March 29 2024 06:21:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
jardazov

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Skiny pro Il-2 GB
Bierglass
HM chápu, ale v RoFku to šlo. Fakt není jiná cesta? Asi budu muset trochu popíchnout Barona? Tak, že Barone , proč nemáme k dispozici oficiální skin packy , jako to bylo v RoFku?
 
Baron
Bierglass napsal:

HM chápu, ale v RoFku to šlo. Fakt není jiná cesta? Asi budu muset trochu popíchnout Barona? Tak, že Barone , proč nemáme k dispozici oficiální skin packy , jako to bylo v RoFku?


... lebo medveď je chlpatý a neholí sa.
Hals - und Beinbruch!
 
Bierglass
Baron napsal:

Bierglass napsal:

HM chápu, ale v RoFku to šlo. Fakt není jiná cesta? Asi budu muset trochu popíchnout Barona? Tak, že Barone , proč nemáme k dispozici oficiální skin packy , jako to bylo v RoFku?


... lebo medveď je chlpatý a neholí sa.

Šklebící se
 
ringlett
Bierglass napsal:

Baron napsal:

Bierglass napsal:

HM chápu, ale v RoFku to šlo. Fakt není jiná cesta? Asi budu muset trochu popíchnout Barona? Tak, že Barone , proč nemáme k dispozici oficiální skin packy , jako to bylo v RoFku?


... lebo medveď je chlpatý a neholí sa.

Šklebící se


Doporučuji zastřelit medvěda ...
 
ringlett
Czechoslovak pilots over Ostrava I

[img]https://www.2i.cz/images/2020/10/30/Ostrava.md.jpg[/img] is not a valid Image.

Husman_Viderspan_3BiLP_4_45

[img]https://www.2i.cz/images/2020/10/30/2020_10_30__21_40_46.md.png[/img] is not a valid Image.

Il-2m3
Il-2m3 posádky pilot Videršpán, střelec Husman, Ostravská operace 16. 4. 1945
Richard Husman alias Filip Jánský, autor knižní předlohy filmu "Nebeští jezdci" sloužil u 311. SQN ve Velké Británii a posléze u Československého bitevního pluku v SSSR. Během operačního letu 16. 4. 1945 sestřelil na jejich šturmovik útočící Fw 190F.

Capajevci_3Bilb_4_45

[img]https://www.2i.cz/images/2020/10/30/2020_10_30__21_42_7.md.png[/img] is not a valid Image.

Il-2m3
Letoun 3. Bitevního leteckého pluku Československé smíšené letecké divize v SSSR, duben 1945, Ostravská operace. Nápis Čapajevci má připomínat sovětské vojáky z doby Říjnové revoluce v Rusku.

B31_30BiLP_11_46

[img]https://www.2i.cz/images/2020/10/30/2020_10_30__21_37_6.md.png[/img] is not a valid Image.

B-31 s.č. 18694113, Listopad 1946
Letoun 30. Bitevního "Ostravského" leteckého pluku Československého letectva.


http://www.mediaf...rava_I.rar
Nelétám, občas se plazím ...
 
310_cibule
Docela by mne zajímalo, podle jakého klíče se na spitfiry psaly volací znaky na PRAVÉM boku. Zaznamenal jsem jak například E znak DU (jak to tu má většinou ringlet) , tak DU znak N. Any idea?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
310_cibule napsal:

Docela by mne zajímalo, podle jakého klíče se na spitfiry psaly volací znaky na PRAVÉM boku. Zaznamenal jsem jak například E znak DU (jak to tu má většinou ringlet) , tak DU znak N. Any idea?


Pořadí bylo dané předpisem. Ale hodně záleželo na zvyku perutě, prostoru pro označení vyčleněném a typu letoumu.

Já se snažím vycházet z fotografií, ostatních letounů perutě v dané době a dostupného předpisu.
Nelétám, občas se plazím ...
 
310_cibule
Jasně, to zní jako dobrá cesta.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
Jdu si posypat hlavu pískem. Tak dlouho jsem si hrál s dělenými a deformovynými znaky na SOP Šturmoviku v poválečném kabátě až jsem zapomněl otočit znak pod křídlem.

Mé hluboké omluvy a opravený skin ke stažení zde:

http://www.mediaf..._11_46.dds
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Otto Smik

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/Smik.md.jpg[/img] is not a valid Image.

Otto Smik (20. ledna 1922, Bordžomi, Gruzínská SSR – 28. listopadu 1944 nedaleko Zwolle, Nizozemsko) byl československý stíhací pilot slovensko-židovského původu.

Podrobněji zde:
http://www.classi...otto-smik/


Smik_BS461_222SQN_6_43

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/2020_11_1__16_24_11.md.png[/img] is not a valid Image.

Spitfire F.Mk.IXc, BS461, ZDoH, od 222. (Natal) perutě u níž Otto Smik působil po vynuceném odchodu od československé perutě, červen 1943.

Smik_MJ291_310SQN_8_6_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/2020_11_1__16_25_23.md.png[/img] is not a valid Image.

