Trochu v Top žebříčku posunul a tentokrát jsem krotil bestii legendární rally vůz Lancia Stratos, kterou je těžké udržet v řízeném směru na suchém asfaltu natož na sněhu.
Tak došlo k velice zajímavému zjištění, ve vlákně na téma příliš dlouhého času nahrávání lokací: https://forums.co...ng-screen/
Podle mě v DRII nefunguje rozložení práce CPU affinity zcela správně a nešťastně vytěžuje falešná vlákna.
Pokud ručně vnutím ta fyzická, rally značně zkrátí potřebnou dobu pro nahrávání lokací a nedochází k frame propadu, jak se někdy vyskytlo v Argentině nebo Polsku.
Celou fintu jsem navíc vylepšil a zjednodušil jedním příkazem, návod je přiložený v odkaze.
To je hezké, to spouštění z command line, ale pak nemusí fungovat overaly a fullscreen (jako ve Sturmoviku), takže je to na prd.
Vyhledej si tady ProcessLasso, určitě je lepší, než jakýkoliv jiný udělátor.
Aspoň je vidět, jaký to dělaj leplové, aby od toho dal člověk ruce pryč. V práci tomu říkám miléniová generace vývojářů, která místo FTP použijí SMB a pak se diví, že SMB při kopírování 7000000 jednotlivých souborů odpadne po hodině. Todle bude něco podobného, jako mají v Renaultu nebo McLaren. Dělaj kraviny.
Můžeš to přeci dělat podle video návodu, já třeba funkci overlay ve všech herních klientech vypínám.
Nevidím důvod proč bych pro DR2 měl používat utilitu třetí strany.
Klidně napiš krátký tutoriál, může to někdo jiný ocenit, když bude mít více možností.
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.