March 28 2024 09:49:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 1
Ajvn

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
568 Combatstick - Problém s Y-osou
CSL_Stuka
Zdarec. Před tím, než se v tom začnu šťourat fyzicky. Má někdo nápad, jak tohle opravit?

YouTube Video




Reinstal ovladačů proběhl, Několikanásobní kalibrace, Restart, doinstalace CH Panelu a ani několik dalších kalibrací a restartů nepomohlo.

Díky za jakoukoli radu
 
LesniHU
Nevim, ale vzhledem k tomu, ze moderni joysticky maji vnitrni algoritmy kalibrace, vyzkousel bych jeste nasledujici:
-vytahnout z pocitace a znovu zapnout. Je mozne, ze usb port mas stale napajeny a joystick po zapnuti spusti nejake auto-neco (a ted to nedela, protoze je stale pod napajenim).
-to same, ale pri zapnuti drzet stisknute tlacitko joysticku
V obou pripadech pritom projet vsechny krajni polohy
 
ZVP Zdenek
...rozdrbané axis settings, asi se to nevymaže reinstallem ovladačů....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
petsild
CSL_Stuka napsal:

Zdarec. Před tím, než se v tom začnu šťourat fyzicky. Má někdo nápad, jak tohle opravit?

YouTube Video




Reinstal ovladačů proběhl, Několikanásobní kalibrace, Restart, doinstalace CH Panelu a ani několik dalších kalibrací a restartů nepomohlo.

Díky za jakoukoli radu

Při Win rekalibraci si můžeš zaškrtnout čtení hodnot axis, pokud se přeruší čtení výchylky ještě před max. dorazem, půjde o hw problém.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
CSL_Stuka
Vyřešeno!!!!!!!

V první řadě díky všem, co obětovali co i jen minutu svého času, aby mi pomohli. Díky Mrknutí

petsild napsal:

Při Win rekalibraci si můžeš zaškrtnout čtení hodnot axis, pokud se přeruší čtení výchylky ještě před max. dorazem, půjde o hw problém.


Ano, byl to HW problém. Při odečítání se dělo přesně cos popisoval. Už už jsem se to chystal rozebrat , ale před tím se podíval na "Dissassemble video" Fightersticku, co mám cca očekávat. Tam chlápek ukazoval, jak jednotlivé osy fungují. Tak jsem začal kontrolovat i svoje osy a jednotlivé "kolečka" os kolem kniplu (viz obrázek níže).

Vlevo je plynovka (takže pro mě nezajímavé). Ta navíc nevykazovala problémy.
Uprostřed je něco jako "trim" křidélek ale s tím nebyl taky problém. Navíc kolečko bylo ve středové poloze.
Vpravo je něco jako "trim" výškovky. Tam byl kámen úrazu !!!!! Na tuhle osu jsem nikdy (ani před 9 lety, když jsem aktivněji létal) nesáhl. Kolečko bylo vždy ve vycentrované poloze. Při nějaké manipulaci jsem musel tohle kolečko posunout úplně dozadu. To pak způsobilo , že se při kalibraci kniplu nebral v potaz celý rozsah osy Y. Při navrácení kolečka vpravo do vycentrované pozice a následné kalibraci se vše vrátilo do normálu.

Podtrženo a sečteno:
1) Hlavní problém byl mezi židlí a kniplem
2) Do budoucna vždy centrovat 568 CH COMBASTICK s kolečkami pro osy X a Y ve vycentrované poloze.
3) Malý hack: Pokus chci aby Y osa měla fyzicky kratší dráhu třeba při přitažení (něco jako SW saturace), tak kolečko vpravo od kniplu vychýlím směrem k sobě a pak kalibruji.

P.S. Mile mě překvapilo, že po cca třech letech používání cca 2000h letu (odečetenu tehdy z XFireu) a devíti let ve skříní, jsem to jenom zapojil a funguje to krásně včetně centrování.

images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81A6IMXvoBL._SY550_.jpg
Upravil/a CSL_Stuka dne 02-11-2019 10:32
 
petsild
Aha... dobrá Úsměv závada, hlavně že povedlo vyřešit. Na tmavém videu fyzické trimy nejsou moc vidět no.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,595,607 návštěv