March 28 2024 10:02:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
Baron
Hot_Dog napsal:

No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistýZamračený


Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.

Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.
Hals - und Beinbruch!
 
LesniHU
To asi musí být ugra nadšená, ze vyšel c-47.
 
310_cibule
CSW_Karlos napsal:
Brigadýrku změní na helmu když zmáčkneš čudl "otevření pumovnice". 🙂


Že mě to nenapadlo. to je logický přece ; )))) Dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
311_Mart
LesniHU napsal:

To asi musí být ugra nadšená, ze vyšel c-47.


Jak to myslíš HU? C-47 dělala taky Ugra.
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
saldy
Premium Tank crew za 36. se všemi kolektory k tomu Mrknutí

https://il2sturmo...tank-crew/
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
LesniHU
311_Mart napsal:

LesniHU napsal:

To asi musí být ugra nadšená, ze vyšel c-47.


Jak to myslíš HU? C-47 dělala taky Ugra.
Eh, očividně úplně zmateně :/. Měl jsem nějak zafixováno, že to dělala konkurence.
 
Hot_Dog
Baron napsal:

Hot_Dog napsal:

No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistýZamračený


Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.

Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.


Aha, takže za to skutečně budou chjtít dvoje peníze, hm...
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
ringlett
Hot_Dog napsal:

Baron napsal:

Hot_Dog napsal:

No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistýZamračený


Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.

Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.


Aha, takže za to skutečně budou chjtít dvoje peníze, hm...


Zase tady mi to přijde logičtější než u Befek a Spitů 14 ...
Líčko a C-47 jsou fakt stejný jen na první pohled. PS-84 byla licenční DC-3 prvních sérií. Navíc jiné motory, trochu jiné prosklení, vstupní dveře jinde a nákladová vrata taky.

Každopádně ode mne nedostanou ani korunu dokud nebudou fungovat aspoň droptanky.
Nelétám, občas se plazím ...
 
311_Mart
Tak to našetříš docela balík Šklebící se
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
saldy
Taky na Li-2 dávali bomby a šli to házet na Helsinky, sovětský člověk to je koumák.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Kukuloo
Egyptania ich zas vygulali (pozor nie vygooglili) rucne. Ma tak napada ze collector Avia S-199 by bola fajn Šklebící se

A aj spit V so skratenym kridlom by som bral. Aj s hakom. Ale to asi az v tom novom sime Úsměv
Letka_13/Kukulo
 
jirik
U DC-47 lze měnit pozice posunem pohledu v kokpitu na klávesnici (posun doprava-doleva). Je tedy možný výhled z pozice obou pilotů a pak také z místa mezi nimi. Jsem si tak s DC-47 poletoval u Verdunu s flakem a helmy byly hned na hlavě. Úsměv Překvapila varianta amerického a britského pilota podle výběru skinu. Úsměv
 
magot
saldy napsal:

Taky na Li-2 dávali bomby a šli to házet na Helsinky, sovětský člověk to je koumák.

Aj izraelci v r. 48 improvizovali a shazovali bomby z C-47 a čistě transportních B-17. Prostě tlačili bombu ze dveří Úsměv
 
310_cibule
Tak uživatelé VR se do sedadla co-pilota nepodívají. S TrackIr by to mělo fungovat přes klávesy End a Delete, ale ve VR to nedělá nic.

A tomuhle si dovolej říkat simulátor, hajzlové ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
311_Mart
Nevím, ve kterém updatu se v ovládání objevil palivový systém, který budou dělat znovu a lépe Zamračený Nicméně u Dakoty funguje přepínání zobrazení stavu jednotlivých nádrží. Hezké. U ostatních letadel ale stále nezbývá, než čekat na automatické přepnutí.

Já to vidím, jak Hurvínek válku a tak nechápu, proč aspoň ty droptanky už nejsou venku. Bomby podvěsit umí, startovací motory podvěsit umí a s droptankama dělají takové cavyky Šklebící se
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
magot
Protože u každého letadla musí extra doplnit novou logiku rozšířeného palivového systému.
Zřejmě mají ten kód natolik unikátní pro každý stroj, že jim taková relativně banální věc zabere hodně času. A čas jsou peníze. A zřejmě proto nedělají Pacifik, protože jsou neschopný udělat jakoukoliv novou fyziku a logiku ve hře.
Rozpočet jim tak tak stačí na šroubování strojů do jednoho template + grafika..
 
LesniHU
Kez by byl kod pro kazde letadlu unikátní. Koneckonců, myslel bych, ze by to byla pointa cele akce s implementací palivoveho systému.
Hádal bych, ze největší problém, tj. mandaye, jsou v uprave 3d modelu kabin - animace ovládacích prvků. Programování je toho jen tak na týden, dva, plus dve hodiny na každý typ. Ze to nikdo nedela tedy není dane nemožnosti úkolu, ale ciste prioritama, jinými slovy, nemají pocit, ze by bylo dobré to do simulátoru implementovat.
 
