March 28 2024 09:48:31
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS F-14B Tomcat
magot
Saburo napsal:
@magot
zkoušel jsem ten nouzový odhoz podvěsů, není potřeba nic zapínat navíc, stačí jen zmáčknout tlačítko a haraburdí následuje zemskou přitažlivost

stiskl jsi to správné? Úsměv

Já doufám že jo - jettison stores a v konfiguraci dva baky pod motorama, tak se nic nestalo .. byl jsem teda bez paliva, ale to by nemělo mít vliv.
 
magot
po dnešním update (nevím jestli to má vliv) kocour padá do desktopu při BVR (mapa PG)
// edit, když jsem deaktivoval mody A4E/MB-339A tak už to nepadalo ..

Po testování Phoenixů (face to face 20k fts vs 21) A a C musím teda říct, že céčkový amraamy horneta jsou pěkná sračka, což by imho neměly bejt.
U Phoenixů A bych očekával krapet nespolehlivost, což se mě i potvrdilo 4 až 5 zhruba z deseti na max vzdálenost jdou do kopru, ale na kratší vzdálenosti 40 nm!! jsou stále dost efektivní. U verze C nevidím rozdíl, snad jen že na větší vzdálenost až 70 nm jsou stále schopný energicky manévrovat.
Btw, zajímalo by mě zda je možné rozprsknout nějakou velmi těsnou formaci jedním phoenixem.

Amraam C je účinnej tak na 19nm, což je pár okamžiků před dogfightem na nože .. to je BVR jak potmě na půdě

Btw AI F-14 vůbec phoenixy nepoužívaj ..
Upravil/a magot dne 26-03-2019 10:44
 
magot
no je supercruise, tak jsem si říkal že se pohybuje podezdřele "pozitivně" bez forsáže Úsměv Hoď to na fórum no do chyb fm.
Vždyť i ten dostup co jsem típnul je moc, 18km, kocour dostoupal tak 15,5 + (při 15st)
 
AJaromir
Mám za to, že vysoká efektivita sřel již byla nahlášena a řeší se.
Jinak k té dostupnosti, jednalo se ve tvém případě o statický nebo dynamický výškový dostup?
Upravil/a AJaromir dne 26-03-2019 11:54
 
magot
U verze A (tedy jiné motory) jsem se dočetl že byl max cruise 1012 km/h. To byly ale jiné motory. Ovšem zdroj je pochybný ..
 
magot
@Saburo
Ten způsob jak se dostat mimo nepřátelské ozařování ECM, je zřejmě na DDD (v manuálu bod 20) "Pulse Gain" ten otočný prvek.
Tam se zřejmě měnila nosná frekvence radaru. Takže čistě teoreticky kdyby nepřátelský letoun znemožňoval své přesné zobrazení na radaru, po otočení by se to mělo srovnat, na vyšší frekvenci (do leva od norm). Pokud by chtěl nepřátelský letoun dál efektivně rušit musel by přeladit a rozšířit vyzařování do použité frekvence.
V manuálu je jen označen číslem 20, ale v popisu úplně chybí.
To podle mne ale nikdy v DCS nebude fungovat, maximálně se zmůžou na jednu statickou frekvenci (u nepřátelských strojů) a zda to půjde u F-14 měnit, to taky pochybuju .. ale uvidíme.

Btw tuhle primitivní mechaniku odrušení používá Mig-19 v rámci ON/OFF anti-jam, ale celá ta funkčnost tam je dost pochybná.
 
magot
Saburo napsal:
když to přeženeš tak neuvidíš vzdálené/slabší kontakty ale ani rušení od země atd..

Jo, to by odpovídalo.
 
magot
AI třiadvacítky MLD osazený R-24T/R mě občas způsobujou CTD v tomcatu ..

tady se jedné nechtělo odporoučet po zásahu sidewinderem, tak se musela rozšroubovat kanonem ...
i.postimg.cc/XJfXH3JS/Screen-190326-213746.png
 
Kubrt85
Ahoj, k Hornetu jsem si vytvořil soubor pro export obrazu z dvou MFD na druhý monitor s Cougar rámečky. Soubor vypadá následovně:

_ = function(p) return p; end;
name = _('Moje MFD' );
Description = 'Moje MFD v pravo'
Viewports =
{
Center =
{
x = 0;
y = 0;
width = 1920;
height = 1080;
viewDx = 0;
viewDy = 0;
aspect = 16/9;
}
}




