Někde u gyra je tlačítko na sesouhlasení s magnetickým, ale netuším, jestli je ve hře fční.
To je ale u ruskejch GMK systémů, kocour má inerci.
Hlavně to neřeší rozdíl mezi zeměpisným a magnetickým severem
Když dám compass mode (na pravým panelu) direct/ slaved tak na záložním kompasu ten rozdíl je korektně zobrazen (direct/ slaved - magnetický azimut bez gyro stabilizace vs gyro magnetický azimut + stabilizace), ale na HUDu to vypadá že v obou pozicích to ukazuje to samé.
Je to tak i u tebe?
Netuším jaká je logika různých zobrazení a nebudu to hledat..
Ale ve dvou režimech ze tří (DG a SLAVED) se kurs zobrazuje na všech ukazatelích shodně (na HUDu, BDHI a HSD).
Pokud dám jen COMP, tak ten magnetický kurs (pochopitelně shodný se zobrazeným na záložním kompasu a odlišný od HDG zobrazeným při F2 pohledu) je jen na BDHI. Trochu mi to dává smysl, ale ještě jednou říkám, že nevím jestli je to tak i v reálu.
DG si nastavíš kurs jaký chceš a u SLAVED záleží na inerci, teď si nejsem jistej jestli vůbec funguje položka "MAG VAR" (právě ten rozdíl mezi magnetickým a zeměpisným severem) a jestli ho případně AI RIO zadává (ale podle toho co to zobrazuje tak ne).
Direct jsem myslel jsem pozici COMP (compass). Čistej magnetickej kurz. Rozdíl mezi nimi (COMP vs SLAVED) na HUDu mě nesedí.
Pozice COMP by měla zobrazovat čistý magnetický kurz bez gyro stablizace.
SLAVED pozice by měla držet magnetický kurz stabilizovaný gyrem.
// edit - teď jsem letěl mise na Nevadě a fungovalo to OK, tak tím pádem to je divný.
Jak mě to nešlo tak to bylo na mapě PG.
Upravil/a magot dne 15-08-2019 22:08
Narazil jsem na chybu. V tomcatu dám komunikační menu/ letka/ F9 ECM a Track ir začne blikat žlutě a přestane fungovat.
Tohle menu ECM jsem našel jen že se nabízí v F-14. (v FC3 jsem se nekoukal) V F-18, AV8 atd není ..
V ostatních menu a a jinak všeobecně TIR šlape bez problémů. Mám teda TIR 4. Dělá vám to taky?
Díky Chuckovu manuálu na F-14 jsem zjistil, že jde VHF/UHF radio AN/ARC-182 používat jako NDB při využití VORů...
Není to zdaleka tak přesné jako VOR a neumí to pracovat s DME, tak není ani vzdálenost, ale je to "zajímavá" pomůcka navigace.
Funguje to na všech mapách s VORy, stačí v ME předladit rádio nebo ho přeladit za letu, což AI RIO hravě zvládne .
Následně přepnout rádio do DF modu (musí RIO za letu) a být v dosahu, je mimochodem slabě slyšet značka majáku vysílaná morzeovkou (neumím jí, tak nevím, jestli je OK).
včera dal Cobra 847 z HB příspěvek o dalším postupu na kocourovi
malej výcuc:
JESTER LANTIRN
Je blízko dokončení, nacházejí se ve finální části vývoje. Mělo by to být vydáno jako separátní update?
Jsou přesvědčení, že nalezli tu správnou formu kdy jak JESTER dokáže operovat s LANTIRNem jak nezávisle tak i na základě povelů pilota.
Hráčem ovládaný pilot bude moci říci kam se má JESTER podívat, jestli na waypoint, na dané koordináty nebo značku na mapě a na oblast včetně její velikosti kde hledat.
Dále bude schopen určit prioritu cílů, tanky, SAMy případně lodě a další.
TWS AUTO
By konečně melo být k funkční začátkem Listopadu pro OPEN BETU.
JESTER
Mělo by dojít v vylepšení jeho činnosti pro IFF a informačního přehledu v blízkém manévrovém boji.
Na základě spolupráce s hráčskou komunitou neustále pracují na jeho vylepšeních.
AIM-54
Konečně mohou použít nové API pro ovládání AIM-54 z F-14.
Změny v současné době už fungují v interních verzích hry a jsou testovány.
jak tedy bude vypadat let AIM-54 v jednotlivých režimech:
TWS vzdálenost cíle více jak 10NM - LTE 3s, LOFT, SAHR/DL a je aktivována do aktivního modu 16s před zásahem
PDSTT vzdálenost cíle více jak 10NM - LTE 3s, LOFT, SARH/DL a zásah cíle - raketa nepřejde do aktivního modu
TWS nebo PDSTT vzdálenost cíle méně jak 10NM nebo PH ACT - LTE 3s, no LOFT raketa je aktivní okamžitě po odpálení
PSTT nebo BRSIT nebo ACM "krytka nahoru" (bez loknutého cíle nebo PSTT, PDSTT) - LTE 1s (kromě STT zaměření v úhlu větším jak 15° pal LTE 3s), no LOFT a okamžitý aktivní mod
Další změnou bude, že v případě ztráty kontaktu v TWS režimu nepřejde AIM-54 do aktivního pokud není raketa v pozici méně než 16s od vypočítané vzdálenosti od cíle v momentu ztráty kontaktu.
Ale WCS dokáže 2min udržet cíl v paměti a počítat jeho pravděpodobnou polohu i při ztrátě kontaktu s ním a pošle raketě signál k aktivaci v předpokládané oblasti cíle.
VZHLED
v posledním čtvrtletí nás čeká:
konečně budou EGIT budíky ne ty co tam jsou (pro -A model)
Forrestal
různé drobné úpravy detailů..
úpravy pro
FLIGHT MODEL
MULTICREW
CAMPAIGN
bude pro -B model na konci letošního roku, odehrávat se bude koncem 80tých let a bude na mapě Kavkazu a bude pravděpodobně zahrnovat i Co-Op verzi.
F-14A
makají na ní
důležité oblasti:
-nový model pro TF-30
-"rozdělit jeden modul na dva"
-krytka na TCS
-nové liverines pro F-14A
-ALR-45 RWR, zvuk a symboly
-nové antény, trysky a vstupy vzduchu
-drobné úpravy letového modelu
Nazdááááár, Ronsoči
AH_Jiříček létá o sto šest. Teď je ale u Lionů. Pepan a Sabot od Lionů taky občas zaletí. Ale už nás moc není, no : ) Kraken letěl nedávno speciálku.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.