April 18 2024 23:41:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 1
CSW_606_Thomas

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Dirt Rally 2.0
petsild
clone9cz napsal:

petsild napsal:

Rychlost se přemění v rotaci o drn velice snadno čas 1:02.
YouTube Video



Ne, to já myslel vážně drn a ne příkop, když jsem to psal. Zpočátku jsem tomu nepřikládal váhu, protože to mohla být nějaká grafická nedokonalost, která nezobrazuje veškeré terénní nerovnosti. Pak jsem ale párkrát líznul v Austrálii sloupek a už jsem začal chápat, že to není nedostatkem interpretace terénních nerovností.

Pokud Clone najdeš kdekoliv neviditelný hitbox překážky rozhodně reportuj, je velká šance následujícím patchem vadu odstranit!
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
petsild
Ještě že auto Úsměv nejde utopit…
YouTube Video



img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..
 
Shadowdeath
Tak jsem si pustil nejaka videjka na youtubu, no ty auta i v realu delaji veci, ze by jeden neveril...
YouTube Video




takze me to v tom Dirtu neprijde tak hrozne, ale perfektni to samozrejmne neni, asi tam nejake to zjednoduseni fyziky bude, kde v kterem simu neni ze?
Treba 7 minuta zde, skoro to na jednu chvili vypadalo na perpetum mobile Úsměv
YouTube Video



"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
clone9cz
Ten nápis vzhůru nohama byl dobrej Šklebící se
 
http://www.wwii-illusion.net
Bierglass
magot napsal:

a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..


No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.
 
petsild
Snad bude výměna aku jednoduší než u Mercedesu AA.
YouTube Video



img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
magot
Bierglass napsal:

magot napsal:

a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..


No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.


Hele to máš stejný jako s Me-163 Komet, extrémní výkon, krátký život - slepá ulička vývoje, ale fascinující Šklebící se
Ale věřím že s zelenou lobby vznikne na nějaký čas rally class: electro. Ale ono je to nadšení časem přejde.
 
clone9cz
Tak na rally by ani nepotřebovali baterky, ale spíš zkratovej kondenzátor.
 
http://www.wwii-illusion.net
Bierglass
magot napsal:

Bierglass napsal:

magot napsal:

a v elektro verzi, to by byl výlov, dva mrtvý a po proudu k večeři spoustu pstruhů ..


No já také nejsem až takový příznivec e-WRC. Klasický zvuk tomu chybí , střílení do výfuků atd. E-WRC již udělal i Citroen a já musím uznat, že co do výkonu to má něco do sebe. Především to brutální zrychlení na výjezdu zatáček. Když si projdeš, jaké jsou velice časté příčiny odstoupení posádek z technických důvodů tak jsou to motor, převodovka, kardan. Nic z toho e WRC nemá. Jasně asi to bude trpět nějakými jinými bolestmi ale je to v počátcích. O Baterie bych se nebál, RZ tak 10 min, potom přejezd to se dá asi v pohodě zvládnout. Movitější teamy budou v boxech měnit celé bateriové bloky a jako vše u závodních aut to bude muset být proveditelné velice rychle. Také žádný problém, nepřekáží kardan, nepřekáží výfuk. Jak jsem na SVK tady již před dávným časem psal, měl jsem půjčenou na víkend jednu z prvních TESEL u nás a podrobil jí vlastnímu testu. Již jsem měl možnost řídit hodně rychlých vozidel, ale tako zrychlení jsem nezažil v žádném. Odezva na řízení zoufalá, stále mi chyběl ten pocit brždění motorem před zatáčkou atd. Ale WRC je úplně něco jiného než civilní verze. Z videí jsem viděl, že E-WRC jde vodit s nohou na plynu a přiťukávat brzdu( to s Teslou nešlo). Rovněž z těch videí je vidět ten efekt brždění motorem asi kvůli mnohem silnější rekooperaci nebo nevím jak toho dosáhli. Největší oříšek bude se naučit v tom jezdit. Uvidíme v Rakousku jak si E-WRC povedou v třídě R5 společně s benzíňáky.


