January 03 2025 04:26:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Phoenix Point
LEON
Něco málo o připravované strategii Phoenix Point, nástupci série UFO:

http://projectpho...Gamer.html

Obzvlášť toto mě zaujalo:

„Také jsem se chtěl znovu podívat na některé své nápady, které jsem vyvíjel pro svoji původní X-COM sérii. Například v X-COM: Apocalypse vznikl nápad o funkčním živém městě s několika frakcemi, se kterými jste měli různé vztahy. To bylo něco, co jsem chtěl prozkoumat mnohem víc.“ Dále hovoří o tom, jak chce do své hry znovu přinést pocit strachu a napětí - když nevíte co se skrývá za dalším rohem a pocit úspěchu a uvolnění, když se vám podaří dostat všechny vojáky z mise zpátky. A že to nebude jen tak jednoduché nám řekl v následující větě: „Ve Phoenix Point máme systém mutací, který dokáže vygenerovat stovky různých nepřátel, takže vlastně nikdy pořádně nevíte, čemu budete čelit.“ K mutacím se ještě vrátil ke konci článku: „Mimozemský systém mutací pracuje na strategické úrovni.“ řekl Gollop. „Například zde máme členovcovité typy nepřátel s primitivními pařáty a štíty. Pokud je ovšem několikrát porazíte, projdou mutací. Takže příště, když na ně narazíte, mohou mít u sebe lidské zbraně, nebo vyvinou nový druh útoku, například jedovatý. A čím častěji oni zase porazí vás, tím silnější bude jejich současná mutace. Hráči tedy budou muset konstantně měnit svoji taktiku a snažit se adaptovat na jejich situaci.“

Pokud by ten "generátor životních forem" a jejich následné mutace, které by byly reakcemi na různé typy útoků hráče opravdu fungovaly, mohlo by to být docela zajímavé.
 
https://www.rcfree.eu
Aces_Wild
Nedávno vyšel Build 5.

Ukázka ze hry:
YouTube Video


 
petsild
Tak Leone co na Úsměv ukázku řekneš...
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.img33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
LEON
Vypadalo to nadějně, ale tohle prohlášení autorů mě vrátilo zpět do reality k XCOM2 Smutný

Our focus is very much on the single player campaign, and we are aiming for something deep, involving, and highly replayable. Consequently, we have no plans to implement multiplayer options for Phoenix Point.

Proč se zapomíná na nás masožravce a dělají se hry pouze pro vegany? Zamračený
 
https://www.rcfree.eu
Timofejic
Zas na druhou stranu, jsou hry, kde je mulťák vyloženě zbytečný. Tak nějak si myslím, že tohle je jedna z nich, tedy bych neházel flintu do žita.
 
LEON
To jsem si Timofejiči myslel u XCOMu 2 dřív taky, ale jakmile jsem si pár online zápasů vyzkoušel, beznadějně jsem pro XCOM 2 multiplayer zahořel a teď si naopak myslím, že právě XCOM tématika je pro multiplayer naopak jako stvořená. Fakt si to chce vyzkoušet na vlastní kůži, zápas proti živému soupeři ve strategické hře je prostě něco nesrovnatelného oproti zápasu se strojovou inteligencí, ve strategii je ten rozdíl mezi chováním (přemýšlením) člověka a AI daleko markantnější, než třeba v leteckých simulátorech.

