April 19 2024 07:52:59
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Skiny pro Il-2 GB
ringlett
WT_Horrido napsal:

ringlett napsal:

WT_Horrido napsal:

Nejdříve se podařilo znalcům přehodit RLM82 a 83 tak dokonale že obě barvy byly náhodně interpretovány jedna jako tmavě zelená a druhá jako světle zelená. Až se to podařilo ustálit tak se přišlo na to, že ta RLM82 nikdy brčálově světle zelená nebyla a RLM83 je modrá na bombardéry. A to je poslední aktualní stav. Jo a teda RLM81 exitovala ve třech odlišných odstínech.


Dobře, ale tím pádem padají všechy kamufláže třeba 190D udávané ve složení 82/83/76. A stávají se čím?


Jop. Předpis horních ploch byl pouze 81/82. Taky bylo přípustné kombinovat tmavé a světlé odstíny podle zásob, takže 74/82 a 75/81.


Hm, tohle jsem si myslel. Takže co bylo označované jako 82/83 bude ve skutečnosti spíš 74/82. Jdu hledat nějakou novější knížku na to téma. Nebo třeba vzorník ...
Nicméně zatím žádnou obří chybu ve schématech nemám. Naštestí. (75/81 mi přijde fúúúj Úsměv ) V tuhle chvíli to pro mne znamená ignorovat 83 a příležitostně si upravit barevnoi škálu fotoshopu ....

magot napsal:

ringlett napsal:

magot napsal:

ovšem mínus rozladěný RGB monitor a u něj sedící relativní pozorovatel, mnohdy i barvoslepý


Osobně jsem na tom s barvocitem celkem dobře, monitor snad taky v pořádku. Je to stejný problém jako typ materiálu ve fotografii. Vrátit se o 80 let zpět do továrny a napatlat si pěkně vzorky na ocelový plech bohužel (naštestí) nejde. (Jak já bych chtěl stroj času a pěkný suchý solný důl ...)

Já mám před sebou tři monitory a na všech třech vidím ten vzorkovník jinak Šklebící se


To je poněkud neštastné a osobně mě to utvrzuje v práci pouze na jednom monitoru Úsměv
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Když to tak pozoruji, co jsem znal jako RLM84 je teď brané spíš jako ta RLM76 Late. No uvidíme. Protože ten vzroník Ak co se na něj odvoláváš mi u britských barev Temperate Land scheme přijde mimo, v německých má uplně jiné obě RLM79, 04 je taky taková vycmrdnutá.
Nelétám, občas se plazím ...
 
WT_Horrido
AK mají na svoji interpretaci odstínu knihu na obhajobu za 1400 korun...

http://virtpilot....ook706.pdf

Po kliknutí zase odkliknout zpět, protože kopírování zabíjí hudbu Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
ringlett
WT_Horrido napsal:

AK mají na svoji interpretaci odstínu knihu na obhajobu za 1400 korun...

http://virtpilot....ook706.pdf

Po kliknutí zase odkliknout zpět, protože kopírování zabíjí hudbu Úsměv


jedno literární VAUuu!

Dodatek.
No ty krávo, tam toho je jak od Ježíška ....
Upravil/a ringlett dne 29-04-2021 15:20
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Zdatně jsme tu zakecali tohle:

ringlett napsal:

Rumunské Bf 109G-2

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/29/Cantacuzino-I.jpg[/img] is not a valid Image.
Grupul 7 Vanatoare, Esc 58, Constantin Cantacuzino, Kirovograd 6/1943

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/29/Cantacuzino-II.jpg[/img] is not a valid Image.
Grupul 7 Vanatoare, Esc 58, Constantin Cantacuzino, Moldávie 1943

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/29/Ioan.jpg[/img] is not a valid Image.
Grupul 7 Vanatoare, Esc 53, Magu Ioan, Mizil, 7/1943

Stažení:https://www.media...f109G2.rar

Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Měl bych dělat něco jiného, ale uvědomil jsem si ...