Hele to máš stejný jako s Me-163 Komet, extrémní výkon, krátký život - slepá ulička vývoje, ale fascinující Šklebící se
Ale věřím že s zelenou lobby vznikne na nějaký čas rally class: electro. Ale ono je to nadšení časem přejde.


Rally cross už jezdí E Fiesta nebo E C3 společně s benzíny. Fabii R 5 koupíš tuším za 6-8 mega. E Fabia stojí 18 mega. Ale v mistrovství světa je to jedno co to stojí. Jediné na čem záleží je být první. Od WRC nepotřebuješ dlouhý život, po sezoně je stejně zastaralé a pracuje se na modernizaci do příští sezony. Možná je elektrifikace aut slepá ulička pro lidstvo ale ve WRC to platit nemusí. Ale uvidíme jak dopadne Baumgartner v Rakousku.
 
1stCL_Fucida
Imho jestli v nějaké současné plnotučné auto-moto disciplíně má v současnosti elektřina aspoň trochu šanci, tak je to právě rally. E-formule jsou k smíchu, ale rally s těmi relativně krátkými RZ by fungovat mohlo. Uvidíme Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
petsild
Kvalitnější záznam Úsměv emzácké Fábky: https://vimeo.com...
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Bierglass
1stCL_Fucida napsal:

Imho jestli v nějaké současné plnotučné auto-moto disciplíně má v současnosti elektřina aspoň trochu šanci, tak je to právě rally. E-formule jsou k smíchu, ale rally s těmi relativně krátkými RZ by fungovat mohlo. Uvidíme Úsměv.


Tvoje myšlenkové pochody se ubírají správným směrem. Stará Tesla měla maximálku 210 km/h a touto rychlostí vydržela jet mezi 12-18 minutami podle profilu tratě do vybití baterek. Ano dneska je již rekoperace a akumulátory někde jinde než před osmi lety. Ale stejně si tu F1 nedovedu představit. Kolikrát a na jak dlouho by museli do pitu?
Upravil/a Bierglass dne 05-01-2021 21:07
 
Bierglass
Jestli pak víte kdo drží rekord na Pieks Peak. E-VW. Najde to to na tubě. Překonalo to rekord Sebastiena v benzínovém Pažoutovi.
 
1stCL_Fucida
Bierglassi, ona se jezdí E-série formule, v současnosti tam zakotvil třeba Felipe Massa, ale bylo tam ještě pár dalších zajímavých jmen. Ty závody jsou ale krátké a snad se tam dokonce nějak v jejich průběhu přesedá do jiné formule.

YouTube Video



"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Bierglass
No to sice jo, jezdí se to již asi 5 let ale říct tomu F1 se nedá. Výkon 200 KW to není formule to je k smíchu. To pravidlo s výměnou aut v boxech již neplatí, musí celý závod absolvovat v jednom autu a to dokonce bez přezutí.
 
magot
Hlavně bych je nechal regulérně "tankovat" dokud si nenabijou baterku a pak by pokračovali.
Piloti by si při této "bleskové" přestávce mohli letecky odskočit na oběd do nějaké světové metropole a ještě se stihnout vrátit.
 
Shadowdeath
No o tolik nudnejsi nez F1 v dnesni dobe, by to stejne nebylo Mrknutí
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
Shadowdeath
No o tolik nudnejsi nez F1 v dnesni dobe, by to stejne nebylo Mrknutí
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
petsild
Dnes začal Úsměv druhý závod Škoda eRally Cup tentokrát v Austrálii.
Znovu pro nabrání zkušeností je vytvořen testovací závod: https://www.skoda...australia/

Zdroj: https://www.skoda...australia/
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,718,319 návštěv