Tak a ...Flatout je tam jako jo, u nekterych scenaru jsem se zapotil dost, ale obecne vzato, neni az tak tezke, tento achiv ziskat.. Jakto i dokazuje video z posledni jizdy.. Rozhodne neni buhvi jak cista, dokonce tam i nekolikrat vylozene chybuji, ale stacilo to..
YouTube Video
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Pravda, spojkou se moc nezabývám, jelikoz nemám Hcko a mačkat to u sekvenčního řažení mě přijde zbytečné až kontraproduktivní.
U historických vozů by to bezesporu přidalo na autentičnosti, možná na Vánoce si to Hčko pořídím, ještě uvídím :-)
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Pravda, spojkou se moc nezabývám, jelikoz nemám Hcko a mačkat to u sekvenčního řažení mě přijde zbytečné až kontraproduktivní.
U historických vozů by to bezesporu přidalo na autentičnosti, možná na Vánoce si to Hčko pořídím, ještě uvídím :-)
Je to škoda. Pomůže když si v zatáčce přišlápneš spojku a utáhneš přes rukáv. Udělal jsi mi radost. Vidim video a poznám
Pravda, spojkou se moc nezabývám, jelikoz nemám Hcko a mačkat to u sekvenčního řažení mě přijde zbytečné až kontraproduktivní.
U historických vozů by to bezesporu přidalo na autentičnosti, možná na Vánoce si to Hčko pořídím, ještě uvídím :-)
Je to škoda. Pomůže když si v zatáčce přišlápneš spojku a utáhneš přes rukáv. Udělal jsi mi radost. Vidim video a poznám
jj, to používám u hodně ostrých hairpinů, když si vzpomenu :-) jinak se snažím si auto do zatáčky spíše připravit obyč brzou/plynem, když se to nepovede tak až pak se snažím zachraňovat ručkou a to už spojku nestíhám..
Jinak moje řízení ve videu není zrovna top no s Metrem mám naježdíno minimálně a potvora mě moc neposlouchá takže to byla jízda tak nějak na jistotu.. Když se s tím snažím jet jako se Subaru, tak se do cíle nedostanu..
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Poslední aktualizace V1.18 přináší spíš kosmetické změny.
Patch notes:
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Black)
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Blue)
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Red)
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Yellow)
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Green)
• New Livery: SUBARU Impreza 1995 - DiRT Rally 2.0 World Series (Pink)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Black)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Blue)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Red)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Yellow)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Green)
• New Livery: Volkswagen Polo R Supercar - DiRT Rally 2.0 World Series (Pink)
Hardware:
• Added support for Logitech TRUEFORCE™ hardware (ie: Logitech G HUB G923 racing wheels).
• Resolved multiple Logitech-related issues that arose from Version 1.17 update.
Cars:
• Volkswagen Polo GTI R5 - Resolved issue where engine audio file reverted to older iteration (previously used in Version 1.15).
Miscellaneous:
• Updated Volkswagen logo in menu screens to match new real-world version.
Tak mně to nějak zase dotáhlo k volantu. Zjistil jsem, že nikdo z vás nejezdí eventy. Není to škoda se alespoň takto neutkávat? Nyní krásný event s H3. Jen nemám srovnání s nikým normálním. Vím, nejedu to zrovna nejlépe, neřešil jsem setup ale dostávat takový nátěr se mi úplně nezdá. Udělal jsem na každé RZ několik fatálních chyb to beru ale takový rozdíl? Na prvním měřeném úseku dostat 10 vteřin i bez chyby?
jj, tak u auta co moc neumim a u trate co nemam dobre najetou, je u me 10s na usek uplne bezne.
