Mozna jsem te clone spatne pochopil. Pokud myslis, vrcholem skoku, chvili tesne pred odlepenim od zeme. Tak to je dle mych zkusenosti v DR2 brano v potaz. Pokud nechces dopadnout na cumak, tak pred skokem nebrzdit, lepsi pridat.
Pokud myslis, vrcholem skoku, kdy letis a jses v pozizi pred zacatkem klesani. Tak tady si myslim, je vykon k nicemu, protoze se nema o co opřít. Ta rotace kol, mozna bude neco delat, ale tu tunu tezkou letici cihlu to podle me nebude moc ovlivnovat. Ale myslet dost casto znamena hovno vedet a ja na fyziku nebyl nikdy moc dobrej
S motorkou můžeš dělat co chceš, u vozu to spíš negativně ovlivňuje rychlosti, kdy bude mít různě převažující vliv aero.
KTM 450 Crosska 0,40 kW/kg
Subaru WRX STI 0,34 kW/kg
Výkon je teda OK a můžeme ho ignorovat, důležitější tedy bude poměr hmotnosti vozu vůči kolům, když moment změníme stejně snadno jako u crossky. A když budeme znát poměry, tak to ani nemusíme počítat. Samozřejmě, netočí se jen disky, ale i brzdový kotouče a ty já nikdy společně nevážil. Dle mého Dirt rally 2.0 při skoku vůbec nic nedělá, jen to kinklá hlavou.
MJOY pořád nefunguje.
Clone, věřím tomu, že na motorce je zabrždění kola ve vzduchu trochu znát (možná i naopak jeho akcelerace). Jenže motorka má hmotu soustředěnou hodně uprostřed a ta kola jsou na relativně dlouhém rameni. Také poměr hmotnosti kola motorky (i s těmi brzdami, chceš-li) ke zbytku stroje je ve srovnání s autem výrazně vyšší. No a další věc spočívá v tom, že zatímco na motorce přibrzdíš ve vzduchu přední kolo (nebo urychlíš zadní), v autě bys přibrzdil všechna. Sám jezdec na motorce svým pohybem a změnou těžiště dokáže svůj stroj mnohem více ovlivnit. To, jak se vrtí pilot rally, je celkem fuk. Domnívám se, že větší efekt by měla asi prudká akcelerace u těžších motorů (ať už uložených podélně, nebo příčně) - a moment, který tím vznikne.
Byť je tedy jasné, že zabrždění kol ve vzduchu nějaký vliv mít bude. A už je jedno, jestli se bavíme o gyroskopickém efektu, nebo prostém momentu. Pochybuji ale, že je to rozumným způsobem využitelné. Imho hledáš vědu tam, kde není.
Jinak i mě hodně překvapilo, jak málo % lidí má i ty úplně základní achievementy.
Tak základ je mít správně nastavený tlumiče. Tohle je už třešnička na dortu, která nezachrání život, ale blbý odskočení.
Když mrkneš na reál videa se zvukem, ta uslyšíš, tak někdo motor na stejnym skoku vytáčí a někdo ne. Některý auta na to reagujou, jiný jdou předkem do země ať dělaj co dělaj. Každopádně je na to třeba mít správně vyvážený auto, třeba s chladičem vzadu.
Clone, věřím tomu, že na motorce je zabrždění kola ve vzduchu trochu znát (možná i naopak jeho akcelerace). Jenže motorka má hmotu soustředěnou hodně uprostřed a ta kola jsou na relativně dlouhém rameni. Také poměr hmotnosti kola motorky (i s těmi brzdami, chceš-li) ke zbytku stroje je ve srovnání s autem výrazně vyšší. No a další věc spočívá v tom, že zatímco na motorce přibrzdíš ve vzduchu přední kolo (nebo urychlíš zadní), v autě bys přibrzdil všechna. Sám jezdec na motorce svým pohybem a změnou těžiště dokáže svůj stroj mnohem více ovlivnit. To, jak se vrtí pilot rally, je celkem fuk. Domnívám se, že větší efekt by měla asi prudká akcelerace u těžších motorů (ať už uložených podélně, nebo příčně) - a moment, který tím vznikne.
