Rychlost se přemění v rotaci o drn velice snadno čas 1:02. YouTube Video
Ne, to já myslel vážně drn a ne příkop, když jsem to psal. Zpočátku jsem tomu nepřikládal váhu, protože to mohla být nějaká grafická nedokonalost, která nezobrazuje veškeré terénní nerovnosti. Pak jsem ale párkrát líznul v Austrálii sloupek a už jsem začal chápat, že to není nedostatkem interpretace terénních nerovností.
Pokud Clone najdeš kdekoliv neviditelný hitbox překážky rozhodně reportuj, je velká šance následujícím patchem vadu odstranit!
Tak jsem si pustil nejaka videjka na youtubu, no ty auta i v realu delaji veci, ze by jeden neveril... YouTube Video
takze me to v tom Dirtu neprijde tak hrozne, ale perfektni to samozrejmne neni, asi tam nejake to zjednoduseni fyziky bude, kde v kterem simu neni ze?
Treba 7 minuta zde, skoro to na jednu chvili vypadalo na perpetum mobile YouTube Video
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..
No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.
a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..
No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.
Hele to máš stejný jako s Me-163 Komet, extrémní výkon, krátký život - slepá ulička vývoje, ale fascinující
Ale věřím že s zelenou lobby vznikne na nějaký čas rally class: electro. Ale ono je to nadšení časem přejde.
a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..
No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.
Hele to máš stejný jako s Me-163 Komet, extrémní výkon, krátký život - slepá ulička vývoje, ale fascinující
Ale věřím že s zelenou lobby vznikne na nějaký čas rally class: electro. Ale ono je to nadšení časem přejde.
Rally cross už jezdí E Fiesta nebo E C3 společně s benzíny. Fabii R 5 koupíš tuším za 6-8 mega. E Fabia stojí 18 mega. Ale v mistrovství světa je to jedno co to stojí. Jediné na čem záleží je být první. Od WRC nepotřebuješ dlouhý život, po sezoně je stejně zastaralé a pracuje se na modernizaci do příští sezony. Možná je elektrifikace aut slepá ulička pro lidstvo ale ve WRC to platit nemusí. Ale uvidíme jak dopadne Baumgartner v Rakousku.
Imho jestli v nějaké současné plnotučné auto-moto disciplíně má v současnosti elektřina aspoň trochu šanci, tak je to právě rally. E-formule jsou k smíchu, ale rally s těmi relativně krátkými RZ by fungovat mohlo. Uvidíme .
Imho jestli v nějaké současné plnotučné auto-moto disciplíně má v současnosti elektřina aspoň trochu šanci, tak je to právě rally. E-formule jsou k smíchu, ale rally s těmi relativně krátkými RZ by fungovat mohlo. Uvidíme .
Tvoje myšlenkové pochody se ubírají správným směrem. Stará Tesla měla maximálku 210 km/h a touto rychlostí vydržela jet mezi 12-18 minutami podle profilu tratě do vybití baterek. Ano dneska je již rekoperace a akumulátory někde jinde než před osmi lety. Ale stejně si tu F1 nedovedu představit. Kolikrát a na jak dlouho by museli do pitu?
Upravil/a Bierglass dne 05-01-2021 21:07
Bierglassi, ona se jezdí E-série formule, v současnosti tam zakotvil třeba Felipe Massa, ale bylo tam ještě pár dalších zajímavých jmen. Ty závody jsou ale krátké a snad se tam dokonce nějak v jejich průběhu přesedá do jiné formule.
No to sice jo, jezdí se to již asi 5 let ale říct tomu F1 se nedá. Výkon 200 KW to není formule to je k smíchu. To pravidlo s výměnou aut v boxech již neplatí, musí celý závod absolvovat v jednom autu a to dokonce bez přezutí.
Hlavně bych je nechal regulérně "tankovat" dokud si nenabijou baterku a pak by pokračovali.
Piloti by si při této "bleskové" přestávce mohli letecky odskočit na oběd do nějaké světové metropole a ještě se stihnout vrátit.
Dnes začal druhý závod Škoda eRally Cup tentokrát v Austrálii.
Znovu pro nabrání zkušeností je vytvořen testovací závod: https://www.skoda...australia/
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.