June 05 2020 02:05:00
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,660
· Nejnovější pilot: SVK_Motas
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS F-14B Tomcat
Aces_Wild
TWS-Auto Quick Look

* od Jabberse

Just a quick look at TWS-Auto coming to an F-14 near you soon(tm).

YouTube Video


 
LesniHU
Stava se vam taky “runaway trim”? Kdyz pred pristanim trimuju, tak zhruba v polovine pripadu se trim, nebo neco takoveho, rozhodne dojet na polohu opravdu nosem nahoru. Pak visim na motoru a je po pristavani. Musel jsem kvuli tomu prejit na uplne jiny system trimovani. Nemuzu vyloucit, ze je to dusledek malo FPS, i nektere dalsi veci ve FM to kazi. Tlacitkem trimu to neni.
 
magot
to je divné, mě se to nestává ..
 
Aces_Wild
U mě taky dobrý. Nemáš náhodou FFB knipl a nejsi pod stable DCS verzí? Můžeš případně nekam nahrát track kde ti to zlobí?
 
LesniHU
Knipl s vibracema ale bez sil, verze ze silvestrovskeho free weekendu (dostal jsem se k tomu az ted). Kvuli tomu memu zkouseni si nemusite delat starosti, jen me zajimalo, jestli se to deje i nekomu jinemu, nebo jestli to treba nema nejaky podklad z realneho letadla.
 
Aces_Wild
Já myslel verzi DCS. V případě, že provozuješ stabilní verzi (2.5.5.41371) je u F-14 mj. neopraveno následující:

Fix for doubling of trim rate when using a FFB stick (also ignore vJoy as a FFB device)

Opraveno v openbetě od verze 2.5.6.43453.
 
Saburo
LesniHU napsal:
Stava se vam taky “runaway trim”?

Nemohu říct "runaway trim", ale stává se mi často, že po ostřejším manévrování zůstane letadlo vytrimované "těžký na ocas" a nechce se srovnat, musím se s tím pak dost prát.
Mám pocit, že to jde se zapnutou autostabilizací (autopilot), vždy jí pak musím vypnout a trimovat jako divej...
Při tom manévrování nesleduju ukazatel trimu, ale křídla se furt přestavují a tím pádem i trimy. Při přistání jsem si toho nikdy nevšiml, ale před přiblížením vždy vypínám autostabilizaci a vyvažuju manuálně.
 
LesniHU
Jj, rekl bych, ze to ma tyhle dopady. Nejdriv jsem si myslel, ze jsem to pri trimovani prehnal a protrimoval se az do padu, ale nedava mi smysl, aby ani v takovem pripade plne potlaceny knipl nestacil pro sklopeni nosu dolu, alespon z hlediska realneho letadla.
 
falkon
Trim u F-14 a kombinacia FFB / non-FFB joysticku je velka magia, bohuzial.

Pre non-FFB kniple trim naklapa vyskovku (virtualne posuva stredovu polohu transformacnej funkcie joystick->vyskovka -- tato fcia je nelinearna).

Pre FFB joystick, ked je *vypnute* zaskrtavatko v Special Options (v sucasnej v2.5.6) to funguje tak, ze sa naklapa vyskovka A ZAROVEN sa mierne meni stredova poloha FFB paky (funkcia joystick->vyskovka je v tomto pripade tiez nelinearna).

Pre FFB joystick, ked je *zapnute* zaskrtavatko v Special Options (v sucasnej v2.5.6), tak sa hybe LEN stredova poloha FFB paky (funkcia joystick->vyskovka je v tomto pripade linearna).


To co popisujete (ze sa trim dostane do krajnej polohy) pravdepodobne sposobuje zapnuty autopilot, ktory si *mysli* ze mate vychylenu paku zo stredovej polohy. Ak som to pochopil spravne, autopilot ovlada lietadlo pomocou trimu. Problem je, ze ked je knipel vychyleny na nejaku stranu, tak autopilot sa to snazi kompenzovat trimom -- a kedze vy mate furt pohnuty knipel mimo stred, tak-nejak sa tie efekty spoja tak, ze to autopilot nikdy nevie vytrimovat, a tak trim skonci v nejakej extremalnej polohe. Po vypnuti autopilota sa potom musi trimovat naspat do zakladnej polohy. Ako to skontrolovat? Zapnite si infikaciu ploch pomocou Ctrl+Enter, ten maly diamant je poloha trimu. Mozete sledovat, co to u vas robi a v akych situaciach.
 
magot
Ale myslím že lesník nezmiňoval použití autopilota. Jinak to samé mě taky napadlo Úsměv
 
LesniHU
Diky vsem, na nejake autopiloty nebo autocokoli jsem nesahal, alespon ne umyslne. Jen mi nedava smysl z hlediska realneho letadla, ze nekdo udela system, ktery vicemene rekne pilotovi, ty mas sice paku na dorazu, takze chapu, ze neco opravdu potrebujes, ale takhle sis to nastavil, tak si ted klidne spadni :-)
 
falkon
LesniHU napsal:

Diky vsem, na nejake autopiloty nebo autocokoli jsem nesahal, alespon ne umyslne. Jen mi nedava smysl z hlediska realneho letadla, ze nekdo udela system, ktery vicemene rekne pilotovi, ty mas sice paku na dorazu, takze chapu, ze neco opravdu potrebujes, ale takhle sis to nastavil, tak si ted klidne spadni :-)

Ale takto to v realnom lietadle vobec nefunguje.