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/30/20Y_1.jpg[/img] is not a valid Image.

.... asi před dvaceti lety krátce před prázdninami vyšlo jako příloha tehdejšího Letectví a Kosmonautiky datové CD s první verzí hry Il- 2 Šturmovik.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/30/20Y_3.jpg[/img] is not a valid Image.

U jednoho kamaráda, zdravím Matmy, jsme to nainstalovali a zkoušeli. Narozdíl od předchozích Jane´s Fighters už mě to donutilo koupit první počítač a od té doby až na krátkou přestávku blbnu a blbnu a blbnu ...

[img]https://www.2i.cz/images/2021/04/30/20Y_2.jpg[/img] is not a valid Image.


Kdyby někdo chtěl tuhle moji soukromou výroční kamufláž pro Il-2 model 41: https://www.media...0w/20Y.dds
Nelétám, občas se plazím ...
 
Paulus
To už je 20 let...?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
310_cibule
Ano, dějiny před Maddoxem a po Maddoxovi...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
Albatros D.V
Alfred Lenz, Jasta 22, Ercheu, Francie, duben 1918

[img]https://www.2i.cz/images/2021/05/08/D_V_Lenz.jpg[/img] is not a valid Image.

Stažení:https://www.media...e_4_18.dds
Nelétám, občas se plazím ...
 
310_cibule
ringlette, neudělal bys prosím skin Kutellwascherovy IIc z doby, kdy 1. peruť ještě létala denní operace (s níž bude létat ta čtyřka na Točné)?

i.ibb.co/41czr0Q/Hurricane1-1.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
310_cibule napsal:

ringlette, neudělal bys prosím skin Kutellwascherovy IIc z doby, kdy 1. peruť ještě létala denní operace (s níž bude létat ta čtyřka na Točné)?

i.ibb.co/41czr0Q/Hurricane1-1.jpg


Mám rozdělané Jaky 1b, letkové skiny a mini monografii pro Palba.cz, ale ok, juknu na to přes víkend. Voňavku z Točné nebo reálný stroj? Jen se musím kouknout na víc fotek. (na původní válečný nemám žádný podklad.)
Jinak ta IV z Točné je přestavěná přesně do IIc. Má menší chladič a jiné křídlo. Podle původního seriálu by měla mít větší chladič (možná nosila i pancéřování chladiče) a univerzální křídlo s montážními body pro pylony raket.
Nelétám, občas se plazím ...
 
310_cibule
Ano, vím, dával jsem sem o tom informace (v samostatném vláknu).

Tohle jsem našel, nevím, jestli to stačí a hlavně jestli to odpovídá realitě. Je otázka, zda měl tu kresbu smrťáka už v době, kdy létali denní akce.

Raději reálný stroj : ) Uvidíš, jestli budeš mít čas. Když to nepůjde, budu létat s tvým "nočním" skinem, který jsi sem už dával.

i.ibb.co/9VCDf7B/schemes.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
310_cibule napsal:

Ano, vím, dával jsem sem o tom informace (v samostatném vláknu).

Tohle jsem našel, nevím, jestli to stačí a hlavně jestli to odpovídá realitě. Je otázka, zda měl tu kresbu smrťáka už v době, kdy létali denní akce.

Raději reálný stroj : ) Uvidíš, jestli budeš mít čas. Když to nepůjde, budu létat s tvým "nočním" skinem, který jsi sem už dával.


Ta kresba smrťáka je bohužel jen jedna paní povídala. Na černočerném nikdy nebyla a na tříbarevném nejspíše taky ne.
Na předchozích už vůbec ne.
Kut létal na BE150 a pak na BE581. Oba E.
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
Kompletní balík všeho (snad) co jsem zde zveřejnil do dnešního data.

[img]https://www.2i.cz/images/2020/10/28/2020_10_28__12_46_25.png[/img] is not a valid Image.

https://www.media...balík.rar
Nelétám, občas se plazím ...
 
