May 24 2019 23:22:47
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,626
· Nejnovější pilot: Balu
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS F-14B Tomcat
Saburo
Bude lepší když Tomcat bude mít vlastní téma oddělené od DCS Úsměv



@magot
zkoušel jsem ten nouzový odhoz podvěsů, není potřeba nic zapínat navíc, stačí jen zmáčknout tlačítko a haraburdí následuje zemskou přitažlivost

stiskl jsi to správné? Úsměv

Koukal jsem ještě na JDAM a kocour,
tak B je také nosily, ale jen 2000lbs a při poslední plavbě mohly nést i 500lbs (ale tu už byly asi jen Dčka).

Ale hlavně, aby mohly nosit JDAM musely prodělat upgrade na F-14B(U) - lepší INS a přidané GPS a součástí toho byl místo kulatého TID nový PTID (Programmable ...) dále Mission Computer a Controls and Displays Navigation Unit instalované do RIO kokpitu a pro pilota nový HUD, drobnosti jako nové datové sběrnice a další "black boxes" považujme za nepodstatné...

Hádám, že tedy JDAM pro kocoura asi nebudou Smutný
vyžadovalo by to nový kokpity pro oba
mimochodem je otázkou jestli tato konfigurace co máme vůbec mohla podporovat LANTIRN..

v pdfku v odkazu je poměrně podrobně popsána problematika integrování JDAM na kocoura
https://trace.ten...k_gradthes
 
magot
Saburo napsal:
@magot
zkoušel jsem ten nouzový odhoz podvěsů, není potřeba nic zapínat navíc, stačí jen zmáčknout tlačítko a haraburdí následuje zemskou přitažlivost

stiskl jsi to správné? Úsměv

Já doufám že jo - jettison stores a v konfiguraci dva baky pod motorama, tak se nic nestalo .. byl jsem teda bez paliva, ale to by nemělo mít vliv.
 
magot
po dnešním update (nevím jestli to má vliv) kocour padá do desktopu při BVR (mapa PG)
// edit, když jsem deaktivoval mody A4E/MB-339A tak už to nepadalo ..

Po testování Phoenixů (face to face 20k fts vs 21) A a C musím teda říct, že céčkový amraamy horneta jsou pěkná sračka, což by imho neměly bejt.
U Phoenixů A bych očekával krapet nespolehlivost, což se mě i potvrdilo 4 až 5 zhruba z deseti na max vzdálenost jdou do kopru, ale na kratší vzdálenosti 40 nm!! jsou stále dost efektivní. U verze C nevidím rozdíl, snad jen že na větší vzdálenost až 70 nm jsou stále schopný energicky manévrovat.
Btw, zajímalo by mě zda je možné rozprsknout nějakou velmi těsnou formaci jedním phoenixem.

Amraam C je účinnej tak na 19nm, což je pár okamžiků před dogfightem na nože .. to je BVR jak potmě na půdě

Btw AI F-14 vůbec phoenixy nepoužívaj ..
Upravil/a magot dne 26-03-2019 10:44
 
Saburo
Vypadá to, že kocour zvládá "supercruise" Smutný

i.imgur.com/AXS2n7o.png

Stačí 97% výkonu motorů a Mach 1 je překonán, zkoušeno i na default mapě s default počasím..
ráno to zkusím reportnout na ED foru, jestli mi něco neutíká Zamračený
 
magot
no je supercruise, tak jsem si říkal že se pohybuje podezdřele "pozitivně" bez forsáže Úsměv Hoď to na fórum no do chyb fm.
Vždyť i ten dostup co jsem típnul je moc, 18km, kocour dostoupal tak 15,5 + (při 15st)
 
AJaromir
Mám za to, že vysoká efektivita sřel již byla nahlášena a řeší se.
Jinak k té dostupnosti, jednalo se ve tvém případě o statický nebo dynamický výškový dostup?
Upravil/a AJaromir dne 26-03-2019 11:54
Pokud daný objekt vrhnete rychlostí vyšší, než 8km/s, tak poletí i hrábě.
 
Saburo
Asi to nakonec nebude tak jednoduché s tou supercruise.

Tak nějak se snažím něco o tom zjistit na netu a kocour s F110 motory v čisté konfiguraci by podle všeho měl být schopen supercruise bez přídavného spalování.
Někde se píše, že potřebuje přídavné spalování na překonání bariéry a pak už jen stačí "military power" na udržení M1+, ale jinde naopak, že nepotřebuje na překonání M1 přídavné spalování, že stačí "military power".
Zdá se, že to nebude tak jednoduché a jednoznačné.

