December 07 2025 08:19:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
568 Combatstick - Problém s Y-osou
CSL_Stuka
Zdarec. Před tím, než se v tom začnu šťourat fyzicky. Má někdo nápad, jak tohle opravit?

YouTube Video




Reinstal ovladačů proběhl, Několikanásobní kalibrace, Restart, doinstalace CH Panelu a ani několik dalších kalibrací a restartů nepomohlo.

Díky za jakoukoli radu
 
LesniHU
Nevim, ale vzhledem k tomu, ze moderni joysticky maji vnitrni algoritmy kalibrace, vyzkousel bych jeste nasledujici:
-vytahnout z pocitace a znovu zapnout. Je mozne, ze usb port mas stale napajeny a joystick po zapnuti spusti nejake auto-neco (a ted to nedela, protoze je stale pod napajenim).
-to same, ale pri zapnuti drzet stisknute tlacitko joysticku
V obou pripadech pritom projet vsechny krajni polohy
 
ZVP Zdenek
...rozdrbané axis settings, asi se to nevymaže reinstallem ovladačů....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
petsild
CSL_Stuka napsal:

Zdarec. Před tím, než se v tom začnu šťourat fyzicky. Má někdo nápad, jak tohle opravit?

YouTube Video




Reinstal ovladačů proběhl, Několikanásobní kalibrace, Restart, doinstalace CH Panelu a ani několik dalších kalibrací a restartů nepomohlo.

Díky za jakoukoli radu

Při Win rekalibraci si můžeš zaškrtnout čtení hodnot axis, pokud se přeruší čtení výchylky ještě před max. dorazem, půjde o hw problém.
img33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
CSL_Stuka
Vyřešeno!!!!!!!

V první řadě díky všem, co obětovali co i jen minutu svého času, aby mi pomohli. Díky Mrknutí

petsild napsal:

Při Win rekalibraci si můžeš zaškrtnout čtení hodnot axis, pokud se přeruší čtení výchylky ještě před max. dorazem, půjde o hw problém.


Ano, byl to HW problém. Při odečítání se dělo přesně cos popisoval. Už už jsem se to chystal rozebrat , ale před tím se podíval na "Dissassemble video" Fightersticku, co mám cca očekávat. Tam chlápek ukazoval, jak jednotlivé osy fungují. Tak jsem začal kontrolovat i svoje osy a jednotlivé "kolečka" os kolem kniplu (viz obrázek níže).

Vlevo je plynovka (takže pro mě nezajímavé). Ta navíc nevykazovala problémy.
Uprostřed je něco jako "trim" křidélek ale s tím nebyl taky problém. Navíc kolečko bylo ve středové poloze.
Vpravo je něco jako "trim" výškovky. Tam byl kámen úrazu !!!!! Na tuhle osu jsem nikdy (ani před 9 lety, když jsem aktivněji létal) nesáhl. Kolečko bylo vždy ve vycentrované poloze. Při nějaké manipulaci jsem musel tohle kolečko posunout úplně dozadu. To pak způsobilo , že se při kalibraci kniplu nebral v potaz celý rozsah osy Y. Při navrácení kolečka vpravo do vycentrované pozice a následné kalibraci se vše vrátilo do normálu.

Podtrženo a sečteno:
1) Hlavní problém byl mezi židlí a kniplem
2) Do budoucna vždy centrovat 568 CH COMBASTICK s kolečkami pro osy X a Y ve vycentrované poloze.
3) Malý hack: Pokus chci aby Y osa měla fyzicky kratší dráhu třeba při přitažení (něco jako SW saturace), tak kolečko vpravo od kniplu vychýlím směrem k sobě a pak kalibruji.

P.S. Mile mě překvapilo, že po cca třech letech používání cca 2000h letu (odečetenu tehdy z XFireu) a devíti let ve skříní, jsem to jenom zapojil a funguje to krásně včetně centrování.

images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81A6IMXvoBL._SY550_.jpg
Upravil/a CSL_Stuka dne 02-11-2019 10:32
 
petsild
Aha... dobrá Úsměv závada, hlavně že povedlo vyřešit. Na tmavém videu fyzické trimy nejsou moc vidět no.
img33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3301/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-11-2025 10:15
Cthulhu dostal podvodní piáno https://youtu.be/.
..UuLQP-YE8O

10-11-2025 10:38
Den válečných veteránů 11. 11. https://www.daruj.
..ojekt/1812

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

38,734,248 návštěv