311_Vont
Ahoj hoši, po očku to tak trochu sleduji, ale dohledat si nějaké informace není zas tak moc těžké. Snad se nebude nikdo zlobit, když sem dám tento odkaz:

http://www.rafaci...telwascher

Nevím přesně kdo je autorem přímo tohoto životopisu, vím jen, že se v tomto směru hodně angažoval Joe. Možná by nebylo na škodu některé věci s klukama konzultovat, znají hodně podrobností a mají k tomu i spoustu materiálu.

Asi vás bude nejvíce zajímat datum: 19.5.1942

tak GL Mrknutí
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg

Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
ringlett
311_Vont napsal:

Asi vás bude nejvíce zajímat datum: 19.5.1942

tak GL Mrknutí


Díky za odkaz.
Jsem přesvědčen, že ta citace pochází z knihy Rogera Darlingtona a zakládá se na vzpomínce jednoho z mechaniků (ostatně zveřejněné i jinde). Ten mechanik tvrdil, že ve stejné době byl BE581 natřen v trojbarevné kamufláži a při příležitosti návštevy dostal ten emblém.
Jenže my díky IWM, už několik let, a jím uveřejněným fotografiím víme, že ta kamufláž byla pouze černočerná. Fotografie mají pocházet z právě té návštevy novinářů.

Podobný emblém nese zelenohnědošedý hurricane v komiksu Night Hawk který v roce 1943 vycházel v USA a který se věnoval Kutovým osudům. Ale ten ho myslím má na obou stranách přídě.
Emblém v podobě v jaké se kreslí je známý pouze ze vzpomínek toho mechanika. Je mi líto, ale jméno si v tuhle chvíli nevzpomenu.

Osobně si nemyslím, že by na letounu kdy byl a velmi rád bych se mílil. Proto ho žádný z mých skinů nezahrnuje.
Nelétám, občas se plazím ...
 
311_Vont
Možné to je, ani já to nevím, jen se domnívám. Ale na druhou stranu, ať je to pravda nebo není, k tomu letadlu už to prostě patří Mrknutí

Vypadá to že budeme muset oslovit pana Rajlicha Úsměv
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg

Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
ringlett
Jak 1b ser.127

[img]https://www.2i.cz/images/2021/06/19/Morozov.jpg[/img] is not a valid Image.

Fomič Jakovlevič Morozov
31. Gardový Stíhací letecký pluk, 4. Ukrajinský front, červen 1944

Stažení: https://www.media...ng1944.dds
Nelétám, občas se plazím ...
 
ringlett
23. června 1942 RAF dostala nečekaný dárek.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/AFDU.jpg[/img] is not a valid Image.

Toho dne večer totiž bylo letiště Luftwaffe Morlaix bombardováno dvanácti Bostony doprovázenými Spitfiry Mk VB Československého Wingu pod velením pplk. W/Cdr Aloise Vašátka DFC. 310. a 313. peruť už před útokem kryla každá šest Bostonů zblízka a 312. poskytovala výškové zajištění. Pravý motor jednoho z bombardérů při návratu kouřil a útok Fw 190 přilákaného kouřem byl odražen Spitfirem NN-W. Velitel Wingu poručil veliteli 310. opozdilce ochránit a tak Boston s už uhašeným motorem dostal doprovod čtyř čerstvých stíhaček, které s ním letěly těsně nad hladinou.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/vasatko.jpg[/img] is not a valid Image.

Fockewulfy 190 letící od Cherbourgu svaz dostihly až u anglického pobřeží. Vašátko s 312. kryl ústup Wingu shora a točil proti nim. Během stoupavé zatáčky se jeho BM 592 srazil s Fw 190 Unteroffiziera Willy Reuschlinga,který se zachránil na padáku. Osobnost čs. letectva a první velitel Čs. stíhacího pluku pplk. Alois Vašátko vyznamenaný Záslužným leteckým křížem DFC zahynul. Pozemní kontrola poslala napadenému čs. Wingu na pomoc britskou 19. peruť a těm Fockewulfy sestřelily rovněž jeden stroj. Němci ztratili čtyři Fw 190, z toho jeden přistál ve Walesu. Všech dvanáct Bostonů ze z náletu na Morlaix vrátilo.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/reuschling-s.jpg[/img] is not a valid Image.