Domnievam sa, ze v realnej F-14 vychylka vyskovky je "priamo umerna" vychylke kniplu. Takze ked naplno potlacis knipel, dostanes vyskovku do maximalnej polohy -- bez ohladu na polohu trimu. Na polohe trimu bude len zavisiet, ci ten knipel tam musis drzat silou 1 kg, 10 kg, alebo 30 kg.
V realnom lietadle to ovladanie autopilota trimom dava velky zmysel -- typicky ked sa leti na autopilota, pilot knipel nedrzi. Kniplom hybe autopilot pomocou trimu. Ked sa toho ale pilot chyti, ma opat plnu kontrolu nad strojom (len sa obcas musi s kniplom viac "poprat"Mrknutí. Celkom intuitivny system. A navyse citi, ako sa s autopilotom 'pere', pretoze mu narastaju/klesaju sily v riadeni.

To co pozorujes, ze pri trime maximalne dozadu nemozes "pretlacit" lietadlo je, domnievam sa, nedokonalost simulatora, kedy vplyom tansformacnej fcie nie si schopny vyvolat maximalnu polohu "potlaceno" na vyskovke.
 
Saburo
LesniHU napsal:
Diky vsem, na nejake autopiloty nebo autocokoli jsem nesahal

To lítáš bez AFCS - Automatic Flight Control System a před letem ty tři kanály nezapínáš?
(i to sedá, to nepopírám)

To stačí na auto-pohyb výškovek, reaguje na změny polohy křídel, klapky, DLC a aktuálně vyplou reakci na vysunutou vzdušnou brzdu.
 
magot
Iránský dokument s anglickými titulky o F-14 v rámci Irácko - Íránské války včetně výpovědí IRIAF pilotů
YouTube Video



YouTube Video



YouTube Video



 
Aces_Wild
Exterior night lighting

Will see a significant overhaul in intensities in the next patch for improved nighttime visibility & identification at increased distances!

i.imgur.com/GrFrQQY.jpg
 
Aces_Wild
"Da Muttz Mover" Easter Egg

* od Jabberse:

I had given out some riddles and hints about this easter egg months ago, but no one got it. So, here it is, everything you need to do to see the easter egg yourself in game is included in this video! Enjoy!!!!

YouTube Video


 
Aces_Wild
Wolfpack! -A development continues with liveries.

i.imgur.com/2r51ckJ.jpg
 
Aces_Wild
Screenshot credit: Eight Ball

i.imgur.com/4iKAiSg.jpg
 
Aces_Wild
F-14B Tomcats of VF-31 Tomcatters

* povedené fanouškovské video

Video shot & edited by Diego Menendez for Dingo Studios

VF-31 Tomcatters Liveries by CVW-8 Download Link: https://drive.google.com/drive/folders/1Hg8UYWOmuh6Y88wNHHhUPoCuiwyivDqT

YouTube Video


 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

04-06-2020 15:33
Tak raději pij víc Úsměv

03-06-2020 15:20
... měli všichni chuť povídat, jak je to vtáhlo do historických chvil. Teď opět historická chvíle a letí se! Proto Salut! a dík všem za krásné vzpomínky ... (a už nepiju alkohol)

03-06-2020 15:20
Cassi, ono to bylo tak nějak automatické - vidět Crew Dragon letět z vzpomínat si na ten úžas z letu. Ze spolupráce s pilotama, z toho, že nebyli jen sólisti. Jak po Invazi i Palbě ...

03-06-2020 10:55
Nepij tolik Vencoure.

31-05-2020 07:53
... živé. Ano užil jsem si to. Včera jsem si uvědomil, že CD DM-2 je v opačném gardu. A opět bych na živé nestřílel. Díky za vše, žijte blaze! Salut!

31-05-2020 07:51
Vážení nejmilejší přátelé, kamarádí, díky, že jsem vás kdy poznal. Nevadilo mi, že po mne kdy střílíte, bral jsem to jako hru. Nechtěl jsem po vás střílet, bral jsem vás jako ...

27-05-2020 14:38

26-05-2020 08:35
K TIR3 som pouzival software pre TIR5

25-05-2020 18:37
TrackIr 3 odeslo mi PC potrebuju do novyho software k tomuto -na netu nelze najit pouze k Track 4 nebo 5

24-05-2020 08:14
Získal jsem 100 Kč na cestování a zážitky ze Slevomat.cz. Pokud by o to měl někdo zájem ozvěte se mi. Já nikam nejezdím! Mrknutí

24,073,269 návštěv