítra to udělám
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
danke schön Úsměv
 
Bierglass
AH_Kraken napsal:

Na začátek chci říci že mě je jedno jestli se motory budou zahřívat nebo nebudou. Opravdu mi o to nejde.
Jenom když tady čtu jaké jsou možnosti té opravy a tankování. Tak to zahřívání motorů by mohlo zajímavě vyřešit penalizaci za to že pilot se nedostane do prostoru kde může být opraven (je sestřelen na přátelském území, havárie, nouzové přistání). Prostě když přistanu a dojedu do opravárenské zóny, tak mě ten motor za 5 minut tankování nevychladne. Ale když si musím vzít letadlo tak tam musím čtvrt hodiny čumět a zahřívat motor a jsem tím automaticky penalizován. Měl bych se pak o to víc snažit abych to dělat nemusel. Na začátku mise je to jedno tam se všichni přihlásí o půl hodiny dříve a stejně tam budou čekat tak o nic nejde.


Krakene, testováno na BF při -40st C to trvá výrazně méně než 5 minut.
 
magot
Nová verze test mise nasazena. Viz. update RRRR a další věci k pozemákům.
 
AH_Kraken
Bierglass napsal:

AH_Kraken napsal:

Na začátek chci říci že mě je jedno jestli se motory budou zahřívat nebo nebudou. Opravdu mi o to nejde.
Jenom když tady čtu jaké jsou možnosti té opravy a tankování. Tak to zahřívání motorů by mohlo zajímavě vyřešit penalizaci za to že pilot se nedostane do prostoru kde může být opraven (je sestřelen na přátelském území, havárie, nouzové přistání). Prostě když přistanu a dojedu do opravárenské zóny, tak mě ten motor za 5 minut tankování nevychladne. Ale když si musím vzít letadlo tak tam musím čtvrt hodiny čumět a zahřívat motor a jsem tím automaticky penalizován. Měl bych se pak o to víc snažit abych to dělat nemusel. Na začátku mise je to jedno tam se všichni přihlásí o půl hodiny dříve a stejně tam budou čekat tak o nic nejde.


Krakene, testováno na BF při -40st C to trvá výrazně méně než 5 minut.


Já vím. Já jsem to dnes odpoledne zkoušel s P-51 a je to k ničemu. Bohužel proti ROF kde to mělo význam to v IL-2 BoX je spíše jen na okrasu.
 
Bierglass
AH_Kraken napsal:

Bierglass napsal:

AH_Kraken napsal:

Na začátek chci říci že mě je jedno jestli se motory budou zahřívat nebo nebudou. Opravdu mi o to nejde.
Jenom když tady čtu jaké jsou možnosti té opravy a tankování. Tak to zahřívání motorů by mohlo zajímavě vyřešit penalizaci za to že pilot se nedostane do prostoru kde může být opraven (je sestřelen na přátelském území, havárie, nouzové přistání). Prostě když přistanu a dojedu do opravárenské zóny, tak mě ten motor za 5 minut tankování nevychladne. Ale když si musím vzít letadlo tak tam musím čtvrt hodiny čumět a zahřívat motor a jsem tím automaticky penalizován. Měl bych se pak o to víc snažit abych to dělat nemusel. Na začátku mise je to jedno tam se všichni přihlásí o půl hodiny dříve a stejně tam budou čekat tak o nic nejde.


Krakene, testováno na BF při -40st C to trvá výrazně méně než 5 minut.


Hm, co dá dělat. Ale teplota má vliv na kondenzační stupu. To funguje podle mně správně. Otestováno. Čím menší teplota, tím níže letadla píší kondenzační stopu.

Já vím. Já jsem to dnes odpoledne zkoušel s P-51 a je to k ničemu. Bohužel proti ROF kde to mělo význam to v IL-2 BoX je spíše jen na okrasu.
 
ringlett
Tak jo, dneska jsem zkoušel to tankování.

S P-47D-28, sedl jsem s nějakými 50 galony a holej. Ve chvíli kdy se mi pod křídly objevily bazuky jsem vypl tankování. Ve výsledku jsem měl na tři pokusy vždy mezi 50 - 60 % paliva.

Za mě dobrý. Největší stres je hlídání budíků abych udržel letadlo v limitech a neodvařil motor. Plus navigace k tomu. Jako bitevník jsem do počtu.

Mrknutí
Nelétám, občas se plazím ...
 
1stCL_Fucida
Pánové, založil jsem modré a červené vlákno. Pokud jej v rámci své strany nevidíte, dejte mi prosím vědět. Zpravidla je to tím, že jste v Magotově seznamu vedeni pod jiným jménem, než jste registrováni na SVK. Někde jsem se dovtípil, mnohdy ale ne.

RED
BLUE
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hot_Dog
Magote a Saldy, máme jako červená strana očekávat nějaký instrukce, nebo se máme řídit tím co je psáno na 1. a 3. příspěvku tohoto vlákna a naplánovat si to dle sebe?

Pokud samostatně, není problém, do začátku budem potřebovat vědět domovská letiště jednotlivých jednotek... Informace, které namá vědět zbytek modrých možno posílat třeba přes PM?
 
magot
ano, instrukce červené straně budou předány hlavnímu veliteli, ve stejný čas i modré straně
jinak nikdo z tvůrců nemá přístup do red vlákna
Upravil/a magot dne 30-01-2021 10:44
 
Hot_Dog
magot napsal:
jinak nikdo z tvůrců nemá přístup do red vlákna


To víme bo sme si to zkontrolovali a kvitujemeMrknutí A co se Fučidy týče, spoléháme na jeho německou čest, která je pověstnáÚsměv

Edit: A LesniHU už se za modrý přihlásit nemužeÚsměv
Upravil/a Hot_Dog dne 30-01-2021 11:18
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

21-12-2023 15:49
V nejhorším budeš muset aditivovat, např: https://www.profig
araz.cz/provozni-k
apaliny-a-udrzba/a
ditivum-do-benzinu
-150ml-e10--1-1000
-v-dx/

34,469,420 návštěv