Baron
Lesniku, prekvapuje ma, ze prave ty to takymto sposobom zlahcujes. S tvojimi znalostami (nielen) o programovani... Ak by to bolo take lahke ako to pises, davno to uz v hre je. Nadrze boli niekolkorat v teste a ak si dobre pamatam, 2x boli v release candidate, ale pre chyby, ktore sme zistili pocas testov, boli zatial nadrze odlozene.
Upravil/a Baron dne 25-11-2022 16:42
Hals - und Beinbruch!
 
ringlett
Já už nevím, dlouhobjsem nelétal, pak jsem si čuchl a bos se stal návykový. A je stále, žere mi spoustu času. Ale to původní nadšení mě přešlo. Vystřízlivěl jsem. S nadšením jsem v předprodeji koupil Normandii, chtěl jsem Tajfun, Mossie a těšil se na palivový manažment.
Dostal jsem super tajfun, ale ne cardoor variantu v kterou jsem doufal, že bude jako modifikace. Dostal jsem skvělou Mossie, ve které překáží ve výhledu vošoust co ani nedokáže nahlásit letadlo na šesté. Což ten nepřítomný ve starém ilu dokázal. A nedostal jsem nádrže, zato spoustu nedodělků. Lítat mě baví, ale budu hlasovat peněženkou. Sice těch mých pár babek v rozpočtu ani nepoznají, ale třeba to udělá víc lidí.
Nelétám, občas se plazím ...
 
LesniHU
Baron napsal:

Lesniku, prekvapuje ma, ze prave ty to takymto sposobom zlahcujes. S tvojimi znalostami (nielen) o programovani... Ak by to bolo take lahke ako to pises, davno to uz v hre je. Nadrze boli niekolkorat v teste a ak si dobre pamatam, 2x boli v release candidate, ale pre chyby, ktore sme zistili pocas testov, boli zatial nadrze odlozene.
Mno, vubec to nezlehcuju. Jen mam realisticky pohled na to, co tam patri, co je treba udelat, a co se delat nemusi, pripadne by nemelo. Takovy ten opak toho, rekneme, kdyz nekdo prosazuje, ze musi byt namodelovana vsechna streliste daneho letadla, a kdyz nebudou, tak radeji nic. To skutecne umeni ve vyvoji SW je prave rozhodnout, jak co implementovat, aby to nekazilo moznosti v budoucnu, a zaroven aby se neplytvalo praci na to, co mozna v budoucnu bude treba.

Takze co je treba? Implementovat system, ktery bude pracovat s nekolika entitami jako "nadrz", "ventil", "cerpadlo" a podobne, umi jejich vzajemnou interakci a bude mit jednotlive nadrze svazane s 3D modelem, bude mit ovladaci prvky pro uzivatele (klavesy i animace v kabine) a bude umet podle toho, co uzivatel nastavi, cucat palivo. System bude mit nadefinovane, v jakem poradi se nadrze pouzivaji (pro AI a autopilota), aniz by to pouzivalo cely komplikovany system vyse naznaceny (protoze prece chceme ty formace stovek AI bombarderu), a bude umet synchronizovat stav pres sit (stejne jako poskozeni, to neni nic noveho) a bude umet vycucat palivo z konkretni nadrze i jinak nez do motoru, typicky dirou po poskozeni. Pak je treba naskladat tyhle entity do kazdeho typu letadla.
Co neni treba? Alespon ne hned? Nejake GUIcko, kde si uzivatel bude volit, do ktere nadrze chce kolik. Proc by mel. Zmeny letoveho modelu zpusobene zmenou teziste a momentu setrvacnosti. AI, co pouziva cely system tak, jako lidsky pilot, co umi precerpavat palivo z poskozene nadrze do jine, a podobne vychytavky. Droptanky. Ty nejsou soucasti palivoveho managementu, fakt ne, ty se udelaji, az bude system, co je umi pouzivat. Co dela zasobovani palivem z nadrze ve velke vysce, pripadne za velkych teplot. Jak se chova zasobovani z nadrze pri negativnich geckach, pripadne ve skluzu. A tak dal.

Strucne receno, moje predstava neni implementovat nejaky monoliticky kolos.

Pokud jde o ty klikaci kokpity, no, co na to rici jineho, ja jsem tu psal hned na zacatku, ze je to velka chyba. A hlavne proto, ze to omezuje moznosti implementace jednotlivych vlastnosti letadla, jejich osobnosti. A jsme presne tam.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,595,642 návštěv