Spitfire L.F Mk.IXc. MJ291, NNoN, ze stavu 310. perutě u níž zahájil Otto Smik svůj druhý operační turnus v podobě z doby invaze v Normandii.

Smik_ML296_312SQN_8_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/2020_11_1__16_26_43.md.png[/img] is not a valid Image.

Spitfire HF.Mk.IXc, ML296, DUoN ze stavu 312. perutě v podobě ze dne kdy byl Otto Smik sestřelen nad okupovanou pevninou a následně se m u za pomoci odboje podařilo překročit invazní frontu.

Smik_RR227_127SQN_11_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/2020_11_1__16_29_52.md.png[/img] is not a valid Image.

Spitfire L.F.Mk.XVIe, RR227, 9NoR, ze stavu 127. perutě, které Otto Smik krátce velel. Jde o rekonstrukci možného zbarvení. Na tomto letounu byl Smik sestřelen 28. 11. 1944 nad holandským Zwolle.

Stead_TE184_Smik_repro_2019

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/01/2020_11_1__16_31_47.md.png[/img] is not a valid Image.

Spitfire L.F.Mk.XVI, TE184, G-MXVI, patřící Stephenu Steadovy, ve zbarvení připomínajícím poslední letoun Otty Smika. V posledních letech tento stroj tráví léto na letišti Plzeň - Líně.


http://www.mediaf...k.rar/file
Nelétám, občas se plazím ...
 
Baron
Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
ringlett



Díky

Teď bude pro změnu SNP Mrknutí
Nelétám, občas se plazím ...
 
Baron
Začni zháňať podklady na Hurricane Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Já myslel, že už dneska : (
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
Baron napsal:

Začni zháňať podklady na Hurricane Úsměv


Však už se těším, začneme Nočním žencem Mrknutí a 1.Sqn, a potom zase kolečko přes naše perutě. Jsem rád, že tam bude IIa.
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
První doma

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/03/Prvni-doma.jpg[/img] is not a valid Image.

17. září 1944 přistála na slovenském letišti Tri duby u Banské Bystrice čtveřice pilotů 1. Československého samostatného stíhacího pluku v SSSR. Symbolicky se tak uzavřela cesta československých letců na frontách Druhé světové války. Sice k trvalému návratu domů scházelo ještě hodně a stál dost krve, ale tady poprvé byl vidět skutečný pokrok v osvobozování Československa.

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/03/2020_11_3__16_9_44.md.png[/img] is not a valid Image.

Ten den se slovenské půdy dotkli kola letounů čtyř československých letců, velitele pluku Františka Fajtla, jeho zástupce Jana Klána, velitel první letky Františka Chábery a velitele druhé letky Josefa Stehlíka. Šlo o Lavočkiny La-5FN trupových čísel 58, 39, 02 a 88.

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/03/2020_11_3__16_11_39.md.png[/img] is not a valid Image.

Působení 1. ČsSSPl v rámci SNP je nejdelším zaznamenaným působením letecké jednotky za linií nepřítele.

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/03/2020_11_3__16_10_32.md.png[/img] is not a valid Image.

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/03/2020_11_3__16_12_19.md.png[/img] is not a valid Image.


Stažení zde:
http://www.mediaf...t+Home.rar
Upravil/a ringlett dne 05-11-2020 17:04
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
SNP

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/04/SNP.md.jpg[/img] is not a valid Image.

Nemusím doufám psát o co se jedná, že ne Mrknutí

SVZ_SNP_131485_9_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/04/2020_11_4__17_59_23.md.png[/img] is not a valid Image.

Ju52/3m v salóní úpravě. letoun byl zničen při německém náletu na letiště Tri duby.

SVZ_SNP_161725_9_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/04/2020_11_4__18_0_44.md.png[/img] is not a valid Image.

Bf-109G-6/R3 W.Nr. 161725 vyrobené v továrně v Regensburgu, ze stavu Kombinované letky. Letoun byl zničen během náletu Luftwaffe na letiště Tri duby 10. 9. 1944

SVZ_SNP_161742_9_44

[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/04/2020_11_4__18_1_37.md.png[/img] is not a valid Image.

Bf-109G-6/R3 W.Nr. 161742 vyrobeno stejně jako předchozí v Regensburgu, zobrazené tak jak asi vypadalo během bohaté bojové kariéry ve stavu Kombinované letky. Letoun havarova a byl zničen 25. 10. 1944 u Hermanovců.


Odkaz pro stažení:
https://www.media...P_1944.rar
Nelétám, občas se plazím ...
 
Bierglass
Obdivuhodné a skvělá práce. Škoda , že neděláš skiny pro LW.
 
ringlett
Bierglass napsal:

Obdivuhodné a skvělá práce. Škoda , že neděláš skiny pro LW.


Díky za kompliment.

Mám dva hlavní důvody.

1.) přijde mi, že je dělá každý
B.) nemám k tomu motivaci

Možná bude SVZ, nějaké S-99. Ale nemá to prioritu.
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Soubor ke stažení První doma byl poškozený, zde nová verze:

http://www.mediaf...t+Home.rar

V původním příspěvku nahrazeno také
Nelétám, občas se plazím ...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,600,153 návštěv