F/Sgt. František Trejtnar toho večera nad Morlaix neletěl. Dva Spitfiry 310. a 312. perutě dostaly za úkol čekat na letišti Bolt Head na Čs. Wing vracející se s prázdnými nádržemi a v případě nutnosti mu poskytnout ochranu. Raketa poslala piloty čekající na signál ve čtyřech Mk VB do vzduchu. Zapojili do boje, ale to už Fw 190 obracely k Francii. Proto F/Sgt. Trejtnar doprovodil Bostony nad exeterské letiště a nechal přistát je i Spitfiry Čs. pluku s prázdnými nádržemi, když si všimnul žlutého břicha Fockewulfu 190 nad sebou.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/trejnar.jpg[/img] is not a valid Image.

Vypálil po něm dávku a ten se odpoutal k úniku do slunce. To bylo v tu hodinu na západě, takže obě stíhačky se vzdalovaly dále na západ. Kdykoliv chtěl Fw 190 otočit zpět nad Francii, Trejtnar mu řezal zatáčku a šel po něm. Ve výšce 8300 metrů se Faber rozhodl otočit definitivně k Francii, ale protože si všiml, že o 90 metrů níže letící Trejtnarův Mk V BL 517 se může dostat jeho Fw 190 za ocas, vrhl se na něj shora. Obě stíhačky letěly proti sobě a střílely. Trejtnarova dostala zásah do motoru a souvrat byl proto bez rychlosti. Další Faberova dávka zasáhla pravé křídlo a polovina ho odletěla i s křidélkem. F/Sgt. Trejtnar byl zraněn střepinami a jeho letoun šel neovladatelný vývrtkou dolů. Pilot se kvůli odstředivé síle vývrtky nejdřív nemohl z kabiny Spitfiru NN-E BL 517 dostat, až pomohlo kopnutí do kniplu. Na padáku zpozoroval nalétávající Fw 190, ale Oblt. Faber po F/Sgt nestřílel a spirálou zmizel dolů. Trejtnar si při seskoku zlomil nohu a krvácel z ruky. Začal pískat na píšťalku, aby přivolal pomoc. Brzy se objevilo několik civilistů s puškami a i když na ně zakřičel : „Nejsem Jerry“, kvůli neanglickému přízvuku mu nevěřili. Když jim odpověděl, že je ozbrojen, musel vleže zdvihnout ruce. Naštěstí měl u sebe doklady a jejich ukázání ozbrojeným civilistům změnilo jejich chování. Byl naložen na vrata ohrady vystlané padákem a odnesen k blízké farmě, odkud zavolali pro sanitku. Ta ho odvezla do nemocnice v Exeteru. Až tam se F/Sgt dozvěděl od nového velitele Čs. Wingu, že jeho protivník přistál ve Walesu. S/Ldr František Doležal Trejtnarovi vyřídil od Oblt. Fabera pozdrav a gratulaci k záchraně. Trejtnar se ale s Faberem nesetkal, protože v době Trejtnarova propuštění z nemocnice už Oblt byl v zajateckém táboře v Kanadě.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/faber-s.jpg[/img] is not a valid Image.

Oblt Faber udělal před přistáním v Pembrey tři výkruty, při letu na zádech vysunul podvozek a bravurně přistál. Člen pozemního personálu se podle tradovaných vyprávění divil zvláštně pomalovanému letounu a ptal se Fabera, jaký olej používají oni, Norové. Faber mu měl odpovědět, že opravdu není Nor a že by mechanik měl upozornit své nadřízené, že Faber přistál. Teprve poté přiběhl se startovací pistolí Sgt Jeffries, který měl službu na věži a Faberovo přistání pozoroval dalekohledem. Sgt. chtěl zabránit, aby Faber odpálil nálož v Fw 190 nainstalovanou ke zničení letounu. Oblt. Faber byl odvezen na velitelství 10. stíhací skupiny do Fairwood Common a zúčastnil se večírku pořádaného velitelem stanice G/Cpt D. F.W. Archerleym.

