Externích panelů není nikdy dost, ten nejoblíbenější SIM Dashboard https://www.stryd.../index.php nyní podporuje DR2. Základní Android appka zdarma zobrazí max tři libovolné funkce.
Vytváření vlastních panelů je bezva zábava, nebo si prostě vyberete z nekonečného seznamu předefinovaných. Graficky jsou panely velice autentické a ten pocit ponoření pak musí být parádní.
Očekávaný patch 1.4 je venku, oprav je celkem dost, jen postrádám zmínku na vyřešení výpadku zvuku.
Příští týden uvolní další aktualizaci věnovanou výhradně ffb funkci.
- Online Custom events can now be set up as human only
- Plain black and white liveries added for most vehicles
- UI indication added for when ghost cars are stopped due to time penalty
- Leaderboards will now support going to the top from all positions
- AI will no longer select unreleased vehicles
- Speedcar Xtrem wheels will not disappear
- Improvement to Silverstone joker lap detection
- Costa Rican added as a nationality
- Tyre warnings are improved when in the service area
- Reset line improvements on Mettet
- Delta Daily will now award correct credits
- Improvements to Opel Manta 400 engine audio
- Turning off Personal Best ghosts will keep them off for the remainder of the session
- Visual improvements to some vehicles
- Proximity warnings will not be shown on retired vehicles
- Resuming championships will not damage previously undamaged components
- Stability improvements throughout title
Když se chce tak to jde, komunita si od začátku vydání DR2 stěžovala na nevýraznou zpětnou vazbu efektů. Výhrady a návrhy uživatelů donutilo vývojáře funkci vylepšit a proto vychází speciální aktualizace 1.4.1 dokonce o týden dříve než bylo plánováno.
Codemasters vydává i extra pdf manuál http://blog.codem...Master.pdf, kde vysvětluje každou položku ffb k dokonalému nastavení.
Force Feedback changes:
The latest update to arrive to DiRT Rally 2.0 this morning - update 1.4.1 - is primarily focused upon updating the Force Feedback for steering wheels. After looking into comments about the feel from all parts of our community, we’ve changed the way the ‘Suspension’ setting works to try and exhibit the behaviours that you've been requesting. For this update the slider has been set at a default level of 100 for all devices, but this can be changed to suit your preferences.
If you prefer the way things felt previously, then simply head to the Input section of the Options & Extras menu, select your device and then adjust the ‘Suspension’ slider in the Vibration & Feedback tab to 0.
We want to give a huge thanks to the entire community for their feedback and patience while we've looked into implementing these changes - especially to those of you who've taken the time to come back to us with incredibly useful, nuanced feedback about your FFB experiences. It's worth mentioning that while this is the first big update to the FFB, it's definitely a work in progress and we plan to refine the feeling further. Please - let us know what you think.
Největší prospěch po vypuštění v1.4.1 zažívají uživatelé volantů Thrustmaster. Dříve nevýrazné všechny ffb efekty na max i při manuální editaci device_defines.xml.
Nyní musím parametry naopak snížit nejméně na půlku původních hodnot. Prostě paráda... konečně je znát drsný povrch, či kolo ve smyku a odlehčení kol, což je vlastně základ pro získání pocitu z jízdy. Navíc jsem díky lepšímu vjemu auta zajel hned několik lepších časů. Doposud jsem neslyšel ventilátor v těle volantu na chlazení motoru, ten se pro změnu aktivuje téměř při každé jízdě, což je indikace mnohem větší práce zpětné vazby volantu.
Tohle skvělé vylepšení máme díky fungující komunitě nadšenců/uživatelů, která intenzivně předává DEV návrhy na zlepšení funkcí. Bohužel u jiných sim titulů jsou fandové k chybám většinou pasivní, nebo hůř tolerantní a tvůrci produktu toho rádi zneužívají.
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.