May 24 2019 23:25:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,626
· Nejnovější pilot: Balu
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
WARBIRDS-BLOG.cz
Tapi
Rozhodl jsem se založit nové vlákno, protože jsem svůj původní blog Luftschraube.g6.cz přejmenoval (změnil jsem doménu a hosting) na

WARBIRDS-BLOG.cz odkaz zde: http://www.warbir...

Původní vlákno na SVK pro starou verzi blogu je zde http://vwings.net...ad_id=5747
Upozornění na nové příspěvky a diskuze budou nyní pouze v tomto vlákně.
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
magot
Nedostupné.
 
Tapi
magot napsal:

Nedostupné.


Teď lepší?
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
magot
Jo, už ok Úsměv
 
Tapi
Bezva (hosting měl problém s mojí novou doménou).
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Tapi
Nový příspěvek o nové hračce pro piloty BOX: FW 190D "Dora"
http://www.warbir...cz/?p=4659
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Tapi
Měl bych dotaz na exeperty přes FW 190D:

V simu se ve výšce cca 4000 m, při plynové páce plně vpředu a zapnutém MW50, vyšplhá plnící tlak až na téměř cca 2,1 ATA. Pokud polohu plynové páky neměním, pak tlak se stoupající výškou správně klesá a ve cca 6000 m má hodnotu cca 1,7 ATA.

Je vysoká hodnota 2,1 ATA při zapnutém druhém rychlostním stupni kompresoru OK? Je jasné, že se stoupající výškou klesá tlak, takže maximálka plnícího tlaku také. Aby byl plnící tlak v 6000 m ještě dostatečný (těch 1,7 ATA), musí být logicky tlak v nižší výšce zpočátku vyšší. Byl ale až tak vysoký i v reálu?
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Saburo
plnící tlak na druhý stupeň kompresoru mají 2,02 (nebo něco kolem toho), při standardní atmosféře a 15°C na mapě Kavkazu a to odpovídá nějaké německé tabulce, to je dobře

jestli se ta hodnota mění s venkovní teplotou, tak to je blbě... měla by se měnit jen kritická výška kompresoru (Volldruckhohe)

a samozřejmě mají opět blbě výškovost motoru, Volldruckhohe je uváděná pro MW kolem 5,7km a ve hře je to o kilometr níže...
 
Tapi
OK, díky za vysvětlení.
Vím, že na ofiko fóru někdo postnul svůj test, kdy u země měl na zimní mapě nižší maximální ATA než na letní/podzimní viz https://forum.il2...ent=745503
No berme, že je to prerelease, tak snad to ještě poladí...
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
hybca
Tapi, jen taková maličkost. MG 131 je ráže 13 mm, máš uvedeno 12,7mm (to je ráže amerického půlpalce ne německé třináctky..zase jsme o krok před nimi :-D ) a dále máš uveden kanon MG 151/10, ale správně je MG 151/20.
Jinak děkuju za blog. Hned jak Dorka vylezla jsem ji zkoušel a nebyl mi jasný ten motor. Nechtělo se mi to zkoumat a tak jsi mi článkem ušetřil spoustu času, díky.
www.imgup.cz/images/2017/10/04/banner2.jpg

i5-6600K (boost 4.2 GHz), ASUS Z170 Pro Gaming, GAINWARD GeForce GTX 1060 Phoenix, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 8.1 (64bit)
 
Tapi
@hybca: Díky moc za upozornění, opraveno Mrknutí
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Tapi
Saburo napsal:

plnící tlak na druhý stupeň kompresoru mají 2,02 (nebo něco kolem toho), při standardní atmosféře a 15°C na mapě Kavkazu a to odpovídá nějaké německé tabulce, to je dobře

jestli se ta hodnota mění s venkovní teplotou, tak to je blbě... měla by se měnit jen kritická výška kompresoru (Volldruckhohe)

a samozřejmě mají opět blbě výškovost motoru, Volldruckhohe je uváděná pro MW kolem 5,7km a ve hře je to o kilometr níže...


Tak vliv venkovní teploty na "forsáž" u Dory byl identifikován jako "ošíbka" (pro neruštináře: "chybka" Úsměv ) a bude opravena:
https://forum.il2...ent-682081
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Tapi
Německé "gyro" EZ42:
http://www.warbir...cz/?p=4840
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
petsild
Rád přečetl Úsměv dík za sdílení.
www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.pngimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg
 
Tapi
Pro sim veterány toho v článku není asi až tak moc nového...
Ale poděkování každopádně potěší Mrknutí
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Zifi
Parádní čtení
 
Tapi
Nový článek na téma TrackIR:
http://www.warbir...cz/?p=3255
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Zifi
Tapi moc pěkný článek jako vždy. Ale mě více vyhovuje zařízení od Jožky. U mě funguje plynuleji a přesněji. Možná je to způsobeno jen mojí neschopnosti nastavit TrackIR 5
 
Tapi
To je OK, Zifi. Rozhodně nepodceňuju jiná headtracking řešení, pouze s nimi nemám zkušenosti. Proto si dovolím zde dát výzvu:

Kdo máte větší zkušenosti s OpenTrack a/nebo Freetrack, napište podobný článek, moc rád ho na svém blogu uveřejním (samozřejmě pod vaším nickem/jménem).

Bylo by to myslím velmi vhdoné pokračování článku o TrackIR!

P.S. Externím příspěvkům je blog otevřen (už zde před časem publikoval jako první externista Saldy)
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Tapi
Nebuď Dillbert!
http://www.warbir...cz/?p=3627
_____________________________________
http://www.warbir...BLOG o letadlech 2. sv. v.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-05-2019 17:12
Tak to bych si dovolil nenavrhnout 28.6.2019, protože to bude v Mostě Euro NASCAR.

22-05-2019 15:09
Bobře, nemůžeš ty, nebo nemůže ta hospa? Nešlo by to jinde, jindy, apod.? Kdybych věděl kde by to vyhovovalo, klidně to budu zařizovat já.

21-05-2019 20:28
TS mě hlásí že mám perma BAN... reasen: nickname můžete mě na to mrknout pls? ani nevím že bych byl někdy na TS SVK

18-05-2019 20:40
Smutný Ani nejaka minimalni varianta typu oznamim termin a postarejte se sami?

18-05-2019 19:01
HANÁ NENÍ

17-05-2019 18:22
Někdo s podpisem to zkazil. Nepište tam sakra.

17-05-2019 18:12
Magote, teď, teď tam najsou obrázky ani v podpisu a je to rychlé.

17-05-2019 17:04
2019

17-05-2019 16:48
To bylo pozvání?

17-05-2019 16:36
haná

22,113,439 návštěv