Pokud by nebyl na trhu hodně dobrý Rift S od nějakých cca 13 tisíc, pak by cena byla hodně dobrá. Nicméně je to i tak férová cena. Tedy až na ten nákup u Amazonu, tam je to s reklamacemi poněkud složitější, než třeba u Alzy, CZC, nebo jiných českých eShopů.
U Amazonu vracení zboží i reklamace (oprávněné) jsou naopak velmi jednoduché a v případě vracení peněz je to 10x rychlejší, jak u českých eshopů (kde se musí doposílat číslo účtu, podepsané protokoly atd - pokud to nevyřizujete osobně). Doba, kdy byl Amazon "obchod z dalekého západu" je ta tam...
Jo, jenže u těch českých eshopů to můžeš často vyřídit osobně. Což se právě v případě reklamací hodí velmi. Obecně mi Alza/CZC vracela peníze v podstatě obratem. Pravda, nechával jsem si je poslat na účet, ze kterého jsem platil.
Ono je to s českým Amazonem trošku složitější. Přestože tady měl dlouhé roky shodou okolností právě reklamační centrum (PRG1 - ale cca dva roky zpátky zaniklo), administrativní centrum (PRG10) a od roku 2015 tady funguje i jedno z největších světových fullfillment center (PRG2, to má jen tak pro zajímavost násobnou kapacitu, než úplně celá Česká Pošta), tak české zastoupení pro zákazníky Amazon vlastně nemá. Ano, byla to podmínka pro vybudování PRG2, ale tak nějak se to nedaří plnit. Reálně tak veškerá zákaznická administrativa ČR probíhá přes Amazon.de se všemi výhodami i nevýhodami s tím spojenými. Dochází tak k absurdním situacím, kdy PRG2 odešle zásilku do Německa, odkud je doručena zpátky do ČR . Jakmile Amazon vytvoří skutečně plnohodnotné zastoupení v ČR, pak bych se toho nebál už vůbec, ale i tak je a bude proces reklamace náročnější, než si zajít na Alze na pobočku.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.