O AC se říká, že to je simulátor, ale že to není racing simulator, ale driving simulator. Hlavní rozdíl oproti DR je myslím v tom, že pokud špatně najedeš do zatáčky, tak máš horší čas, ale nepošleš auto do pařezu nebo skály. Takže na sebe seš nakonec nasranej, že to jezdíš pomalu; v DR jsem nasranej, že dojedu do konce tak v jednom případě ze čtyř
Než jsem měl tu Targu Florio s tři čtvrtě hodinovýma kolama, tak jsem pořád dokolečka jezdil Nordschleife s GT86 (což je relativně dost pomalý auto) s časy kolem 8:00 - 8:15 na kolo, ale pořádná legrace začíná, když si najdeš krátký okruh, kde jezdíš pořád dokolečka třeba dvojminutový kolečka a fakt vidíš, kterou zatáčku jsi neprojel dobře, kterou naopak dobře, a seš schopen na jedno ježdění odjet třeba deset patnáct kol. Je to trochu jako motokáry.
Jak je to reálné, nedokážu posoudit, protože nejsem závodní jezdec, ale já si z AC odnesl hlavně to, že už nemůžu v Dirt Rally jezdit Španělsko, protože mi prostě DR asfalt připadá jako sníh, kterej míň klouže. Balancování na hraně gripu je v AC imho mnohonásobně lepší.
Na závodění mi to nepřijde moc dobrý kvůli AI, která sice podle obtížnosti jezdí různě rychle, ale pořád v ideálních stopách a mimo prvních dvou kol se pak už AI mezi sebou skoro vůbec nepředjíždí.
A je na to dost modů, takže pokud si chceš vzít Benz Patent Motorwagen na Masarykův okruh nebo Porsche 911 na Lost Heaven Circuit z Mafie, můžeš
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.