Co jsem ještě zkoušel default mapu PG, s externíma nádržema jsem M1 nepokořil, s AIM7 pod trupem jo, ale těsně a motory musely běžet na 100% bez forsáže.

Je možné, že motory jsou trochu optimisticky naladěné, ale bude třeba "deeper research" Úsměv.

Na druhou stranu mi začíná více dávat smysl "zákaz" startů s přídavným spalováním (jak z CVN tak i z letiště) kde kromě extrémního rizika nebezpečného asymetrického tahu byly ty motory natolik výkoné, že přídavné spalování nebylo potřeba.
 
magot
U verze A (tedy jiné motory) jsem se dočetl že byl max cruise 1012 km/h. To byly ale jiné motory. Ovšem zdroj je pochybný ..
 
Saburo
Naneštěstí všechny dostupné manuály pro B a D modely jsou bez kapitoly XI "performance data" (tedy ty manuály co já jsem schopen schrastit)
tam kde mají být je jen odkaz : For aircraft performance data and charts, refer to NAVAIR 01-F14AAA-1.1..

Pro verzi A s TF30 se "Preformance data" dají nalézt, tam pak nalezneš dosahované rychlosti a podobně.
i.imgur.com/Wsz5SZ0.jpg
křivka s číslem 4 je rychlost pro A model s 4*AIM7 a 9720lbs paliva, režim motoru je 45 minutový - max. bez přídavného spalování? (pak už jsou jen zmiňovány max. A/B nebo max. continuous).

se mi to ňák vymazalo..
 
magot
@Saburo
Ten způsob jak se dostat mimo nepřátelské ozařování ECM, je zřejmě na DDD (v manuálu bod 20) "Pulse Gain" ten otočný prvek.
Tam se zřejmě měnila nosná frekvence radaru. Takže čistě teoreticky kdyby nepřátelský letoun znemožňoval své přesné zobrazení na radaru, po otočení by se to mělo srovnat, na vyšší frekvenci (do leva od norm). Pokud by chtěl nepřátelský letoun dál efektivně rušit musel by přeladit a rozšířit vyzařování do použité frekvence.
V manuálu je jen označen číslem 20, ale v popisu úplně chybí.
To podle mne ale nikdy v DCS nebude fungovat, maximálně se zmůžou na jednu statickou frekvenci (u nepřátelských strojů) a zda to půjde u F-14 měnit, to taky pochybuju .. ale uvidíme.

Btw tuhle primitivní mechaniku odrušení používá Mig-19 v rámci ON/OFF anti-jam, ale celá ta funkčnost tam je dost pochybná.
 
Saburo
Já myslím, že to je potlačení šumu (a vlastně i rušení), když to přeženeš tak neuvidíš vzdálené/slabší kontakty ale ani rušení od země atd..
To není změna frekvence, jen změna citlivosti přijímače.

něco jako kdybys pohyboval tou červenou linkou nahoru/dolu co je na obrázku
ty peaky jsou kontakty a přijímač vyhodnotí jen ty nad tou červenou čárou, ty co jsou pod následně potlačí a nezobrazí
i.imgur.com/5V0dz7T.jpg
 
magot
Saburo napsal:
když to přeženeš tak neuvidíš vzdálené/slabší kontakty ale ani rušení od země atd..

Jo, to by odpovídalo.
 
magot
AI třiadvacítky MLD osazený R-24T/R mě občas způsobujou CTD v tomcatu ..

tady se jedné nechtělo odporoučet po zásahu sidewinderem, tak se musela rozšroubovat kanonem ...
i.postimg.cc/XJfXH3JS/Screen-190326-213746.png
 
Kubrt85
Ahoj, k Hornetu jsem si vytvořil soubor pro export obrazu z dvou MFD na druhý monitor s Cougar rámečky. Soubor vypadá následovně:

_ = function(p) return p; end;
name = _('Moje MFD' );
Description = 'Moje MFD v pravo'
Viewports =
{
Center =
{
x = 0;
y = 0;
width = 1920;
height = 1080;
viewDx = 0;
viewDy = 0;
aspect = 16/9;
}
}