LEFT_MFCD =
{
x = 1923;
y = 0;
width = 820;
height = 820;
}

RIGHT_MFCD =
{
x = 3025;
y = 0;
width = 820;
height = 820;
}


UIMainView = Viewports.Center

Funguje to i u ostatních letadel, konkrétně jsem zkoušel A-10, AV-8 a Mig-21. U Tomcata se mi nedaří nic vyexportovat. Konkrétně mi jde o displeje pilota VDI a HSD. Při použití dvou monitorů se mi vyskytuje ještě jeden problém a to, že ovládací rozhraní Jestra se vycentruje přímo do prostředka mezi oba monitory. Půlka je na jednom a půlka na druhém monitoru. To bych potřeboval taky posunout. Děkuji za každou radu.
Příkad: https://www.reddi...s_vkb_ssc/
Upravil/a Kubrt85 dne 30-03-2019 21:59
 
magot
Dobrej tip.
Integrity checkem to asi neprojde, protože skrze beacon.lua by si lidi mohli zjednodušovat navigaci.
 
magot
Nevíte někdo jak funguje ten SEAM mod pro sidewinder?
 
Aces_Wild
Bombing Quick Tips (Initial Point Mode) - We save Maverick and Charlie

* další díl tipů pro Tomcat od Jabberse

In this quick tutorial we look at Bombing with Computer Initial Point mode, we save Maverick and Charlie from the Russians and and production can continue Top Gun 2 because of it... go us!

YouTube Video


 
magot
Saburo napsal:

Když máš zamknutý cíl radarem tak v určitém rozsahu úhlů můžeš tím SEAM modem nasměrovat senzor Sidewinderu na ten zamknutý cíl, mimo normální skenovací pole hlavice rakety.
Nemusíš mít přesně letadlo nasměrované na cíl, ta hlavice se tam podívá sama.

Podřídíš tím natáčení senzoru rakety radarové anténě.

Tak to alespoň chápu já.


Takže postup je:
1 - mám locknuto
2 - zmáčknut button určený pro SEAM a na HUDu se zobrazí takový ten rozdělený kruh na dvě části?
A budu držet cíl v rámci toho kruhu? Sidewinder bude řvát ten tón a můžu pálit?

Mě to totiž zatím nikdy nefungovalo, nic se na hudu nezobrazilo ..
 
magot
Mě se ten seeker pohybuje, tzn. nečumí jen vpřed. Ale když mám locknuto a zmáčknu SEAM button tak se zvukově lockne (zhruba po 2s držení SEAM) zřejmě v rámci boresight tzn, ne jen na křížku.
Ale nejsem si jist jestli jako následuje radar lock tak jak by měl .. to asi ne ..
 
magot
To nevím Úsměv Ale stejně mě přijde že to nefunguje správně, tak jak to popisuješ. Ten křížek nenásleduje radar lock ..
asi bych to potřeboval vidět na videu, jak to má fungovat správně ..

Btw zkoušel jsem 19ctku a to FM už je znatelně lepší, vrtáky a pády už umí. Invertní vrták mě ale nejde udělat. To nemaj dořešený ..
V souboji na blízko na kanony v rychlostech kolem 900 - 1000 km/h má teda kocour co dělat s 19ctkou. No ale na druhou stranu co by se s ní rozčiloval, prostě dá forsáž a je z dosahu Úsměv
Upravil/a magot dne 28-03-2019 09:33
 
Aces_Wild
Former F-14 RIO's In Depth HOTAS Setup Guide!

* jak nastavit HOTAS pro RIO poradí Spudknocker a John, bývalý RIO a nyní SME u Heatblur

I know you guys have been asking for this video for awhile now but I figured there would be no better person to talk to you about the RIO Seat controls than an actual former RIO and Heatblur SME. John personally uses a Thrustmaster T1600M But all of the controls that he goes over can be bound to any HOTAS solution on the market!

Huge thank you to John for showing us how he setup his HOTAS for use in the RIO Seat of the DCS: F-14B Tomcat from HeatBlur and another big thank you to Straywolf for helping to set everything up!

YouTube Video


 
magot
Saburo napsal:
Jak je to možný? Šklebící se

Tak jsem dal repair (mě se ten update asi nenainstaloval celej, protože to začlo cosi dalšího stahovat) a už je taky freezlej Šklebící se
 
magot
Saburo, jakou verzi nvidia driveru používáš? Asi to taky rollbacknu na starší .. přijde mě to že to nějak divně používá vram.
 
magot
hmm testuju 4xx, 417.35 nebrat, cpe tam nějaké nadbytečný stíny ..
 
magot
Nemůžu donutit RIA po boji na blízko, když se vzdálím a chci locknout sparrow, tak porád prská že to neudělá ... netuším proč.
Přitom při prvním kontaktu, není problém. Na 5 nm už by to mělo jít, ne?
Btw když RIO použije rušení, tak mě přijde že třiadvacítka má docela problém locknout, že by to "fungovalo"?
Ale vůbec netuším zda je rušení implementováno.
Btw phoenix by teoreticky šlo použít i na blízko v ACM "Minimum engagement range is about 3.7 km (2 nm)", ale to mě ale nejde ..
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,595,604 návštěv