- Začíná to už laděním soubojového "Squad layoutu" - sestavy svého komanda ještě před samotným zápasem. Na rozdíl od singleplayer kampaně tady nikdy předem nevíš, s jakou bizarní kombinací lidských a cizáckých jednotek se na Tebe soupeř vytasí. Když si sestavíš speciální hackerský anti-robotický tým, můžeš lidského protihráče co zvolil pouze roboty zadupat do země během pár kol, ale pokud soupeř nebude mít v týmu ani topínkovač, nemáš na své straně žádné výhody. Stejně tak když si sestavíš specializovaný toxický tým, který může udělat ze soupeřových humanoidních bytostí roztékající se mokvající puchýřníky, můžeš naopak tvrdě narazit, pokud si soupeř vezme robotické jednotky, na které žádné jedy ani toxiny neúčinkují. Takže se pak snažíš sestavovat nějaký vybalancovaný tým, což vůbec není lehké a možná ani moc výhodné. Co jsem potkával soupeře, většinou se každý na něco specializoval (za ufony třeba klonování, xenomorfóza, toxiny apod., za lidi třeba boj na dálku pomocí ostřelovačů, hackování apod.)

- Při samotném zápasu je lidský protihráč nesrovnatelně zákeřnější a nápaditější než čitelné AI jednotky v singleplayerové kampani, které jdou většinou v podstatě po nejkratší trase přímo k Tobě. Lidský soupeř Ti naopak může nastražit past, například Tě vylákat předstíraným ústupem na nějaké místo, kde se Ti za zády vyhrabou ze země zakrtkovaní Chrysalidé a nakladou do Tebe vajíčka, nebo Tě lidský soupeř může obejít po křídlech, prostě člověk taktizuje a přemýšlí, AIčka bohužel útočí přímočaře a většinou předvídatelně. Zápas proti člověku si opravdu užiješ jako proti AI nikdy, je to nesrovnatelně záživnější.

- Multiplayer se dá ještě vylepšit pomocí modů, můžeš si zkusit epické bitvy třeba 20 proti 20-ti, po domluvě se soupeřem si můžeš vyzkoušet třeba i nějaké filmové motivy, třeba z mé oblíbené Hvězdné pěchoty - obrana komanda vojáků proti 20-ti "broukům" (Chrysalidům), to si v kampani také nemáš šanci vyzkoušet.

Čím dál větší problém je akorát najít soupeře, protože multiplayer v XCOMu nebyl asi nikdy přelidněný a musí se na připojení nějakého soupeře delší dobu počkat. Pokud bys ale měl zájem to vyzkoušet, můžeme se domluvit na TS nebo Discordu na nějakých pokusných zápasech, jako jsme nějaký čas blbli třeba s PetSildem, už jsem ti to jednou nabízel Úsměv
 
https://www.rcfree.eu
Timofejic
Ale jo, máš pravdu s těma strategiema. Já kdysi docela dost hrál po mailu SPMBT a bavilo mě to tuze moc. Akorát nad tím XCOMem sem zlomil hůl a to tak, že definitivně.
 
LEON
Mě popravdě také XCOM svou kampaní zklamal, i když ji Long War 2 a WotCH přece jen trochu vylepšili, proto singleplayer XCOM/XCOM 2 už dávno nehraju. To už mám raději kampaň Silent Storm 2 Sentinels, i když je to velice stará tahovka. Ale multiplayer si bere z XCOMu pouze základní ovládací a grafické rozhraní, obsahem multiplayeru je právě jen a pouze ten souboj dvou lidí mezi sebou. Žádná AI, žádný příběh, žádné ukládání, pouze Tvoje vynalézavost a improvizace proti vynalézavosti a improvizaci soupeře. Ale XCOM (a všechny podobné tahovky) jsou silně založeny na svém příběhu a lineární dějové linii, proto rozumím tomu, že opravdu málokdo si povšimne, že v menu hry taky existuje volba MULTIPLAYER, já to měl mnoho let stejné. Je to ale velká škoda, souboj dvou hráčů s jednotkami z kampaně je opravdu zajímavý. Ono v podstatě nejde ani o samotný XCOM, stejně zábavný by nejspíš byl multiplayer i v Xenonauts, nebo v Phoenix Pointu, bohužel ho má pouze ten XCOM/XCOM 2...
Upravil/a LEON dne 19-10-2019 14:33
 
https://www.rcfree.eu
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,154,381 návštěv