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/AFDU.jpg[/img] is not a valid Image.

Oblt Faber byl v Německu v nepřítomnosti odsouzen a prý se v zajetí pokusil o sebevraždu. Ale tato informace pochází ještě z britských válečných zdrojů. Existují spekulace nad tím, že do celé záležitosti byla zapletena i britská tajná služba. S tím, že podle chování Oblt. Fabera před střetem s Fr. Trejnarem, mohl být Faber jejím agentem buď přímo, nebo byl některým z agentů získán pro úlet. Faber totiž nad Anglií poletoval minimálně dvacet minut před střetem s Trejnarem a trpělivě vyčkával přistání posledních Spitfirů. Během této doby navštívil několik letišt v okolí, jakoby hledal nějaké konkrétní. Také jeho chování před přistáním naznačuje možný záměr a budí dojem loučení s létáním. Nádrže jeho stodevadesátky byli po přistání ještě z třetiny naplněné ...

[img]https://www.2i.cz/images/2021/10/24/last.jpg[/img] is not a valid Image.

Fw 190A-3 Werknummer 135313 vyrobený v továrně Arado ve Warnemünde byl 24. června rozmontován a po zemi odvezen do Farnborough, kde byl jeho motor i drak rozebrán. Po důkladné prohlídce byl stroj opět smontován, opatřen britskými výsostnými znaky a novým sériovým číslem MP499. Dne 3. července s ním létal W/Cdr H. J. Wilson a po deseti dnech byl stroj přelétnut do Air Fighting Development Unit v Duxfordu. MP499 naposledy letěl 29. ledna 1943 a v září téhož roku byl drak ukořistěného letounu použit ke střeleckým testům. Poté zřejmě sešrorován.

Podle článku pana Valouška z časopisu Letectví a Kosmonautika, za použití dalších pramenů

Medailonek Františka Trejnara
https://www.csol....-trejtnara

Letouny A. Vašátka a A. Fabera jsou zobrazené podle dostupných fotografií, v případě letounů F. Trejnara a W. Reuschlinga se jedná o rekonstrukce podle dobových předpisů a zvyklostí útvarů u nichž oba letci působili.

Stažení: https://www.media...6.1942.rar

Fw 190A-3 W.Nr. 130313 Wilhelma Reuschlinga byl postaven v továrně Focke-Wulf v Brémách a Marienburgu.

Fw 190A-3 Werknummer 135313 Armina Fabera, byl postavený v továrně Arado ve Warnemünde, po přistání ve Walesubyl Brity demontován 24. června a převezen do Farnborough, kde byl rozebrán jeho motor a drak. Po důkladné prohlídce byl stroj znovu sestaven, opatřen britskými znaky a novým sériovým číslem MP499. Dne 3. července jej zalétal W/Cdr H. J. Wilson a po deseti dnech byl s ním přeletěl do Air Fighting Development Unit v Duxfordu. MP499 naposledy vzlétl 29. ledna 1943 a v září téhož roku byl drak ukořistěného letounu použit pro střelecké zkoušky. Poté byl zřejmě sešrotován.

Spitfire Mk.Vb BM592 Amose Vašátka byl postaven v Castle Bromwich, poháněn motorem Merlin M45 a sloužil u 8th Moaitenance Unit, 121st SQN a 310th SQN

Spitfire Mk.VB BL517 Františka Trejnara byl rovněž vyroben v Castle Bromwich, i on používal motor Merlin M45, do služby nastoupil u 39. Maitenance Unit a přes 341. SNQ až po 310 SQN
Upravil/a ringlett dne 24-10-2021 15:45
Nelétám, občas se plazím ...
 
310_cibule
Hezky napsáno, ringlette. A skvělé skiny. Díky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,720,230 návštěv