1stCL_Fucida napsal:
Spíš třeba sám pozoruji, že když brýle nějaký čas nenosím, tak bez nich vidím lépe, než když je nosím a sundám je jen na chvilku. Ale to je pak otázka, jestli je to spíše věcí oka, nebo mozku. Ono vůbec za hodně věcí může mozek .
Bé je správně dělá to mozek. U očních testů se to jednoznačně ukazuje. A u vyšších dioptrií to ani nenastává... prostě když čovek nevidí, tak nevidí
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
oko je ve VR je zaostřeno na konstantní vzdálenost; ta závisí na optické mohutnosti čočky a vzdálenosti dipleje; potíž je ale ta, že paralaxa se mění; link na hezký článek se dnes objevil na BOX foru ve VR sekci:
https://www.extremetech.com/extreme/311639-developer-vr-headset-eyesight
zdarec
pořidil jsem si VR bryle HP reverb 1000 a obnovil PC jsem naprosto spokojeny(jak řikal Fuči přišel jsem po 2 o panictvi)jenom se chci zeptat kdo tyto bryle vlastni jestli se da zoomovat a jestli se daji bryle( prosvitit) aby jsem kouknul kolem sebe bez sundani bryly, ovladače nepouživam,litam sturma BOS
Diky
Reverb G2 - srovnání s Indexem a Questem - pohled přes čočky (DCS od 8:15) YouTube Video
Obraz G2 je ve středu ostrý parádně, ale směrem od středu se rozostřuje. Zajímalo by mne, kdo máte G2, jak moc to člověk v reálu vnímá? Je to hodně znatelné, nebo naopak to člověk spíše nevnímá? Mám obavu, že to rozostření bude problém zejména pro spotting, tj. scenérii mimo kokpit...
Právě v těch předprodukčních recenzích G2 vychvalují, jak proti G1 nemá to rozostření obrazu směrem k okrajům. Když ale vidím jak to reálně vypadá, tak mi to rozostření moc vylepšené nepřijde...
Tak on je i ten současný Reverb oproti konkurenci trochu ostřejší (nebo aspoň mám ten pocit). Uvidíme, určitě ho budu mít a pak na něj udělám recenzi .
Kámen úrazu je zobrazování vzdálených objektů a všeobecně krajiny a horizontu.
Ne zobrazení přístrojů vzdálených 30 cm. To už bylo použitelné na první verzi reverb.
Právě. Každý recenzent na YT, když už použije simulátor, tak ukazuje jen kokpit. Chtělo by to skrze čočky vidět pořádně krajinu a letadla kolem. Když jsem měl Rift S, tak zobrazení okolí byl největší kámen úrazu. Proto by mne tak zajímalo, jak to zvládá G2 s větším rozlišením a lepší optikou...
Kámen úrazu je zobrazování vzdálených objektů a všeobecně krajiny a horizontu.
Ne zobrazení přístrojů vzdálených 30 cm. To už bylo použitelné na první verzi reverb.
Jak už jsem někde psal. Stačilo by udělat jednu verzi hry pro monitory a jedny verzi pro VR only, všechny tyhle problémy potom odpadnou.
No např. DCS má "optimalizaci" pro VR. Zřejmě i BOX.
Ale že neexistuje zobrazovací technologie rozměrů dvou smartphonů vedle sebe (tzn. malé displeje s velmi vysokým rozlišením), není problém hry.
Nelze vytvořit verzi hry na mizerný VR displeje aby to bylo popužitelné jako LCD, to se prostě vylučuje
To ano, ale to se bude vylučovat vždy. Jediná možnost je upravit velikosti, vzdálenosti a viditelnost tak, aby to bylo ve VR hratelné a tedy pro všechny VR hráče stejné.
Porovnávat nebo přemýšlet nad přímým srovnáním výhod VR a LCD, OLED, CRT atd je marné.
VR je tak jiná zobrazovací technologie, že možná nikdy nebude rozumné ji přimo porovnávat s čímkoliv jiným.
Ono je totiž klidně možné, že pokud někdo vyrobí dva displeje vhodné pro současné nároky na VR, tak LCD už budou standard 8k, nebo jen OLED, nebo uplně jiná technologie a stále tedy bude VR mnohem horší a stále bude možné napsat, že nelze vytvořit verzi hry na mizerný VR displeje. Dnes, ani za pět let.
Ta VR je nesrovnatelná technologie dnes a bude možná i zítra. Její výhody jsou jinde a nelze tuto technologii srovnávat s tím nejlepším, co současné monitory dokáží mnohem lépe. Tedy rozlišení.
Obrácenou cestou bychom totiž mohli hodnotit dnešní monitory oproti VR podobně. Nelze vytvořit verzi hry na mizerný LCD displeje aby to bylo použitelné jako VR.
První pohled na finální HP REVERB G2, kde vychvaluje zpracování a zdokonalení proti předvýrobnímu kusu.
Dále vyzdvihuje po nasazení lehkost a pohodlí, které u žádné jiné VR soupravy nezažil.
Ještě víc ho dostává bezkonkurenční kvalita použitého LCD - jako podání barev kontrast a skvělá odezva.
Je tuhle perfektní soupravu použitelně možné rozchodit na staré i7 s GTX 1080 Ti? YouTube Video
petsild napsal:
Je tuhle perfektní soupravu použitelně možné rozchodit na staré i7 s GTX 1080 Ti?
Určitě ano, když provozuju původní Reverb (se stejným rozlišením) na klasické 1080. G2 mám už od září předobjednaný, ale zatím to bohužel vypadá, že na mě přijde řada někdy počátkem roku 2021... :-/
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.