Otazka je i to, jak moc velky vliv na cas ma, kdyz mas auto uplne v zakladu, tzn. bez jakohokoliv upgradu. Ja treba vsechny auta rozhodne vytunene nemam... spis vlastne skoro zadne krom, nejake te zakladni H1 Lancie a Slepice R5
Dalsi vec je, ze po case, uz se zavodeni podoba okruhum, z pohledu znalosti trate... takze lidi co maji v Dirtu najezdino stovky a tisice hodin, tak uz znaji kazdou zatacku a treba i nejake ty "zkratky" a tou trati proleti opravdu neuveritelne rychle. Pred case jsem zjistoval, jak moc jsou rozdilne casy v Dirtu o proti realite a bylo to treba minuta a pul rozdil, Dirt samozrejme rychlejsi
Setup a spravna volba pneu, nejakou tu vterinku take udela. A na nekterych trati je ten defaultni setup opravdu mizernej...
EDIT ke znalosti trati:
napr. Polsko - Stare Juchy aka Zienka -> real time na Fabii R5 7:13, v Dirtu 5:28 :-) 1min 45s sakra rozdil.. bude se na tom rozdilu tedy podilet i vice veci nez jenom znalost trate... ve hre jedes na hrane, protoze neumres, kdyz se neco po :-) a obecne mne grip ve hre pripada o neco vetsi nez ve skutecnosti...
Shadowdeath napsal:
EDIT ke znalosti trati:
napr. Polsko - Stare Juchy aka Zienka -> real time na Fabii R5 7:13, v Dirtu 5:28 :-) 1min 45s sakra rozdil.. bude se na tom rozdilu tedy podilet i vice veci nez jenom znalost trate... ve hre jedes na hrane, protoze neumres, kdyz se neco po :-) a obecne mne grip ve hre pripada o neco vetsi nez ve skutecnosti...
Zrovna Polsko nemá v DRII dobrou reputaci, je známo největším řezáním a někde významným zkracováním tratě.
Neporadím kde se dají finty provést, jenom četl na ofiko fóru.
No takove Skotsko je na tom o neco lepe, ale porad jsou casy (respektive prumerna rychlost) o dost rychlejsi nez v realu.
Bohuzel neni tam trat 1:1.. Pouze Craigvinean s delkou 16,54 km, cas 9:38:2 na WRC Slepici v roce 2011 -> prumerna rychlost 103,4 km/h,
ale nektere jeji casti jsou pouziti v tratich v Dirt 2.0 -> vzal jsem prumerne rychlosti z techto trati se stejnym vozem:
- South Morningside - 154 km/h
- New House Bridge - 121 km/h
- Old Butterstone Muir - 123 km/h
- Glencastle Farm - 110 km/h
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
jj, tak u auta co moc neumim a u trate co nemam dobre najetou, je u me 10s na usek uplne bezne.
Otazka je i to, jak moc velky vliv na cas ma, kdyz mas auto uplne v zakladu, tzn. bez jakohokoliv upgradu. Ja treba vsechny auta rozhodne vytunene nemam... spis vlastne skoro zadne krom, nejake te zakladni H1 Lancie a Slepice R5
Dalsi vec je, ze po case, uz se zavodeni podoba okruhum, z pohledu znalosti trate... takze lidi co maji v Dirtu najezdino stovky a tisice hodin, tak uz znaji kazdou zatacku a treba i nejake ty "zkratky" a tou trati proleti opravdu neuveritelne rychle. Pred case jsem zjistoval, jak moc jsou rozdilne casy v Dirtu o proti realite a bylo to treba minuta a pul rozdil, Dirt samozrejme rychlejsi
Setup a spravna volba pneu, nejakou tu vterinku take udela. A na nekterych trati je ten defaultni setup opravdu mizernej...
EDIT ke znalosti trati:
napr. Polsko - Stare Juchy aka Zienka -> real time na Fabii R5 7:13, v Dirtu 5:28 :-) 1min 45s sakra rozdil.. bude se na tom rozdilu tedy podilet i vice veci nez jenom znalost trate... ve hre jedes na hrane, protoze neumres, kdyz se neco po :-) a obecne mne grip ve hre pripada o neco vetsi nez ve skutecnosti...
Vecer musim testnout, vkladam do toho velke nadeje, uz ne vice vypalenych sitnici
A dychtive ocekavam i balicek, tak mozna testnu rovnou spolu s novou ruckou https://www.bangg...amp;ID=229
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.