Podle prvních jízd mi Skotsko příjde docela záludné, několik pastí v podobě stromů, ostrých zatáček a částečně propadlé vynášecí cesty.
Edit:
Pořádně zákeřná trať ve Skotsku- Glencastle Farm, kde jeden mrňavej smrček dokáže zkazit několikrát odpoledne.
Se starou slepicou mám co dělat, abych dojel v celku no.
Upravil/a petsild dne 29-03-2020 14:46
Příštích 14. dní jedem Skotsko v kategorii H2. Je to něco jako test před mistrovstvím ČR, které chceme vyhlásit. Jestli se chcete někdo přihlásit a nezávazně si zazávodit tak tady je link https://dirtrally2.com/clubs/club/86812 DM na hardcore, pity po 2 RZ ,30 min na opravy.Na těch 14 dní jsme to udělali schválně aby každý kdo si to chce zajezdit na to měl dostatek času a mohl si to rozložit podle sebe.
Díky.. V sobotu jsem si t300 přivezl domů... Hrál jsem si s tím a trochu jsem ty hodnoty ještě potunil, ale oproti tvému postu v podstate jenom takova kosmetika. Jako oproti defaultnimu nastaveni je to nebe a dudy, v defaultu, se v podstate s tim autem clovek jenom pere... Po tech zmenach je to slusne hratelne, ale porad moc necitim, co se s autem deje. Na asfaltu, prechod do smyku trochu citit je.. ale na sotoline, nic.. Takze to clovek spis vnima ze zvukovych efektu, nez z volantu. Takze to FBB trochu zklamani, snad na tom jeste casem zapracujou, nebo to snad pujde casem nejakyma modama postelovat.
A co mě jeste při tom testování překvapilo, v podstatě to dělalo u v šech nastavení co jsem zkoušel.. Že mi auto rádo oscilovalo, tzn. bez drzení se volant, po průjezdu zatáčkou nevrátí a neudrží na středu, ale začne se roztancovávat do stran a bez zásahu do řízení si rozbiješ hubu, coz nevím jestli je uplne koser Kdyz bude vecer trochu casu, tak jeste zkusim potunit geometrii, jestli to trochu nepomuze.. (mel jsem defaultni neutralni nastaveni) A vozidlo byla ta zakladni Lancia, jelikoz s tim budu zacinat herni karieru, tak jsem si ho chtel osahat. A zkousel jsem to na te "free roam" mape, tzn. predokolka a asfalt.
EDIT: Jeste dotaz, funguje vam tam ten soft lock? Chapu spravne, ze by to melo omezovat rosah otaceni volatnu, aby volat sedel s autem co mas aktualne vybrane? Volant jsem zkalibroval, soft-lock zapnul v nastaveni, ale nic se nedeje, porad mam rozsah 900stupnu i u vozidel s 540st.
Upravil/a Shadowdeath dne 06-04-2020 10:55
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Je dobré že pomohlo, jen bacha na parametr Whell Friction, ta musí být na nule. Způsobuje tuhost řízení, tedy snižuje citlivost na efekty.
Pokud lítáš z jedné strany na druhou, tak kontrolu nad tím ovlivňuje Self Aligning Torque, podle toho poznáš kam ti ustřeluje zadek vozu.
Tak jsem si dnes vecir trochu zatestoval, v podstate jsem na nic moc noveho neprisel.. vysledek je, ze nejake ty rezervy pro vylepseni tam ze strany vyvoje jsou.. tak alespon, ze grafika a FM, jsou fajn
- wheel friction - zda se, ze to ma simulovat setrvacnost/vahu kola, z ceho jsem mel celkem dobrej pocit, ale bohuzel to neguje, uz i tak dost slaby, pocit z "urthnuti". Takze 0 je spravna cesta.
- SAT - tech 60 je takovej sweet spot.. ne moc silne, ne moc slabe, navic mi pri techto hodnotach prislo i nejlepe poznat, kdy je auto ve smyku. Ale trochu bych ocekaval, ze treba se zvysujici se rychlosti, se bude zvetsovat i SAT.. ale bohuzel to tady neplati a proto nejspis ten sklon k oscilacim..
- Tyre friction - to asi funguje dobre, jen mi prijde ta sila hodne nevyrazna a v podstate necitim rozdil mezi 0 a 150 :-) nechal jsem default 100, asi se tim nic nezkazi.
- suspension - nedela v podstate nic, nez ze to drnca, kdyz je nejaka nerovnost, pripadne konstantne pri jizde na sotoline, ale jsem rad, ze je tam ta volba a da se to stahnout dolu.. dal jsem si na 50
- collision - zadrnca kdyz do neceho vrazis, zas je fajn, ze se to da stahnout dolu - taky 50
- soft lock - 70 - ale to mi nejak nefunguje, i kdyz v settings o obrazovku vedle mam ON a volant zkalibrovany... (jeste ze da rosah rotace, prepinat za chodu, pomoci tlacitka mode, asi to s tim takhle preziju)
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Je pořád co objevovat.
Kvůli pevné kalibraci rozsahu v nastavení DRII, pak nemusí ffb síla fungovat správně.
Tojo :-)
Nevím co přesně myslíš tou "pevnou kalibraci rozsahu", jakoze dam Softlock na OFF a budu to resit pres Mode tlacitko?
Ten soft lock se chova proste divne..
Vcera situace:
Softlock = ON, Volant nastaven na 900 a i na 900 kalibrovan ve hre, auto s rozsahem 540 (Lancia Fulva) -> soft lock nebyl aktivni, tzn volantem jsem mohl otacet s rosahem 900 stupnu -> tudiz to nesedelo s vozidlem.
Pomoci Mode tlacitka, jsem si to za jizdy prepnul na 540, dojel jsem.. pak jsem si vzal jine auto (Opel Kadet, chtel jsem si zkusit zadokolku), stejny rozsah 540 a ouha Soft lock se aktivoval.
Jenomze v tu chvili uplne blbe Hra si porad myslela, ze mam na volantu 900 a zacala mi omezovat uz i ten "hardwarove" omezny rozsah 540... takze zase byl rozhozenej volat vs vozidlo..
Uz bylo pozde a chtel jsem se na chvilku projet, tak jsem s tim uz neoperoval a softlock vypnul, abych si mohl zajezdit..
Jeste si rikam, jestli nebude problem treba ten, ze Soft lock funguje jen u nekterych vozidel..? Jako zacatecnik jezdim tu zakladni Lancii a to je krap, tak tam mozna nefunguje poradne nic
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Mám jednu hodnotu 540° v ovladačích, kterou používám pro všechny auta co jezdím.
V hlavním pohledu mám vypnutého řidiče s volantem, upravenou výšku a vzdálenost sedačky abych dobře viděl přes čumák.
Zrovna u staré slepice bych potřeboval být ještě o kousek výš no.
Stejna hodnota mne prave prijde naprd.. vsechny auta nemaji 540st nebo jo? Pak by mne nesedelo toceni volantem oproti vychyleni kol.. u aut s 900st rosahem by se to skoro dalo povazovat za citovani, pac budes mit rychlejsi reakce , jestli tedy takove vubec jsou...
Aktualne to udelam tak, ze si na volantu v ovladacich nastavim tolik kolik ma mit to auto no...
Jinak tedy nevim jestli jsou to proste matlaci nebo to ma nejaky vyssi vyznam.. ale v podstate u vsech novych vozu soft lock funguje (napr. vozy R2, R5) ale u historickej kousku u zadneho co jsem zkousel..
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.