LEFT_MFCD =
{
x = 1923;
y = 0;
width = 820;
height = 820;
}

RIGHT_MFCD =
{
x = 3025;
y = 0;
width = 820;
height = 820;
}


UIMainView = Viewports.Center

Funguje to i u ostatních letadel, konkrétně jsem zkoušel A-10, AV-8 a Mig-21. U Tomcata se mi nedaří nic vyexportovat. Konkrétně mi jde o displeje pilota VDI a HSD. Při použití dvou monitorů se mi vyskytuje ještě jeden problém a to, že ovládací rozhraní Jestra se vycentruje přímo do prostředka mezi oba monitory. Půlka je na jednom a půlka na druhém monitoru. To bych potřeboval taky posunout. Děkuji za každou radu.
Příkad: https://www.reddi...s_vkb_ssc/
Upravil/a Kubrt85 dne 30-03-2019 21:59
 
Saburo
"nalezl" jsem mod na instalaci ICLS na pozemní letiště s civilním ILS na mapách Kavkazu a NTTR.
Je teda pro F-18, ale pro kocoura taky funguje.

Kocour neumí zpracovat civilní ILS (IRL nikdy) a tak tento mod prostě přidá ICLS systémy na letiště a pak stačí na AN/ARA-63 zvolit správný kanál pro letiště a máte jak zobrazený jak localizer tak glideslope.
https://www.digit...s/3303095/

Asi to neprojde ten jejich "integrity check" na online, ale jde jen o jeden soubor .lua pro každou z map tak není těžké je případně přepsat zpět dle potřeby Úsměv

Přidává to i pár TACAN stanic.

i.imgur.com/1S91w5r.png

i.imgur.com/UkChxs3.png

i.imgur.com/Ysd7bKk.png

p.s. s přídavnými monitory neporadím, mám jen jeden ...
 
magot
Dobrej tip.
Integrity checkem to asi neprojde, protože skrze beacon.lua by si lidi mohli zjednodušovat navigaci.
 
magot
Nevíte někdo jak funguje ten SEAM mod pro sidewinder?
 
Saburo
Když máš zamknutý cíl radarem tak v určitém rozsahu úhlů můžeš tím SEAM modem nasměrovat senzor Sidewinderu na ten zamknutý cíl, mimo normální skenovací pole hlavice rakety.
Nemusíš mít přesně letadlo nasměrované na cíl, ta hlavice se tam podívá sama.

Podřídíš tím natáčení senzoru rakety radarové anténě.

Tak to alespoň chápu já.
 
Aces_Wild
Bombing Quick Tips (Initial Point Mode) - We save Maverick and Charlie

* další díl tipů pro Tomcat od Jabberse

In this quick tutorial we look at Bombing with Computer Initial Point mode, we save Maverick and Charlie from the Russians and and production can continue Top Gun 2 because of it... go us!

YouTube Video


 
magot
Saburo napsal:

Když máš zamknutý cíl radarem tak v určitém rozsahu úhlů můžeš tím SEAM modem nasměrovat senzor Sidewinderu na ten zamknutý cíl, mimo normální skenovací pole hlavice rakety.
Nemusíš mít přesně letadlo nasměrované na cíl, ta hlavice se tam podívá sama.

Podřídíš tím natáčení senzoru rakety radarové anténě.

Tak to alespoň chápu já.


Takže postup je:
1 - mám locknuto
2 - zmáčknut button určený pro SEAM a na HUDu se zobrazí takový ten rozdělený kruh na dvě části?
A budu držet cíl v rámci toho kruhu? Sidewinder bude řvát ten tón a můžu pálit?

Mě to totiž zatím nikdy nefungovalo, nic se na hudu nezobrazilo ..
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-05-2019 17:12
Tak to bych si dovolil nenavrhnout 28.6.2019, protože to bude v Mostě Euro NASCAR.

22-05-2019 15:09
Bobře, nemůžeš ty, nebo nemůže ta hospa? Nešlo by to jinde, jindy, apod.? Kdybych věděl kde by to vyhovovalo, klidně to budu zařizovat já.

21-05-2019 20:28
TS mě hlásí že mám perma BAN... reasen: nickname můžete mě na to mrknout pls? ani nevím že bych byl někdy na TS SVK

18-05-2019 20:40
Smutný Ani nejaka minimalni varianta typu oznamim termin a postarejte se sami?

18-05-2019 19:01
HANÁ NENÍ

17-05-2019 18:22
Někdo s podpisem to zkazil. Nepište tam sakra.

17-05-2019 18:12
Magote, teď, teď tam najsou obrázky ani v podpisu a je to rychlé.

17-05-2019 17:04
2019

17-05-2019 16:48
To bylo pozvání?

17-05-2019 16:36
haná

22,113,429 návštěv