Byť je tedy jasné, že zabrždění kol ve vzduchu nějaký vliv mít bude. A už je jedno, jestli se bavíme o gyroskopickém efektu, nebo prostém momentu. Pochybuji ale, že je to rozumným způsobem využitelné. Imho hledáš vědu tam, kde není.
Jinak i mě hodně překvapilo, jak málo % lidí má i ty úplně základní achievementy.
Samozřejmě, je to rotující hmota. Je ale otázka, jak moc a jestli je to vůbec patrné. Jestli ve vzduchu zasekne kola, tak to samozřejmě nějaký impuls síly přinese. Ale je pak taky trochu otázka, jestli ten jezdec, který to popisuje, nezamění efekt klopení a efekt přistání do stojících kol - v takovém případě se auto jistě zachová jinak, než když sedne do rotujících kol.
Vehicle Dynamics of a Jumping Rallycross Car
https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:893827/FULLTEXT01.pdf
It can be seen in Figure 39 that the vehicle pitch angle responds to the velocity and acceleration of the rotating mass. The difference in pitch angle in the landing sequence is approximately 6 degrees between coasting and full throttle application for this particular case. This is significant considering that the vehicle is airborne during approximately one second, which rather short. The difference in pitch angle between full throttle application and throttle lift off when in mid-air is approximately 2 degrees. This indicates that throttle application is a parameter that highly influences the jumping performance.
Tak na rallycross jsou nejdůležitější straty. Když jim ujedu, tak jim ujedu a někdy AI dostanou 20s v cíli, zatímco společně dojedou v 5s. Když neujedu, tak mě semelou.
Tak od toho jsme lítací fórum, aby se to vědělo. Při přistání s odchylkou několik stupňů je to prd, ale když by vůz při letu významně rotoval, tak můžeš ze 45° udělat 40° a to už je rozdíl velký, pokud jsi blízko hranice schopností vozu ustát dopad bez poškození.
Clone, věřím tomu, že na motorce je zabrždění kola ve vzduchu trochu znát (možná i naopak jeho akcelerace). Jenže motorka má hmotu soustředěnou hodně uprostřed a ta kola jsou na relativně dlouhém rameni. Také poměr hmotnosti kola motorky (i s těmi brzdami, chceš-li) ke zbytku stroje je ve srovnání s autem výrazně vyšší. No a další věc spočívá v tom, že zatímco na motorce přibrzdíš ve vzduchu přední kolo (nebo urychlíš zadní), v autě bys přibrzdil všechna. Sám jezdec na motorce svým pohybem a změnou těžiště dokáže svůj stroj mnohem více ovlivnit. To, jak se vrtí pilot rally, je celkem fuk. Domnívám se, že větší efekt by měla asi prudká akcelerace u těžších motorů (ať už uložených podélně, nebo příčně) - a moment, který tím vznikne.
Byť je tedy jasné, že zabrždění kol ve vzduchu nějaký vliv mít bude. A už je jedno, jestli se bavíme o gyroskopickém efektu, nebo prostém momentu. Pochybuji ale, že je to rozumným způsobem využitelné. Imho hledáš vědu tam, kde není.
Jinak i mě hodně překvapilo, jak málo % lidí má i ty úplně základní achievementy.
Správně předsedo. Jen si dovoluji odporovat. Na režim řízení letu na crosce má vliv jen zadní kolo. Možná je to také dáno tím, že jsem neměl ty koule zmáčknout i přední brzdu. Zadní brzda mi zatím stačila na regulaci délky skoku. Ale u auta které váží o 1000 kg více? Zablokování jen zadních kol jde přes ruční brzdu. Ale kvůli hmotnosti auta to nefunguje jako na motorce,
Instaluju dirt rally 2.0
Modrá obrazovka, restart.
Steam nevidí dirt rally 2.0 a chce na instalaci dalších 109GB.
To jsem z toho https://www.skoda-erallycup.cz/erally-monte-carlo/ moc neodjezdil. Monte Carlo snad nebudu muset přes to šílený rozhraní znovu naklikávat.
Zlatý iRacing.
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.